Wednesday, July 2, 2014

OPI Glitter off! Napokon!!! I još neki noviteti...

Mislim da mi je ovo jedan od lepših dana, a nije bio duuuugoooo. Napokon je i Srbija dobila dugoočekivani lak od OPI koji vredi svaki dinar!
Radi se o laku koji je namenjen kao bazni lak za sve vrste šljokica. Svi znamo koliko volimo šljokice,sedef i pesak lak...ali takođe sve znamo koliko ih je teško skinuti. Veoma. Meni su nokti uništeni od skidanja laka sa folijom, i od tada su počeli da mi pucaju i naravno čim sam prestaala, oporavili su se i kao novi. Pa sam sve šljokice sklonila dalje od mene i kukala šta ću sa tolikim lakovima. I  u martu kao da su uslišane moje molitve, OPI je napravio revoluciju :) Toliko sam bila srećna da sam u OPI centar išla BUKVALNO svakog utorka, jer tada dobijaju robu. I napokon posle mesec dana smaranja rekli su mi da će doći u julu. I tako smarala sam ih ja još naravno, dok juče nisam zvala glavni OPI centar sva nervozna jer ga još pobogu nisu dobili, i rekli su da znaju ko sam i da će ga poslati u moj OPI centar u Vero na Novi Beograd. Danas sam ga kupila, košta regularno 1200 din. Ja sam toliko ushićena da nemam reči..... :)))

E sada malo o laku. Lak je u formi lepka i miriše kao lepak za drvo, ali nije naravno hahaha....valjda? :) Ali znam da ima lepak, i evo vam sastav pa sami izguglajte ako vas interesuje štetnost. Ja se oko toga ne ustručavam hahaha

Water, Phenoxyethanol, PPG-3,Methyl Ether, PEG-12 Dimethicone, Disiloxane, Acrylates Copolymer, Ethyhexylglycerin, Tocopherol i Polyvinyl Acetate što je valjda ono od čega se pravi lepak. Za ostatak iguglajte jer sam ja jaaako loša u heimiji :)

E ovako, proizvod je sve što sam očekivala. Dole su vam sve slike, i kao što možete da primetite kada se stavi i nije baš lep, ali to nije ni važno. Na kažiprst su mi dva sloja a na srednji jedan, pa da znate odprilike da vidite. Na oba se lako skida samo na dupli sloj bukvalno se skida u jednom potezu kao sličica. Ali ja ću stavljati jedan. Kada stavite jedan, dovoljno je samo da gurnete noktom lak i nema :) ne, neće vam ošteti nokat jer ne trebate da ga gulite niti išta tako. Fora je u tome što bukvalno sklizne. Za ostalo vidite slike koje slede i tekst posle toga :)



E sada da se takođe pohvalim još nekim novitetima i ne kozmetičkim :)
Moje biljčice koje sam pre mesec dana zasadila, niču bez problema i cvetaju samo tako. Tu su žalfija, origano i naravno MNOGO nane...jer je MNOGO volim :)
Moja preporuka vam je ovako nešto da nabavite, bilo je u IDEA radnjama za 115 din saksija. Nažalost nisam našla bosiljak i zbog toga jako patim :( ali dobro, biće dana. I tako ,pošto ne mogu da stignem da sve popijem u tom svežem obliku, naravno sušim ga. Kao što vidite na sličicama. A? kakva sam samo domaćica postala hahaha. Ja nanu stavljam u bokal vode sa limunom, u zeleni čaj svakog jutra i naravno čist čaj od nane koji rešava sve tegobe :) Žalfiju najviše koristim tokom " onih" ženskih dana, jer sam u najgorim bolovima 8 dana a lekovi ne pomažu, pa termo jastuče i žalfija čine taj period barem malo lakšim a na prirodan način.
Zeleni čaj koji ja najviše volim jeste iz Small Tree "Gunpowder Temple of Heaven" i oni za njgea kažu " Čaj vrhunskog kvaliteta urolan u male perlice koje podsećaju na barut u suvom stanju. Kada se doda voda list se brzo otvara i dobija se napitak blede boje, blago gorko, osvežavajućeg ukusa i može se prelivati čak tri puta."  Zemlja porekla je Kina i ostavi se da ostoji 2-3 min. 100gr je 480 din ali trajaće vam baš dugo jer vam nikako ne treba puna kašicica nego ja stavim čak manje od pola. Dosta je jak i on čim dodje u dodir sa vodom nabubri, tako da male količine su preporučljive. Ja uz njega dodam i nanu i i komadiće pomoranže i jutarnja uživancija može da počne. Takođe mnogo je zdravija alternativa od kafe, a plus ima u sebi dovoljno kofeina da vas probudi.



Sledeći čaj je čista uživancija. U pitanju je opet ista marka samo se radi o Roibusu koji mi je najomiljeniji. Roibus potiče iz Afrike i izutetno je zdrav. Nema u sebi kofeina i tenina tj i zbog toga može da se pije u velikim količinama u bilo koje doba dana ili noći. Small tree ima dosta savršeno usklađenih kombinacija i ukusa ovih čajeva i izbor im neverovatan. A kavlitet tek da ne pominjem. Ja imam nekoliko svojih favorita kroz godine u kući i sve ih pakujem u kutijice koje koštaju od 250 din do 500 u zavisnosti od količine. Mora tako jer moljci mi već dve godine urnišu kuću a ovako staju i sveži i zaštićeni. Među trenuutnim miljenicima za ove tople dane je njihov Roibus Aloa. U sebi sadrži Aloju, božur, ananas, limun, organska menta, kora pomorandže i čičak :) Ijaooooo...sa kašičicom šećera (ja moram šećer to je navika) i komadići pomorandže...uuuf...evo trenutno pišem i uživam u povetarcu na 10-om spratu, jedem divne brskve i pijuckam ovaj predivan čaj i slušam Duffy, i još položila jedan ispit...milina :) najtoplija preporuka. Napravite veću količinu i uživajte tokom celog dana. Cene su im tu iste 100 gr bude do 550 din, a nećete ga baš piti svaki Božiji dan...a i da pijete svaki dan, bogami zaslužili ste jedan dobar čaj za uživanciju :) Evo i sličice :)


I naravno za kraj knjiga, koju pored moje mame većina je ocenila kao odlično štivo :) Za sada mi se sviđa, obuhvata probleme sadašnjice...krizu identiteta i tome slično. Ali detaljna recenzija čim je završim.





Takođe evo vam svi podaci o firmama o kojima sam pisala:

1. OPI centar glavni se nalazi na banovom Brdu 
Požeška 81b
011 254 3 261
064 889 8 081

2. Small Tree
Imate ih u Ušću  i evo vam sajt i tu ćete se najbolje snaći.

http://www.smalltree.rs

Takođe njihov FB stranica



Do sledećeg ćaskanja devojke :)

5 comments:

  1. Lep post , obozavam cajeve i knjige. Javi ako lak ima nekih losih posledica po nokte , rado bi ga kupila drugarici koja zubima guli sljokice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu, dacu mu 10 dana fore da vidim kako ce mi nokti izdrzati, ali za sada nemma nista protiv. Mada je prvi dan...javljam :) tj nadgledaj bié u jednim od postova za nekih 7 do 10 dana kada vidim da je dovoljno da vidim neke rezultate :)

      Delete
    2. A za cajeve mi je drago da ti se svidja, tu imam svasta da pisem tek :)

      Delete
  2. I meni se svidja, pisi cesce:)

    ReplyDelete