Saturday, July 4, 2015

Moja nega tela kao u Spa centru



Olla devojke ;)

Nadam se da ste mesec jul dočekale pozitivne. Ja kao i što sam obečala da ću biiti redovnija sa postovima....
Nažalost nisam mogla ranije jer sam se "selila" na mesec dana u Crnu Goru preko leta, i to je sam stres po sebe, pogotovu kada moram da se spakujem, sredim stan, poplaćam sve što treba, slikam za blog itd....i naravno nisam pola stigla da slikam hahaha
Takođe, želim da se pohalim da sam uspela da nađem photo box za slikanje porizvoda, ALI ne znam još ništa nažalost da montiram kako treba  pa se to i vidi iz ponuđenih slika. Tako da se unapred izvinjavam, još se učim. Tek kada sam sve slike islikala, shvatila sam da sam trebala drugo  svetlo i sve je ispalo ovako žuto. A pošto sam privodila kraju ispite na master studijama, nisam imala vremena sve opet da ponavljam,

Imam dosta tema koje ću sa vama da podelim, a ima i jedan novitet a to je da sam napravila instagram profil koji je u ove svrhe. Imam svoj privatni ali tu mi se nalaze i privatni podaci i ime i slika i sve i nekako ne volim da to delim. Barem ne još. Ako želite da vidite moju sliku možda, vi ostavite komentar.

Moj instagram profil je beaaauty101 :) dodajte me i deliću neke stvari iz svakodnevnice sa vama. Pokušavam još da sve to povežem i sa FB profilom, ali ne ide baš uspešno :)

Pa da počnemo :)



Danas ću pisati o mojoj neži tela ili možda bolje da kažemo "spa tretman kući"
Prvo da napomenem, da ja nemam suvu kožu nego baš normalnu, tek posle nekoliko dana ne korišćenja kreme za telo i samog tušranja mogu da primetim da mi se polako suši i da se zateže. I to je sasvim normalno, tako da možete da vidite da stvarno nemam problema sa njom (pu, pu da kucnem u drvo), pa pak ako imate izratito osetljivu kožu tela i akne možda ovo i nije najbolja stvar za vas. Tj možda jeste ovaj deo sa četkom, ali ostatak bojim se da ne bude jak.
Što se tiče devojaka koje imaju izrazito suvu kožu, mislim da im ovaj tretman neće biti dovoljan ili pak mogu neki jači proizvod da koriste.
U svakom slučaju ovaj prvi korak SVAKOME preporučujem, a ostatak po potrebi kože
Ja ovo volim da radim jednom nedeljno i to uglavnom petkom uveče, da bih onda ceo vikend uživala u mekoj koži.
Meni se ovaj tretman ispostavio kao nešto najsavršenije na ovom svetu i kunem se u njega




1. Četkanje

Ovu četku sam kupila u DM-u i piše da je od prirodne dlake ili drveta nisam ni sama najbolje razumela od sitnih slova, ali mi se svidela na dodir. Cena je bila malo veća iako se ne varam nedge između 400 din pa do 800...ali nikako ne mogu da se setim tačne cene. Mada sam znala da je vredna tih para i nisam žalila ni sekund.
Ova četka služi za suvo ili mokro četkanje tela. Ja lično preferiram suvo i onda je povremeno operem bebi kupkom i to je to. Ne volim mokro jer za to koristim piling, ali suvo je nešto savršeno.
Ono što treba da uradite je da se sa njom češljate. U početku će biti čudno i malo će grebati ali verujte mi nije strašno i ne može da vam naškodi. Ja celo telo pređem istom tehnikom i traje oko 15 minuta ;
Primer ruke; uzmem pa od dozdo na gore pređem tri puta i onda kružnim pokretima nekoliko sekundi. I to je dovoljno. Koža će vam se lepo zacrveneti i kada celo telo pređete koža će vam biti fantastićna.
Ono što ova tehnika radi jeste da skida mrtve ćelije ali ono najvažnije, podstiče cirkulaciju, bez ikakvih hemikalija i intezivnih tretmana. Ova fantastična procedura je po meni otkriće godine i iskreno ne mogu da zamislim svoj život bez toga.
Onda odem pod tuš i istuširam se regularno Ako imam dobar piling za telo onda i njega koristim, ali u zadnje vreme nisam imala i nikako da nabavim a planiram sama da napravim jer je jeftinije. Jedina negativnost tih kučnih što ne traju dugo kao pakoani...
Ono što naravno sam zaboravila da slikam, jeste da umesto običnog gela za tuširanje koristim uljanu tuširalicu. Trenutno imam od Loccitane iz iste kolekcije koja po meni miriše božanstveno i mislim da kada bih bila baš bogata ne bih žalila svaki dan da ga koristim i trošim jer je najsavršenija stvar na ovom celom svetu.
Miris, tekstura, učinak......ali i cena ;( mislim da je baš taj oko 3000din
Ali možete da koristite takođe i bilo koju drugu uljanu tuširalicu po želji, isto jako lepa je i Niveina, tako da ne možete da pogrešite.





Korak 2-Mackanje

Posle svega dolazi najlepši deo-mazanje.
Ja trenutno koristim ovo od Loccitane Almond kolekciju jer sam je dobila na poklon uz ono ulje za tuširanje. Uz njega sam dobila i ovu kremu i ulje. Malo pakovanje i pri kraju mi je ovo ulje, ali ja mislim da je to ulje nešto NAJSAVRŠENIJE na ovom svetu. U punoj veličini i to kao one kreme košta oko 5000 dinara i to je baš puno....iskreno baš mi nije svejedno da dam 5000 din za ulje, ALI sam ga dobro istestirala i mogu da kažem da je donekle vredan tih para. kažem donekle jer opet realna cena po meni bi mu bila 3000 din.
Tako da ga neću u skorije vreme uzimati, i uživaću ovim zadnjim kapima kako treba. Posle mislim da ću koristiti druga ulja i jeftinija,a opet je poenta da bude ulje, jer posle ovako lepog tretmana kože i pilinga bilo kakvo ulje će učiniti ono što treba a to je da intezivnije neguje.
Eh sada ono što ja radim a to je mali trik, pošto imam normalnu kožu kojoj ako stavim puno ulja imaću samo kontra efekat.
Ja uzmem kremu i ulje pomešam i meni je to savršena kombinacija. Brzo upije i odlično neguje.
Što se tiče kreme nju još nisam potrošila i nju imam dosta i ona i sama po sebi je odlična ali ulje joj da dodatnu negu. Takođe ono što uradim jeste da kada se sva nalickam, sačekam par minuta i onda obučem običan beli frotirni badenatil i budem u njemu desetak mnuta. On stvori dovoljnu toplotu da pore i dalje ostanu otvorene i da upiju sve što mogu, a višak on upije. Meni je on kao trešnjica na vrh torte.
Posle ovoga moja koža bude kao bebina, savršena,negovana i elastična.
Mogu tek da zamislim kako će biti posle mora i slane vode koja je sama po sebi spa tretman, tako da sam jako uzbuđena ;)




 Ovo Striet od Šsaljića ulje dodatno koristim na delovima gde imam strije a to su bokovi i kolena. Imam problema sa strijama i to je činjenica ali nije ništa po meni strašno i imati tih problema. To je majka priroda. Ne očekujem čuda od ovog ulja ali sam čula da i to pravi i uvek sam bila zadovljna sa Šaljić proizvodima. Za ovo ulje sam čula samo najbolje i čak od žena koje imaju para da sebi kupuju skupe proizvode znam da su ovo koristili tokom svake trudnoće jer ih nikada nije razočarao. Ja ću još javiti utiske jer sam tek počela da ga koristim, ali ono što mogu da kažem za sada da jako brzo upija i stvarno sam zadovoljna sa učinkom, ali DO SADA.


Ja bih ovu taktiku od srca preporučila svima i iskreno mislim da nećete pogrešti ako uzmete ovu četku i počnete da je koristite u kombinaciji sa nekim drugim kremama i uljima po sopstvenoj želji.
Ja sam blaženo rečeno  prezadovoljna i nikada ovo ne bih menjala za ništa.

Za koji dan pišem novi neki post pa tako da pratite ;)
Poydravljam vas sve ;)

5 comments:

  1. Jojjj to LOccitane ulje merkam već neko vreme, divno zvuči ali je malo skupo :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veruj mi ja da ovo malo pakovanje nisam dobila lakse bi mi bilo....ali iskreno da je skupo jeste bogami i iskreno od srca mislim da mozes slican ako ne i isti efekat da dobijes i sa ekim drugih jeftinijim uljem ili cak i bebi uljem :) ne znam kakva ti je koza, ali probaj da pomesas dobru kremicu sa uljem, mei nekako efekat bude bolji....
      Ja sam licno probala i sa bebi uljem i skroz sam zadovolja, tako da neces pogresiti i da izaberes jeftinije ulje :)

      Delete
  2. Preporucujem ti da probas Eucerin ulje za kupanje, ja ga koristim godinama i savrseno je a dosta jeftinije:) Hoce biti neki post o nezi lica ili sminci koju koristi svaki dan,za posebne prilike?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hocu i za lice sam pripremila sledeci post da mi bude za koji dan. Sada imam slobodnog vremena pa ce mozda cak i sutra biti okacen :)
      A za sminku cu isto, samo sada imam problem sto moram sebe da slikam a stidljiva sam dosta hahahahaha :)

      Delete
    2. P.S
      hvala na savetu za Eucerin ulje,obavezno ga uzimam cim budem mogla, jer sam cula sve najbolje o njemu a i to sto kazes cena mu je pristupacnija a kvalitet Eucerin kozmetike nikada ne dovodim u pitanje svakako :)

      Delete