Friday, July 11, 2014

Oriflimeparfemske kreme i Pretty swan parfem

Zdravo svima!
Meni je gotov rok, barem do kraj avagusta pa ću sada biti redovnija sa postovima :)
Pošto putujem za Crnu Goru večeras, dosta sam u gužvi oko pakovanja, pa ću sve što sam ponela dodatno na letovanje od kozmetike i garderobe lepo uslikati kada dođem na odredište dok se budem raspakivala. Pa da krenemo :)

Oriflime je po meni sasvim solidna marka kada je na akciji. Iskreno daju odlične rezultate  a budu relativno jeftini. Ne kupujem preparate za kožu lica jer kao što znate osetljiva je, ali sve ostalo sam uvek za da probam. Znam neke ljude koji koriste njihove preparate za kožu i uglavnom su zadovoljni.


E što se tiče mirisa, dosta su se poboljšali tokom godina. sada jedan parfem može da se kupi i do 1500 din i da bude odličan. Nisu nešto Bog zna koliko postojani kao neki markirani, ali za tu cenu i mirirs, i dva sata postojanja mi je sasvim ok.  Ali njihove parfemske kreme kao na slici prosto obožavam.

To su plastične " teglice" od 250ml i relativno dugo traju. tekstura kreme je po meni baš fna, malčice samo masna, hidrira i hrani. Ne znam kako bi izuzetno suva koža reagovala pa ih možda ne bih preporučila , jer opet pored toga što nisu toliko jake po pitanju hranljivosti imaju dosta mirisa u sebi što može (a i ne mora) da izazove alergije ili tome slično. Pa se pazite toga.
Meni one super odgovaraju, malo je potrebno a doista se razmazuje. Hidrira mi kožu i miris je postojan dosta dugo. A mirisi su prelepiiii....
Cena im je oko 500 din uglavnom a nekada se mogu naći i na akcijama. Nekada nekih ima a nekada nema, pa ove što vidite, sačekajte ako ih nema sada, viđala sam ih da se vrte u krug.




1. Amber Elixir
Je jako gust miris, podseća baš na samu reč "amber" a mene to uvek podseća na nešto toplo,ušuškano i lepo. Ja najviše volim ovu kremu da nosim ispod džempera i uopšte kada su hladni dani, nekako miris je baš intezivan i jako topao, ako ovo ima smisla. Tačno ide lepo uz neki skup parfem bez problema, tako da neće biti " sudara kraljevstva" nego pak će ići jedan uz drugo savršeno. Ovo je moj omiljeni.

2. Lady Avebury
Ovaj mi je drugi omiljeni. Tj mrtva trka oko ova dva.....ovo je jedan jako lep,malo cvetni i svež miris.Meni ide prelepo uz parfem dole što ću da stavim. Nežan je i to baš a opet intezivan. Ne znam, ja mirise povezujem sa bojama i garderobom i doba godine, pa ću vam tako uvek parfeme opisati. Ovaj miris ide prelepo uz sve svetle boje, nežne, može i crna. Nekako zamišljam uz onu damsku kombinaciju, ili pak jednostavnu i elegantnu. Takođe ide lepo uz cvetne parfeme i puderaste. Po meni ovaj miris je za bilo koje doba godine, tako da ne mogu da ga vežem za jedno, osim moooožda ne za jesen, previše je prefinjen da bi se gubio u našem znoju zbog promene vremena i navikavanja na novo kišno vreme. Onda kada jurite po ulici, skroz pokisli i oznojeni od kiše i vetra. Ne nikako...za taj period vam odlično ide ovaj prvi :) jer mislim da sam znojem nekako baš lepo funkcioniše,neutrališe ga. Znam iz iskustva. Dok ovaj nikako ne ide baš ruku pod ruku za znojem :)

3. Giordani Gold
Prelep miris, ali odma da naznačim, nikako ne stavljajte drugi parfem na ovu kremu osim Giordani Gold ili sličan tome! Mnogo je intezivan miris i ostaje dugo na koži. Prelep je miris sam po sebi i stvarno, pogotovu tokom ovih letnjih dana ićiće odlično jer ćete mirisati na perfem a neće se osećati isparavanje onog alkohola. Topla preporuka.

4. Milk and honey
Ovaj sam uzeala na nagovor, i nisam se pokajala. Dosta je gušći i hranljiviji od ostalih, prvenstveno jer nije iz parfemske kolekcije a drugo jer nije namenjen da mirišete puno koliko da ste negovani. Što se nege tiče, po meni ono daje odlične rezultate i baš sam zadovoljna, ostavlja kožu nekako mekom. Ima dosta uljaniju teksturu ali ništa preterano.Miris je za mene neodoljiv, oseća se med i mleko, možda više med u parfemskoj verziji. Ja ovo volim da koristim nekada isto pred spavanje baš nekako smiri i prija miris kao takav...







E sada, što se tiče ovog parfema, iz Oriflime je i zove se " Pretty swan" i dolazi u prelepoj staklenoj bočici od 50ml. Ja sam osoba koja je pobornik mirisa, da li to bio parfem od 100 eura ili od 14 kao što je ovaj bio. Meni to uopšte nije važno, a od malena sam dobijala skupe parfeme i mogla sam da se razmazim. Ne nikako. Prafem kakav god, ako je lep miris je sam po sebi divan. Važno je da poznajete svoju kožu, i da vidite koji vama lično odgovara. Kada malo počnete da eksperimentišete, naćićete mirisne note koje znate da će vaša koža lepo upiti. Primera radi, moj omiljeni miris svih vremena je Hypnoze od Lancome. Istrošila sam čak dve bočice tog parfema i da niko NIKADA nije primetio i da ga nosim. Bukvalno sam se kupala u njemu, ali džaba, moja koža to nije znala da prenese. Da bi moja sestra dobila taj parfem jednom prilikom, i stavila bukvalno dva šprica (ja videla), i dok smo bile u gradu, malo ,malo sam osetila taj miris i uvidela da su je svi pitali za miris. Da bi se ista priča desila sa Dior " Pure poison", koji na njoj se ne oseća a na meni dan danas se iz srednje škole sećaju kako se oseća. Eto....isto važi i za mirise koji su jeftiniji. Jeste da neće biti postojani kao skuplji ali opet, nije svako u mogućnosti da se kupa u Dior i Chanel bočicama. Zato me je ovaj parfem baš iznenadio.
Prelep je! Intezivan i nežan u isto vreme, tj najbolje ga opisuje reč puderast. Izuzetno podseća na " Insolence " parfem koji je predivan. Kraće traje tipa sat-dva ali opet sviđa mi se. Odličan je za letnje dane i onda kada se nema za skuplji parfem. Mada ja imam te skuplje, ali kao što sam rekla žao mi je da ih trošim, pogotovu Pure Poison koji smrdi leti ako se i malo oznojiš, što je greh raditi takvom parfemu. Tako da mirno čeka jesen i zimu na mračnijem i hladnom mestu a do tada ću se družiti sa ovim kremicama, parfemčićima :)

A od sutra možete očekivati sledeće postove:

-Velika kolekcija letnjih lakova
-Video snimak mog manikir rituala
-Recenzija Baleinih proizvoda od manga (jer sam juče opustošila DM)
-Šta se nalazi u mojoj torbi za plažu
-Nega lica leti
-Moja šminka za leto
-Preporuka knjiga
-Letnji lagani recepti
-Recenzija nekoliko čajeva
i još mnogo toga :)

Ako imate neku specijalnu želju napišite :)

Do skorijeg viđenja!

No comments:

Post a Comment