Monday, June 22, 2015

Recenzija "Dolce" by Dolce and Gabbana



Obećala sam detaljniju recenziju ovog divnog parfema. Međutim u zadnji momenat sam bila odlučila da odem do Crne Gore jer mi je bila godišnjica smrti mame (10 godina) :(
I uglavnom, ponela sam parfem u nadi da ću tamo lepo napisati, ali sam bila zaboravila fotoaparat ;)
Pa se izvinjavam na kašnjenju, moj mozak nekada ne radi punom parom. Pošto idem za Crnu Goru na mesec ipo dana zbog letovanja, sinoć sam slikala sve što mi će mi biti potrebno dole i nema više izgovora  ;)

Eh pa da počnemo....

Ne znam tačno kada  je izašao parfem, iako se dobro sećam mislim da je početkom 2014 godine.
Ja nisam ljubitelj Dolce and Gabbana parfema jer na mojoj koži ne ostaju dugo, i nažalost takav je slučaj i sa ovim. Upoznala sam mnogo ljudi koji nose njihove parfeme i osećaju se satima, među kojima je i ovaj. Tako da nisu krivci oni, nego moja koža i sastav parfema, naprosto ne funkcionišu.
Ali sam miris dok traje, prelepo miriše na meni i to je jedan veliki plus.
Ja sam ovo dobila, tako da ne znam koliko košta

Eh sada malo u opis da idemo
Kao što možete videti bočica je božanstvena. Ovalna i sa mat završetkom na staklu boje tirkiza.  Mene je oduševio sam čep u obliku belog cveta, i po meni je  kao ručni rad. Cela bočica odiše luksuzom i već obećava prelep miris. Jednostavna i bez puno natpisa, sa mašnicom kao prelepi završetak. Kada potrošim ovaj prafem, ja ću ga čuvati na polici jer je bočica savršenstvo bez i jedne mane. Po meni najlepša bočica ikada.



A što se tiče samog mirisa ovako je opisan:

"Dolce predstavlja emocionalno i čulno putovanje kroz Siciliju, koja je ujedno poreklo i inspiracija ovog modnog dvojca.Opisan je kao nežan i ženstven miris belog cveća. Otvara se notama lista nerolija i cveta papaje sa srcem koje dominira belim amarilisom, narcisom i belim vodenim ljiljanom. U bazi su meki kašmir i mošus."

Gornje note su: cvet papaje i varoli
Srednje note: amarilis, narcis i lokvanj
Donje note: mošus i kašmir


I stojim iza ovog opisa, jer su ga prelepo predstavili. Stvarno, kada ga stavim osećam svežinu cveća  na svojoj koži. Miris je predivan, cvetan sa maaaaalo voćkastog u sebi, taman da zagolica čula.
I tako barem na meni stoji sat vremena. Posle sat vremena počinje malo da slabi, i oseća se taj miris mošusa, koji je predivan. Ja sam veliki ljubitelj parfema koji znaju da mirišu podjednako divno i posle nekog vremena od prskanja, Ovaj prafem je ispunio sva oćekivanja.

Sada kada su ovi topli dani i kada koža odbija da miriše kao što želimo, ovakvi parfemi budu odgovor na sve. Ja se znojim kao svi normalni ljudi naravno, ali neki jaki parfemi kao što su Pure Poison od Dior, koliko zimi budu magični, tako leti budu blaženo rečeno odvratni. I zato svi ti parfemi su sada sklonjeni od svetlosti i čekaju jesen i zimu, i njih ću u septembru sve recenzirati da možete i vi da se počastite nekim divnim parfemom za hladne dane,
Ali sada su pretopli dani i to je problem. Naći onaj miris koji neće smrduckati posle nepunih pola sata. je prava umetnost. Ako želite takav parfem, ovaj vam je savršen. Ja leti čak ni ne marim što se možda ne oseća satima, samo da mi ne smrdi posle pola sata. Zahvalna sam na takvom kompromisu.
Volim posle plaže kada dođem, istuširam se nekim mirišljavim gelom za tuširanje, stavim moj omiljni stik Nivea Powder i onda se cela isprskam parfemom :) obučem haljinu i odem u šetnju i osećam se kao da nosim buket svežeg cveća. Ima još jedan parfem koji je za nekoliko niajnsi bolji, i za njega stiže recenzija za nekoliko dana, ali ovaj mu može doći kao najbolji drug.
Dok ga mirišem na sebi osećam se u nekoj bašti cveća ili pak livadi gde mogu da osetim svež vazduh sa planina a i miris cveća....
Dosta je mladalaćki miris, ali opet predivno može da stoji svim dobima i baš mislim da je zbog toga savršen. Pročitala sam negde komentar "kao vetar uhvaćen u bočici", i oduševila sam se, jer baš i tako i jeste. Ako znate onda kada prolazite negde i počne onaj mali povetarac da duva a tu blizu neko cveće ili lipa, i ponese te mirise ka vama.....ehh, tako i ovaj parfem. Nećete ga vi osećati , ali će ga ljudi oko vas osećati. Biće jedan od onih mirisa kada dune povetarac da će se svi za vam okrećati.


Ono što je najvažnije, ovaj prafem će prijati svima. Uopšte nije jak i savršeno se uklapa za ove tropske dane. Stvarno može da ide uz svaku ženu a opet da prenosi neki mladalački duh.
Primetila sam da miris vanile i time sličnih mirisa nema u letnjim notama, i predlažem vam da ih se klonite za leto. Naprosto jaki prafemi sa notom vanile i toga uopšte ne idu sa znojem i suncem.
Čitala sam dosta komentare što na stranih sajtovima i što na našim, i primetila sam da su mišljenja podeljena. Ima onih po kojima se ni malo ne oseća a ima onih kojima je sve što su tražili. I mislim da i sami možete da shvatite o čemu se radi. Postoje ljudi koji naprosto vole jake mirise na sebi i oko sebe i ja to poštujem, i za takve ljude ovaj mirisi apsolutno nije. A pak ima onih ljudi koji vole da miris i ona funkcionišu zajedno i da niko u toj priči ne dominira, nego više da upotpunjuju jedni druge. Ako ste ova druga osoba, onda je ovo parfem za vas.
Interesantno je da korisnici ovaj parfem uglavnom ocenjivali po dužini trajanja kao ili jako postojan ili umeren,  a samu jačinu parfema kao umeren i nežan. Mislim da vam je to već dočaralo o čemu se radi.

Moj savet vam je svakako, da odete u obližnju parfimeriju i prsnete par puta ovaj parfem kao tester i ostavite ceo dan i vidite kako se ponaša na vašoj koži

Nadam se da sam vam pomogla barem malo ;)





4 comments:

  1. Divno si ga opisala. Bas sam pozelela da ga imam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooooj hvala puno na divnom komentaru <3
      nadam se da ce ti se dopasti, ali obavezno ga testiraj u parfimeriji :)

      Delete
  2. Nisam znala za ovaj parfem ali i meni se svidja opis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago :) bice jos preporuka za letnji parfem narednih dana, pa se nadam da nisam izneverila :)

      Delete