Sunday, August 3, 2014

Favoriti za Jul a bogami i za Avgust :)

 Bogami ja kasnim sa postovima, i to baš dosta. Imala sam dosta obaveza i nikako da stignem, a ne volim čisto bezveze da napišem bilo šta. Mada vidi da ljudi generalno manje čitaju sada blogove, verovatno zbog letovanja i odmora drugih vrsta. Ali pošto " raspust" još traje i verujem da će neki tek na leto da idu, ja ću ovaj post napisati sada pa možda bude koristio nekome, ali može i za one koji ne idu na letovanje jer sve je za letnji period bila ti u Beogradu ili pored mora :) vrućina je vrućina. Ali vreme i nije baš bilo fino. Pa da počnemo, ima dosta toga da se pređe i evo odma upozorenje ovo će biti veliki post :)
Ovo su moji favoriti ovog leta. Ponela sam gomilu stvari, sa nekim bila nezadovoljna pa ih zamenila i odvojila moje favorite evo posle 3 nedelje testiranja

TELO




1. Balea kolekcija sa mirisom manga dezodorans, gel za tuširanje i body mist.
Samo reči hvale. Ja sam oduševljena da sam za oko 700 din kupila sve ovo i da mi tri nedelje sve traje, pogotovu gel za tuširanje! Prelepo miriše i mogu reći da ostane na koži relativno dugo, ali ništa specijalno intezivno. Čisti kožu, neguje i čini tuširanje veoma mirišljavim. Što se tiče dezodorasna sasvim je ok i jako mirišljav, ali ga manje koristim jer ja više koristim tečni stik. Ali sa sprejom za telom sam prezadovoljna! Kremu im nisam uzela jer imam kremu od Body Shop sa mirisom manga pa sam ovo uklopila u sve. Wow! Mirišem sva na mango pola leta. Sjajna kombinacija, i miris je odličan. Balea zna kako da oduševi svoje kupce.

2. Victorias secret body mist " Coconut passion"
Njega koristim isto kao i mirirse manga, tj menjam. Kako osetim da je dan. Ovo je jači miris i ja ga obožavam, a i verni sam obožavatelj već nekoliko godina. Dugo traje, ispaltiv je i može umesto parfema, pogotovu leti. Miriše baš na vanilu i kokos i dosta je intezivan, i meni odlično ide uz parfem Barberry " Rythme" koji mi je poklon od tate i trenutni favorit. Leti malo koristim parfeme, pa ga nosim isključivo ako idem negde gde će biti klime. U suprotnom kao svaki parfem, počne da smrdi sa kombinacijom znoja i sparine.
Ja sam svoj naručila preko proverene i odlične Komsinice sikret i evo vam link dole. Koštalo me je 13 eura. Verujte mi, sa njom necete pogrešiti. Sve je original iz Amerike.

https://www.facebook.com/komsinicaviki?fref=ts

Nivea " Powder touch"
Već pisala o njemu ja mislim u dva posta! Obožavam ovu kolekciju i verujem da ću joj se rado vratiti opet kada ovo potrošim. Pokazala se odlično za ovo leto!

Nivea Q10 krema za telo
Čula sam recenzije o njoj već, što na stranim i što na našim blogovima. Malo je masnija na koži posle, ali meni se sviđa iskreno. Imam osećaj da malo zateže kožu, ali ono osnovno hrani je posle sunčanja i divno miriše. Pored ovoga koristim i Body Shop Mango kremu za telo o kojoj sam već pisala ali sada je na pauzi malo jer ne bih sve da potrošim tokom leta.

Nivea baby puder
Leto bez pudera je nemoguć, što za baletanke, protiv znojenja tela, pre stavljanja maskare....najviše volim Beccolino, ali trenutno ga ovde nema, pa je ovaj odlična zamena.

Maybeline Baby lips Hydrate
Ovo je moja sestra donela, a ja imam od višnje ili trešnje, iskreno nemam pojma, ali sam ga zaboravila u Beogradu. Ok je, ništa senzacionalo. Meni je i dalje vodeći Labello rozi o kojem sam pisala mali milion puta ali sam sada dala šansu ovom. Ok kažem, ali nije vredno nikakve hajke.


 Samo da naznačim jedan proizvod sa kojim sam izuzetno razočarana, a to je ovaj Balea Sun Dance krema posle sunčanja sa mirisom papaje. Lepo je pakovanje i miris, ali posle tuširanja je užas živi jer se sva ulepim... pih. Zato ga koristim na plaži dok se sunčam čisto da mirišem ili ako ću ići negde u grad posle plaže da ne mirisen na so. da barem nisu bačene pare eto..

NEGA KOSE



1.Amika leave in treatment i ulje.
Izuzetno razočarana....za ONU cenu od skoro 3000 din očekivala sam čuda u blagom smislu reči, jer eto Kerastase za te iste pare daje čuda a ova glupost ne. Žao mi je jer sam dala te pare za ovo jer je po kvalitetu isto kao Baleina krema za kosu od Manga, samo što je to 350 din a ovo skoro 3000 din, pa vidite u čemu je problem. Veliko je pakovanje ako ništa drugo, ok neguje kosu ali to je to. Ništa specijalno i neverovatno bačene pare.
Isto važi i za ulje, Kerastase ulje je neprevaziđeno i košta koliko ova krema a traje više. Ali ajde. istrošiću ovo i nije sada smak sveta, smao mi žao 2500 din više što sam platila.Moja sestra ima farbanu kosu i ona je baš zadovoljna....pa možda ako je baš suva kosa i tretirana čini čuda, ne bih znala reći, ali ja sam razočarana da svaki put kada ga koristim prekukam dodatnih 2500 din.

2. Kerastase linija Solei
Šampon i ove godine oduševljava a ovo mi je od prošle godine i tačno mi je trajao 4 meseca sada ukupno, kada sračunam ovo i prošlo leto. Ja definitivno posle leta idem da kupim jedan njihov šampon za jesen i mirna sam i preko zime. Pisala sam već o ovome. Oduševljena!

Insight antifrizz regenerator.
Razočaranje samo takvo. Ništa specijalno ne radi ali ako ništa drugo košta 350 din pa mi i nije puno žao. Istrošiću ga ali ga ponovo neću uzimati. Apsolutno ništa ne čini kosi, ne znam ni koji ga đavo stavljam, ali ajde bolje nešto nego ništa
I naravno četka od Macademije za rasčešljavanje mokre kose i imam njihovu četku za kosu, koju nisma uslikala. Omiljene investicije u zadnje vreme :) ne bih ih menjala ni za šta.


NEGA LICA


Dr Hauschka krema za pranje lica.
Već pisala, moja omiljena, kupujem je kad god ugrabim da imam para, vraćam joj se najdraže.

Sapun sa kozijim mlekom i nevenom
Koristim ga za skidanje šminke, jer trenutno ne mogu od vrućine da koristim razna mleka za skidanje šminke, mada i nema potrebe jer meni sapun generalno čisti sve. Ovaj sapun učini savšreno dobar posao :)

Krema za predeo oko očiju Velnea Q10
Bila je jeftina i nikako da se istroši. Ok je ali ne čini nikakave promene samo neguje oči. Ja je posebno koristim posle korišćenja sapuna kada skidam maskaru jer mi se osuši deo ko očiju.

Lumene Vitamin C noćna krema
Lumene je finska marka i ja sam sa njom upoznata još od mog života u Finskoj. Nije farmaceutska marka nego može da se nađe na policama i supermarketa, nije tipa neka kao dr hauschka, ali meni je odlična. Pogotovu posle sunčanja baš neguje kožu. kao prirodna je, ali ja u to nešto ne verujem jer bi bila skuplja. Elem, zbunila sam se i uzela noćnu kremu pa je jača ali planiram i dnevnu da uzmem. Košta 15 eura i divna je jer ima vitamin C i hidria. Ali nažalost ima je samo u Crnoj Gori :( nadam se da će je uvesti u Srbiju.

Dontodent konac za zube
Nije baš kozmetika ali je moj favorit meseca i godine i života! :) Bez njih nigde i nezaobilazni su svake večeri



NEGA TOKOM SUNČANJA



Tu su već pomenuti Sun Dance transparetni sprej sa faktorom 30, koji ne da je dobar nego ODLIČAN! Bila sam izložena suncu i nisam pocrvenela ni najmanje. Preporuka najtoplija. A belja sam od mrtvaka, pa vi vidite.
Isto važi i za Avene kremu za lice tokom sunčanja faktorom 50. Bogami malo je jači i ne crnim baš jednako zbog njega, ali je poslužio svrsi i obožavam ga. Isto i za labello sa faktorom 30. Malo ostavlja beli trag ali ako stavite neko labelo pre toga neće ostati a čuvaće usne. I naravno najbolje malsinovo ulje za sunčanje tj tamnjenje kože. Sa kombinacijom soli i sunca, moja koža se detoksira i bude prelepa!


 ŠMINKA

Do sada nisam pisala o šminci ali ću ukratko jer ima dosta i neću da dužim o tome ću posebno. Da naznačim, nažalost ne idu proizvodi redom na slici  a svetlo mi je ovde užasno za slikanje  primeraka na ruci, pa ću to čim se vratim u Beograd, obećavam! Ja imam dosadne rituale koji se teško menjaju što se tiče šminkanja pa i nisam nešto tu zanimljiva.  Tu su NYX invincible broj 04 light/pale puder za lice, koje odlično prekriva ali mi je malo jak za leto, mada sasvim ok proizvod. Jači ali ok. Maybeline Affitone Concealer broj 03 sand, koji je vodenjast malo i meni odgovara jer nemam problem sa podočnjacima i nije jak puno. E tu je i moj najverniji saputnik Chanel perfect brows, koji imam već 4 godine i nikako da se istroši a odličan je, mada jeste koštao 5000 din tada. Nisam se pokajala iskreno, u pitanju je 4 godine kvalitetne šminke. Onda su tu puder u prahu Bourjois helathy balance broj 52 vanilla, sa kojim sam prezadovoljna, odlično radi svoj posao i matira! Sledeći je L'real glam Bronzer Sun Radience trio za brinete. Kupujem ga već tri godine i obožavam ga! Ostavlja blagi sedefasto bronzani sjaj oko lica i meni se to baš sviđa i nije uopšte jak s obzirom da sam dosta bleda. Tu je i NYX Iluminator u broju 01 koji me nije oduševio. Ne ostavlja neki specijalan trag četkom pa moram rukama, što me je iznerivralo, ali ok, preživeću dok mu ne nađem adekvatnu zamenu i sklonim ga sa repertoara. I za kraj NYX Rumenilo  u boji PB03 Angel koje je jedno savršeno rumenilo. To je neka mešavina bronze i boja breskve i uopšte nije jak a ostavlja divan sedefasti odsjaj i čini moju bledu kožu zdravom.



Što se tiče očiju, tu posvetim najviše pažnje. Naked 1 paleta je najbolja investicija u mom životu iako sam ga dobila kao poklon :) a htela sam da ga naručim. Pošto imam sve tri palete tj moja sestra je dobila na poklon dve, radiću detaljnu recenziju krajem meseca o njima. Samo ću reći, za kvalitet, količinu i postojanost, 45 dolara nije uopšte puno.
Isto važi i za NAKED Basic koji sma isto dobila na poklon, i koji već imam dve godine i obožavam ga. On je više mat i za jednostavniji izgled svakog dana.
Takođe imam i jednu senku favorit koja je uspela da "sija" kao i same NAKED palete a to je L'oreal color infaillible u boji 021 Sahara Treasure. To je jedna predivna boja koja je mešavina malo na trenutke maslinaste a malo boje peska boje. Jako j eneodređena i savršena. Ne znam, miljenik mi je od Novembra a tako će i ostati.
Olovka za oči postoji već 4 godine ali nikako da se istroši isto i opet ću je uzeti bez razmišljanja! Najbolja je od svih po meni. U pitanju je CHANEL Khol Ambre 62 a to je jedna baš braon lepa boja. Toplo preporčujem njihove olovke!
Trepavice ističem Maxfactor  False Lash Effect Fusion i 2000 Calorie, oba su mi favorita ali opet što se tiče maksara to je individualno kod svakoga uvek.
Nisam fan sjajeva a ni karmina ali kada moram, preferiram karmine jer su lakši za nanošenje i održavanje. U pitanju su Rimmel Lasting finish by Kate u boji 109 i Loreal color Riche 379 Sensual Rose. Prvi je dosta jak i vuče na crveno-narandžastu boju. Mnogo se lepo nanosi i takođe je mat, i baš baš sam zadovoljna. A drugi je dosta nežan i bronzan efekat ostavlja, tako da mi ide odlično uz jednostavan izgled ili pak sa naglašenim očima.


Čestkice su mi već godinama iste a sve kažem da ću naručiti nov komplet Sigma četkica....ali nikako. U pitanju ( i ovde ću ići redom) Sephora proffesional za puder četka a ja je koristim za rumenilo, Bourjois za puder u prahu, Blush 32 četka ua tečni puder sa kojom sam prezadovoljna,Sephora contour blush bronzer 43, Blush 26 za obrve i omiljena nad svim Sephora crease 230 sa senčenje očiju i blenidranje boje. Sve volim i za svaku imam samo reči hvale. Glupo mi je svaku posebno, mada ću napraviti recenzije ove za tečni puder i ova za blendiranje.

 RUKE I NOKTI

O bojama pojedinačno neću jer predhodni post ih detaljno opisuje. ovo su mi neke boje koje sam vrstela u krug. Izvinite, ali bih popunjavala već dosta popunjenu stranicu posta.


Sto se tiče same nege, tu je sve već viđeno i o čemu sam već pisala, samo dodatak su Essence quick dry drops sa kojima sam baš zadovoljna, i brže se nokti po ovoj vrućini suše definiticno. Ovde su 2,50 eura a u beogradu verujem isto. Ostalo je Balea krema za pete sa ureom posle tuširanja je koristim, Oriflime Silk krema za ruke, OPI glitter off lak koji se pokazao kao spasitelj, Aura omekšivač za zanoktice, Evelin ulje za zanoktice i SOS lak i naravno Dalia uljani skidač laka za nokte na bazi ruže. 


 E ovo su sličice nekih već pomenutih lakova a to su Essie " Lovie dovie" i OPI " Jinx" NL M54. I da naznačim na jednoj slici su mi kraći nokti a to je slika od danas a na drugoj duži. Za sve je krivo more i moja nespretnost gde sam polomila srednji nokat i sve morala da skratim :( šmrc

Naravno šta bi bili favoriti bez knjiga :)
Sve što sam ponela se izmenilo i sada sam pri kraju " Beli Hotel" od D.M Tomasa i Borislava Pekića " Besnilo" koje tek treba da počnem. Prva  knjiga je odlična i radnja je o poznatoj Frojdovoj pacijentkinji i njegovoj analizi njene histerije. Koliko jedna scena u detinjstvu oblikuje buduće mentalno zdravlje jednog deteta i koliko psihoanaliza jeste delotvorna, pogotovo za to vreme puno medicinske misterije. Duboko filozofska i teška knjiga za razumeti ali ja je obožavam :) Za drugu ćemo još da vidimo. Ako želite detaljniju analizu daću je, ali ne znam koliko volite takve stvari.


To bi bilo to drage dame, da ne dužim više već predugačak post. Uživajte u letu i nadam se da vam je prijao post. Ostavite komentar sa pitanjima ili predlozima slobodno :)

9 comments:

  1. Super post! Svasta nesto zanimljivo ima.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno <3 i mnogo je veliki ali nisam htela da ga seckam u vise delova. :)))) nekako je sve ali za sminku ce biti detaljnije recenzije kada bude bolje svetlo da se lepo vidi :)

      Delete
  2. Jedan predugačak ali preinteresantan i prezanimljiv post! Oduševljena sam! Prijatno sam iznenađena. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :)) <3 ma predugacak je bas, ali sta cu...u drci sam bas oko vremena, pa ako ga podelim u delove, znajuci sebe sada sa vremenom, nesto bi zaboravila, pa bolje ovako :) pa neka cita svako po odeljcima sta ih interesuje :)

      Delete
  3. Takodje nisam odusevljenja Insight antifrizz maskom , nista specijalno ne radi osim mirisa , jedino razcesljava kosu , i jedino sto nisam probala da li pri peglanju ima manje naelektrisane kose ili ne .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma stvarno, vise ce mi Garnier uciniti ili bilo koja druga marka nego ono...opet i 350 din je skupo za onu stvar, jer toocekujem od pakovanja iz lilija tipa od 150 din a ne od regeneratora od 350. :)

      Delete
  4. Gde si kupila Naked palete?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ih dobila iz amerike nazalost, a ima i da se naruce ja mislim preko Sephora sajta, vidjala sam da neke blogerke i to rade. Ja cu krajem meseca istraziti sve to i nrpaviti detaljnu recenziju o njima, posto ih imam sve i time pomognem devojkama koje zele da ih imaju, koju da izaberu i kako da poruce i sta se isplati :))))

      Delete