Tuesday, April 29, 2014

Dobrodošlica

"I svaki zid mogu da budu vrata"-nepoznati autor

Mislim da je ovo najbolji način da započnem post, s obzirom da me nije bilo dosta dugo a tek započela blog. Nažalost imala sam dosta privatnih problema, fakultetskih poteškoća jer sam već apsolvent tri godine pa sam pri samom kraju, i povrh svega ukrali su mi telefon i pokvario mi se komjuter.
Ali pošto je Maj mesec moj omiljeni mesec u godini jer uvek  miriše na proleće i neku pozitivnu energiju....a tokođe mi je tada  i rođendan, i zato sam odlučila da okrenem novi list i pored svih poteškoća koje su me trenutno snašle, da nađem ta vrata u zidu i uradim barem nešto. Jer vođenje bloga je nešto što me ispunjava i stvarno želim da mi ovo bude luft jer volim da pišem, a i studiram na državnom fakultetu novinarstvo u Beogradu tako da je ovo bio logičan sledeći korak u mojoj "karijeri" haha.  Takođe sam u mojoj odluci da menjam nešto, odlulčila da upišem španski koji sam oduvek htela da učim i prekinem studentsku rutinu sa učenjem, padanjem i polaganjem ispita. Uspela sam nekako kompjuter da sredim, jedva  radi ali barem će poslužiti za osnovne stvari kao ove dok ne skupim pare za  novi. Sredila sam izgled bloga onako kako sam htela da mi izgleda, i priključila se grupi "Serbian beauty bloggers" kao što možete da vidite sa desne strane. Imam mnogo toga da podelim i jedva čekam :)
Iako sam početnik u svemu ovome, volim da naznačim još jednom, da ne volim puno svoje slike da stavljam tj volim moj identitet da ostane u senci što više može. Znam da je to manje više nemoguće ali potrudiću se.
I da naznačim, ovde neće biti samo lakova, nego trenutno tih slika imam puno a imam mnoooooogooo lakova i volim da podelim svoje utiske i da vas posavetujem na šta da date pare a na šta ne, da ne bi pravili iste greške kao ja. Ovde će pored svega biti, recepti, recenzije knjiga i preporuke, kozmetika, događaji....svašta nešto
Jeeej za novi početak!   :)


1 comment: