Monday, November 30, 2015

Novembarski favoriti

 Nažalost malo je falilo da ugasim ovaj blog, jer sam otvorila drugi sa drugaricom, koji je više lifestyle i dosta smo se posvetili njemu. Ako ste voljni divnih recepata, saveta i preporuka a da nije samo vezano za lepotu, pratite link  i zapratite nas na instagramu. Ja sam jako srećna što sam ga otvorila i nekako sam se baš njemu posvetila i ovaj zapostavila.

http://ameliekutak.blogspot.rs/

Ali nisam odustala i nastavljam punom parom. Potrudiću se da budem redovna na oba :) Imam dosta lepih ideja, i nadam se da ćemo se družiti još dugo na oba bloga. Videćete dosta promena što se tiče izgleda i instagrama, ali sve je to u cilju da unapredim blog.
Pratite me na oba bloga imaćete svašta nešto divno da vidite i saznate.

Pa da počnemo...

Ovaj Novembar mi je prošao poprilćno sporije, i uživala sam koliko sam mogla. Zbog variranja temperature, sve što me je vezivalo za novembar tj one jesenje boje su nažalost ove godine bile manje prisutne, i time sam se odlučila više za pastelne boje.
Boje nežnog krema, pastelne roze boje i zlatkasti odsjaj su bile moje osnove za sve. Nadam se da ćete uživati u kratkoj recenziji meni omiljenih proizvoda tokom novembra meseca.







1.  Dove advanced hair series Oxygen Moisture

Košta oko skoro 500 din, i poprilično sam se lomila da li je vredan tih para. Odlučila sam se jer su druge svetske blogerke koje pratim ovo preporučile i iskreno nisam se razočarala. Ne znam da li je vredno baš tih para, ali nadam se da će opravadati pare količinom proizvoda. U suštini odlično radi posao, ne masti mi kosu, ne otežava je, prelepo miriše i kosa mi bude nežna i hidrirana. Za sada su moji utisci odlični i verujem da će ovaj proizvod opravadati svoju cenu.

2. Arganovo ulje

Ulje za kosu koje je koštalo ako se ne varam 2500 din i kupila sam ga u Wizzard frizerskom salonu u Ušću. Nisam se razočarala. Pored toga što predivno miriše, ima predivan učinak na moju kosu. Koristim ga već tri meseca redovno i posle pranja, i nije se puno ni istrošio, tako da za 2500 din sam dobila 100% prirodno arganovo ulje, koje mi predivno neguje kosu i dugo će da mi traje. Ne masti  kosu i ne otežava je, nego je čini lepom i lepršavom. Ako možete da izdvojite 2500 din za proizvod za kosu ovo je moja topla preporuka ili pak meni najbolji proizvod ikada a to je ulje za kosu od Kerastase koji košta 3500 i trajaće još duže jer je za nijansu masnije a isti ako ne i bolji učinak pravi.

3. L'occitane krema za telo sa mirisom ruža

Košta 2500 din ja mislim ili možda sada 2700, ne znam ali ja sam ga kupila u inostranstvu za 20 eura.
Elem ono što houću da kažem je da je ovo jedan od onih proizvoda koji vrede tih para. Ako volite mackalice i parfem ova krema je najbolja kombinacija ta dva. Ja sam veliki pobornik njihovih krema, a ova mi je jedna od omiljenih. Ono što nju razlikuje od njihovih ostalih je to što miriše na ruže toliko intezivno da vam možda ni parfem leti ne treba. I ono najvažnije, ne miriše na bugarske ruže nego baš miriše na divan spoj sveže ubranih ruža. Svi koji su osetili oduševili su se. Ja dokle god mogu ja ću se ovoj kremi vredno vraćati jer znam da je jedna od najkvalitetnijih stvari na tržištu. Pored mirisa, nega je fantastična, oseti se da ima veoma malo ulja u sebi i time vašu kožu dodatno hidrira. Poprilično brzo je koža upije i ostaje dugo miris na koži

4. Burberry Brit parfem
O kojem pišem posebnu recenziju, očekujte ga u četvrtak.

5. Yogi tea Women's Helath

Njihovi čajevi su moje najveće otkriće! Pogotovu ovaj čaj, ovo je moja treća kutija već. Oni se baziraju na potpuno prirodnom i holisitčkom pristupu, što ih čini posebnim. Ukus im je specifičan, tako da ne očekujte da ćete dobiti klasičan ukus čaja, nego mnogo više jer u sebi ima raznolike biljke i baš je biljni čaj. Meni se prvi put nije svideo uopšte, tj prva kesica. Nikako! Ali dala sam mu drugu šansu i od tada ne mogu da se odvojim od njega. Kada imam one ženske dane ili 10 dana pre, ili kada osetim da nisam sva svoja ja pijem po jedan ovaj divan čaj. Ja sam osetila da mi je dosta pomogao da uspostavim neki balanas ali opet možda je sve to autosugestivno ;) ali ne može vam škoditi. Košta oko 400 din i dođe 15 kesica.

6. I na redu su lakovi

Za sva tri imam iste reči hvale, prelepo se nanose, jako su postojani i dugo stoje na noktima. Prelep pastelne boje koje su uokvirile moje novembraske dane. Najviše me iznenadio ovaj Golden Rose o kojem svi pričaju i stvarno ono su po kvalitetu jako blizu OPI, samo mi je žao što nemaju više boja i veću ambalažu, mada za te pare odličan je. Ne mogu da se setim cene da li je bila 100 ili 150 din...






OPI "A butterfly moment"

OPI "Ski slope sweetie"
Do sledećeg posta od ivnom parfemu

4 comments: