Tuesday, April 29, 2014

Preporuka laka



Neću da lažem, grešila sam i to dosta što se tiče cene i lakova. Znala sam u[te]evinu da dam na lakove...u\as. Ali bila sam mlađa pa nisam puno razmišljala unapred. Sada pametno kupujem lakove 
Sve ovo govorim jer ovaj lak je OPI i košta 1200din, što je puno za srpski standard da se razumemo. Ali postoje oni lakovi koji ne mogu da se zamene a ni kupe kod kineza ili u jeftinijoj verziji, a to je ovaj. Pa sam odlučila da kada budem od sada kupovala lakove ovih cena moraju da imaju nešto što nigde neću naći kao zamenu. Dobro bi bilo da naznačim da sam zavisnik lakova, tako da ja ne dajem velike pare na garderobu jer volim da je neutralna, i onda nekim dobrim lakovm i nokitom sve to upotpunim. To je moj neki stil i kapiram da većina ljudi kada me čuju pomisle da sam luda, da ću dati za lak 1100 din koji samo ima neobičnu boju a ne za na primer novu majicu u Zari. Ni moja sestra ne razume haha
E što se tiče ove boje, dve godine je već imam, nema duplikata za nju ama baš nigde.  Može da se nađe malo ređe, mada čekajte sajam kozmetike, tada bude ceo štand OPI lakova i verovatno ga ima jer sam ga viđala. Naravno uvek ima mogućnost da se naruči preko inetrneta.

Boja je prelepa, i mislim da je moj fotoaparat odlično uhvatio toplinu boje.Ovo je neka boja bundeve kako ja volim da kažem. Podseća na jesen, jako je topla i nije drečava, krajnje tamnija. Formula je odlična, gusta za ovu boju i potrebna su dva sloja laka da bi se dobila ova pokrivenost. Ne  ostavlja tragove, lako se maže i dugo traje. Ovo nije mat lak nego sam ja preko njega stavila mat lak.
Dobila sam puno komplimenata na ovu boju, pogotovu na jesen uz crnu neku kombinaciju ide fenomenalno. Čak su je i muškarci primetili i svidela im se baš.








2 comments:

  1. Ja nemam nijedan OPI lak bas iz razloga sto mi se ne daje mnogo novca na lakove koje nikada ne mazem samostalno vec uvek imam neki nail art pa onda mogu i jeftiniji da posluze, ali ko voli samo napred :D Ova boja zaista jeste prelepa i slazem se sa tobom, uopste ne dreci, ma savrsena je =^.^=

    ReplyDelete
  2. Hvala :))))
    Ja sam bila klinka kada sam sve ove OPI pokupovala i iskreno malo debil jer sam davala usteđevinu sa toliko skup lak. Ali sam sada napravila dobar kriterijum a to je da sve što mogu da nađem duplikat jeftiniji ne uzimam, a ono što mi se baš baš svidi uzeću ako znam da ću je nositi hahahaha.....

    ReplyDelete