Saturday, August 9, 2014

Recenzija Kerastase proizvoda i još nekih skupljih stvarčica za kosu


Posle velikog posta o tome šta koristim ovog leta i moje omrženosti prema nekim proizvodima za kosu, našla sam slike mojih drugih proizvoda za kosu o kojima nikada nisam napisala recenziju i mislim da je sada najbolje vreme za to. Ovde su glavni fokus Kerastase proizvodi, ali ima još nekih drugih dodatih koji su isto skuplji. Ovo sam kupovala tokom godina, slikala i odlučila da podelim sa vama. Ja sam  devojka, koja nema dete da izdržava i za sada živim u roditeljskoj kući, pa zato mogu da ponekad priuštim ovako neki luksuz. Razumem da većina ljudi nema za ovo, i ne želim ovim postom nikome guram pod nos šta ja imam a kamoli da se hvalim. Ja znam da su ovo skupi proizvodi i da je ovo krajnje bahato, ali dok većina žena kupuju cipele i garderobu ja zbog svoje sitne građe i broja cipela 34 ne mogu da se bavim time, pa sam se fokusirala na kozmetiku. Ovo su jako skupi proizvodi i ja sam skupljala pare i umesto stvari ja sam kupovala Kerastase proizvode. Ne želim da mislite da sam razmažena devojka od 26 godina koja je glupa da baca pare na ovo. ovi proizvodi su kupljeni u zadnjih 3 godine i kao što sam rekla meni je jedina zanimacija, dok još mogu da priuštim. Samo želim sa svim znatiželjnim čitateljkama podelim moje iskustvo i greške pri kupovini skupih proizvoda.
Pa da počnemo :)





Što se tiče četke za kosu, ja nikada nisam nešto posebno obraćala pažnju na to. Nekako  mi je to uvek bilo kranje nebitna stvar. Dok nisam naišla na četku za kosu od Macadamia proizvoda. Mislim da je koštala 2500 din i iskreno kao neko ko je operisan od toga, ne znam kako sam se odlučila  na ovaj korak. Ali jesam, i nisam se pokajala uopšte. Jeste veća cena, ali opet ja četke ne menjam godinama, bukvalno! Ova me je oduševila. Ja ne znam da je opišem pa uvećajte sliku, ima kao pravu dlaku u sebi sa mešavinom ove plastične. Opet kažem, ne znam u kom momentu pri kupovini sam ja odlučila da uzmem četku od 2500 din. Šokirana sam došla i kući! Niti je bila na listi želja, niti išta. Kada sam je probala nisam ni jedan momenat razmišljala o tome, znala sam da je vredna tih para. Prvo to je nešto što realno ima izuzetno dug vek trajanja. Drugo, kada ste već platili tolike pare za četku ima da je pazite i nećete je tek tako gubiti. Mislim, takva sam barem ja. Sa njom odlično feniram kosu, peglam (ali ja retko sve ovo radim ) i ono najvažnije, jako lepo, detaljno očešlja kosu i uopšte je ne kida. Topla preporuka! Oduševljena!
Za ulje sam pisala u predhodnom postu. Nisam oduševljena. Ok je ali nije ništa specijalno za te pare. Jer ja za 3500 ili 4000 din mogu da kupim veliko pakovanje Kerastase ulja za kosu koje je po meni i još nekoliko ljudi koji su  probali, najbolje ulje od svih, što se na našem tržištu daju. ALi dobro, stvar ukusa valjda :)


1. Indola wonder blow-dry
Ja sam negde već pisala o vome i nisam zadovoljna. Mislim da me je koštao oko 1500 din ili tako nešto. Otišla sam u prodavnicu " Cvrle" i tražila neki proizvod za prirodnu kosu a da mi daje negu, sjaj i saštitu. Prvo sam poludela jer pola zaposlenih taj dan je bilo mutavo, i na svako moje pitanje su odgovarali sa samo " da" i  " ne". Prvo, što me uopšte smaaraju sa pitanjima koja me užasno nerviraju jer to nigde nema sem u Srbiji a to je " da li vam treba neka pomoć?" a onda blenu u tebe dok gledaš proizvode i bude ti izuzetno neprijatno. Drugo kada ih pitaš za pomoć, imala sam osećaj da više ja znam nego oni. Ne znam, ali u jednom momentu sam samo htela da izađem bez pozdrava i nikada u tu prodavnicu da se ne vratim. Ali došao je neki valjda stariji poslodavac i pomogao mi i dao mi ovaj preparat. Od svih poznatih linija koje postoje tamo a ima ih, meni je on ovo predložio, jer je očigledno bio novi proizvod. I ajde, kupim ja to na nagovor, sumnjivo gledajući u natpis "fast blow-dry" jer ja ne feniram kosu a sušenje mi traje pa traje, a i nije mi to glavna briga. I naravno ništa. Rezultati ravni nuli. Jedino što je ovaj proizvod dobro uradio je što se kosa malo brže suši i to je to. Sam po sebi ne daje ama baš nikakvu negu. Tek sa drugim preparatima je funckionisao. Sada ga trenutno ne koristim jer u zadnje vreme je znao da mi kosu učini kao da je nisam prala nedeljama. Užaš živi. Ne znam, ja ovo ne bih prepoučila nikome.

2.Pantene spilt ends serum

Dovoljno je što ću reći da ovaj proizvod ima više učinka nego ovaj prehodni! Ne znam cenu jer sam ga davno kupila. Sada ga koristim nekada umesto ulja i veoma sam zadovoljna. Iskreno  ne čini čuda ali omekša krajeve. Naravno kosa treba da vam je iole zdrava i svežije ošišana, jer na kosu koja se nije dugo šišana i ima ispucale krajeve ne može ništa specijalno da uradi. Mada mogu da primetim jednu stvar, da od kada sam ovo počela da koristim a to je bilo odma isti dan od kada sam se ošišala, dosta su mi manje pucali krajevi. Naravno ja moju kosu ne tretiram peglama i čudima puno, ali opet je znalo relativno brzo da mi se krajevi unište. E ovo je taj proces skratio barem malo.

Kerastase proizvodi


Kerastase Elixir Oil
Ja sam kroz postove objasnila moje oduševljenje ovim. Naravno ako su ti suvi, ispucali i uništeni krajevi, ne postoji elixir koji će ti pomoći da se razumemo. Ali ako negujete kosu i želite samo najbolje da joj date, ovo je prava stvar za vas! U sebi sadrži kukuruzno ulje, Pracki ulje ili ti na engleskom Pracaxi Oil, ulje kamelije i naravno arganovo ulje.
O detaljima pročitajte na interentu ali uglavnom namenjeno je za sve tipove kose. Meni se sviđa i posle 3 godine ićiču opet da ga kupim ali sada treba da mu proverim cenu je li poskupeo pa ću o tome dodatno. Imaju oni još neka ulja i to možete pogledati na sajtu a jedno ulje o kojem razmišljam da uzmem umesto ovoga je :

http://www.kerastase-usa.com/elixir_ultime_moringa_immortel/E0576800.html?dwvar_E0576800_size=125%20ml

Kerastase intialiste serum za kosu

To je serum koji sadrži pumpicu i stavlja se kap po kap na kožu glave i umasira se pre šušenja kose. Detalje možete naći ovde:

http://www.kerastase-usa.com/new_initialiste/3474630493421.html

Ja ne mogu da nađem reči hvale za ovo. Ja ne znam kako ljudima da objasnim koliko je ovo dobra ali jako skupa stvar. Malo čudo u bočici koje je vredno svakog dinara.  To mi je bio poklon za rođendan samoj sebi, tj strpljivo sam skupljala pare mesecima unazad. Košta oko 4500 din. Morala sam da ga probam i sada mi je žao jer sam ga previše zavolela a znam da neću novi moći tek tako da priuštim. Još mi nije do pola došao jer ga ne koristim redovno jer želim da ga čuvam. Joooj tugo moja! A moram da počnem da ga trošim da se ne bi pokvario. Ne znam kako deluje na kosu koja je farbana ali na moju prirodnu...učini je izuteno mekom i negovanom. Poštane sva lepršava i sjajna. Ihhh......
Ali previše skupa igračka za kosu :(
Preporuka za one koji imaju para za ovo, a ako nemate nemojte uzimati jer ćete se zaljubiti i tu će biti kraj.


Ovo sam dobila kao tester jer ja se uglavnom šišam u City spa centru ili kod komšinice koja me isto jako dobro ošiša za manje pare. Valjda velika šišanja obavljam u City spa centru zbog nege koju pružaju sa Kerastase proizvodima za svega 2500 din, a ova manja šišanja kod komšinice :) Ne idem često kod frizera jer nema potrebe ali sam redovna što se tiče pravila na tri meseca.
Ovo ulje sam dobila kao tester i dosta mi je dugo trajao. U pitanju je Kerastase Cristalist illuminating serum, a to je cela jedna kolekcija za sjaj kose sa kojom sam oduševljena. Dosta je blago ulje, nije uopšte teško za kosu pa je čak i on u opticaju da bude kupljen umesto zlatnog. Ne znam, ali mi se ovo svidelo pa ću kada odem tamo odlučiti.
Lepo miriše, jako je lagano na kosi, i namenjeno je prirodnoj i tankoj kosi, tako da neće opterečivati krajeve. Nije za farbanu kosu nikako jer je previše blag, a meni na primer možda za nijansu bolji od zlatnog baš zbog toga što mi je prirodna i tanka kosa i lako se otežava proizvodima. Videćemo, ali topla preporuka devojkama sa prirodnom kosom.


Pošto sam retardirano slikala ove slike, oprostite jer se neki proizvodi ponavljaju.
 Za crvenu kolekciju sam pisala ovde
http://101beautyy.blogspot.com/2014/06/kozmetika-za-leto.html
a i u prošlom postu, pa ne moram da pišem ispočetka moje oduševljenje.

Što se tiče Kerastase Cristaliste balzama za kosu, košta 3500 din. I iskreno jeste divna stvar ne mogu da kažem ali previše kratko traje za te pare. Ne bih uzimala novi balzam, jer baš malo traje za takvu cenu a ne čini sada ne zapamćena čuda. Ovo je isto iz predhodne kolekcije koja je namenjena za prirodnu kosu, pa je i ovaj balzam relativno slabiji. Kažem, odličan je ovako za mene, ALI za 3500 din očekujem proizvoda kao i u šamponu. Jer šampon će vam trajati i do 4 meseca ako ne i više sve zavisi koliko često perete kosu. Ja perem dva puta nedeljno i to je to, pa mi traje 4 meseca a košta isto jer je koncetrovan i ne treba puno da se stavlja. E sada, kada se sračuna na mesečnom nivou isplati se uzeti jedan izuzetno kvalitetan šampon koji će stvarno dugo trajati, ali balzam i ne baš, jer ja sam ga koristila nešto manje od mesec dana i nestaje skoro skroz. Sada ga čuvam za još jedno korišćenje. Da je pakovanje veliko ili koncentrovano kao i šampon da može da izdrži nekoliko meseci, ja bih odma uzela bez razmišljanja. Ali nije tako i onda ne bih baš bacala pare, jer jesam za to da se kupuju najbolji proizvodi za kosu, ali sam isto za to da ne treba čovek da bankrotira zbog toga hahaha :)
Ovaj balzam je meni lagan i omekša mi kosu ali ne čini čuda jer je dosta blag i znam da sam šamponom i pakovanjem bi ova kolekcija stvarno bila fantastična. Ovako sam balzam je previše blag da bih davala te pare samo za njega.
E sada ja ovde nemam masku ali sam je davno pre bila kupila. Čak ne mogu da se setim koja beše, neka zelena tj ova

http://www.kerastase-usa.com/masque_force_architecte/MFA0000.html?dwvar_MFA0000_size=200ML&cgid=regimen-treat

Koja je naravno bila fantastična. Bilo je davno, ali ja sam na to gledala kao jedno malo parče zlata koje je jako skupo i izuzetno malo traje :( tj traje ali za 4000 din premalo da se razumemo. Ja sam ono više da se uzme ovako serum ili neka krema posle pranja, jer duže traju a isto učine mala čuda na kosi. A ko im para neka uzima sve :) Ja da imam ne bih razmišljala dva puta, nego bih samo ovo uzimala, ali da se razumemo, 99%  nas žena u Srbiji to ne može, pa skupljamo za jedan ili eventualno dva proizvoda koja vrede i to je to.

Posle dugogodišnjeg korišćenja njihovih proizvoda ali i drugih mnogo jefitnijih, moj zaključak je sledeći:

Ko ima puno para neka ne razmišlja i neka kupuje samo njih.
A ko nema kao ostatak nas, neka skupi barem za jedan njihov dobar proizvod. Po meni bi najbolje bilo ako neko može da skupi za šampon i neku kremu,ulje ili serum kako mu je po volji. Ako ništa drugo, dovoljno je i serum ili ulje. Ali vredi. Definitivno vredi. Možete da odete kod njihovih zvaničnih predstavnika u City Spa centar i pitate frizera da vam preporuči za vašu kosu šta je dobro. Naravno oni moraju da vam preporuče više, to je trik ali nemojte da se ustručavate, vi znate da set došli za jednu stvar i neka vam to bude fokus :)
Oni imaju puno kolekcija za različite tipove kose, i moj savet je da pitate ljude koji rade tamo da vam preporuče za vaš tip kose, i na tenane sami izaberite jedan proizvod koji vam odgovara. Naravno sve ovo važi ako možete ili hoćete da odvojite veću paru za proizvod za kosu.
Nažalost ne mogu da vam kažem da su loši i da nisu vredni tih para....ali jesu malo precenjeni iskreno, jer jesu najbolji ali opet drže nerealnu cenu.

Vi izaberite, opet to su vaše pare, vaša kosa, vaše želje i danas imate mnogo toga u ponudi pa ne mora sve da bude skupo. Sam dokaz za to je Balea krema za kosu od manga :)

Nadam se da sam vam pomogla i do sledećeg posta! :)


7 comments:

  1. Vec duze razmatram Kerastase,pa sve odustajem :) Sad sam konacno napravila mini spisak za kupovinu pa kud puklo :) Nego nisam bas najbolje razumela sta tacno radi Initialiste serum? Kakav je efekat nakon nekog vremena upotrebe i da li daje volumen korenu kose,obzirom da se utrljava u teme?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto ga ja koristim sa pauyama, ja neću moći da ti kažem učinak na duže staze ali kako mi je frizerka rekla, ako bih ga posle svakog pranja koristila onda bi videla i da posle mesec dana kosa koja mi raste bi bila zdravija i nahranjena. Ovako na kraći period, čini da kosa dobije na mekoći i lepršavosti ako to ima smisla. A meni na primer je to veoma važno i zato me je oduševio. Ali žao mi je što ne mogu na duže da ga koristim. Mada planiram sada kada se vratim sa letovanja da odem na jedno dobro šišanje gde ću skinuti sve mrstve krajeve, i onda ću koristiti ovaj proizvod svaki put kada operem kosu, i mislim da će ako ništa drugo da mi oporavi kosu od korena, što od oštećenja od sunca, što od stersa i svega :)
      Idid idi, Kerastase je ekstra stvar ja ih obožavam :)

      Delete
  2. Ja mogu da hodam gola i bosa ako treba ali mi je bitno da mi kozmetika bude kvalitetna i da se na mojoj kosi i kozi primecuje zasto dajem malo vise para za te proizvode tako da te razumem.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha drago mi je da nisam jedina. Ja najviše zbog građe i nemam šta da sada jurim. Meni je najvažnije da mi je kosa izuzetno negovana, da su mi i nokti negovani i sređeni i lepo nalakirani i naravno koža što lica i tela besprekorna, pa šta god nosila :)

      Delete
  3. Koliko kosta feniranje ili sisasnje i feniranje u City centru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja radim i šišanje i feniranje, i košta 2500din :) ja sam zadovboljna jer mene lepo šišaju, i koriste kerastase proizvode za kosu :)

      Delete
  4. Mnogo volim keraste proizvode :) Lep post! Radim na blogu giveaway za blogerke pa ako hoćeš mo6eš da učestvuješ,bilo bi mi drago :) http://verondzaa.blogspot.sk/2014/11/giveaway-for-bloggers.html

    ReplyDelete