Wednesday, April 30, 2014

Omiljeni proizvodi u aprilu

Zdravo svima :)

Došao je i kraj još jednog meseca, već smo ušli u peti polako, a ja imam osećaj kao da smo prošle nedelje slavili novu godinu. Strašno kako vreme leti. Elem, da se vratimo temi, vreme je i za favorite meseca a naravno i sa time preporuke:


Prvo ću da započnem sa kozmetikom. Idemo sa leva na desno


1. Balea-Urea hand cream oko 150din
Ova krema dođe u tubici od 100ml, i oduševljava me. Nije previše masna niti teška, nego je i hidratantna a i masna dovoljno da hidrira ruke. Spasila me preko zime a sada već mi postaje po malo jaka za toplo vreme. Ali je toplo preporučujem. I prelepo miriše!

2. Indola-blow dry mislim da je bio 1600 ili 1500 

Kupila sam ga u Idea Extra u prodavnici za kosu " Cvrle"...pa onako. Ne radi čuda, sigurno štiti i kosa mi barem nije suva nego hidrirana taman toliko ali nisam oduševljena. I suši se kosa malo brže od njega jer je za to  namenjen. Istrošiću ga ali ne uskoro jer dosta dugo traje. Možda nekome bude odgovarao, meni je u početku baš odgovarao i brzo mi se kosa zasitila nešto. Ne znam ni sama...

3. Nivea anti presparant-Power touch oko 330din na nekoj akciji
Izbegavam stikove da koristim kada znam da ću ceo dan kući biti, jer znam koliko ne daju koži da diše i koliko su štetni. Naravno nisam baš od onih koja će da ide " all natural" i ne mogu da zamislim život bez stika, ali pred spavanje tj posle tuširanja i po kući ovakvi tečni antipresparanti mi odgovaraju baš. Ovaj je prelep, prelepo mišrise i mnogo mi je žao što ga nemaju kao kremu jer mislim da bih se davila u njoj. Šteta, ali miris je puderast nije previše jak, i odličnog kvaliteta u svakom slučaju radi svoj posao.

4.Kerastase ulje za kosu 3500din

I kupila sam ga pre tri četri godine!!! Meni je toga potrebno jako malo, stavljam ga na mokru kosu na krajeve, i  još mrvicu kada osusim. Ja imam samo reči hvale za ovo ulje, najbolje je koje sam do sada probala. I iskreno u odnosu na cenu isplati se. Preporuka od srca jer nisu za džabe najbolja marka za kosu...po meni svi ostali su samo kopija njih, ali su zato i skupi baš

5. Nivea in shower krema- cocoa butter

Mislim da sam je uzela  za 300 din na akciji u Lilly drogeriji. Ovi in shower  kreme imaju jednu manu a to je da koža može veoma brzo da se navikne na njih, tipa posle tri puta. Barem po meni, pa pošto me je miris ODUŠEVIO i jer je dugo ostao na mojoj koži, odlučila sam da je ne koristim svaki dan nego da pravim pauze i to kada perem kosu. Zašto? Pa recimo da mi ga je kosa neverovatno upijala to i posle kada je sušim kao kremu da sam stavila bila je slepljena na karjevima. Fuj. Što se tiče ovako iskustva, ovaj proizvod barem mene dosta hidrira, prelepo miriše i odlična je za dane kada hoćete samo brzo da se obučete...

6.Garnier krema za telo- Sa mirisom Manga za suvu kožu na kaciji za 400din

Probala sam mnog kreme, ali u tri se kunem a to su Garnier, Beccolino za bebe i Loccitane koji su naspram ova dva mnogo skuplji i nema ih više kod nas. Verujte mi probala sam krema i krema, svuda po svetu po svim cenama i ovo su tri po meni AMIN.
Ja više volim kremu od Garniera za Dull skin, sećam se tako zove kao miris kafe. Ja tu kremu jedva čekam da uzmem opet, ali ova je bila samo promena. Divna je krema, ne miriše jako vidi se da nisu stavljali akcenat na to, hidrira savšreno ali ja imam normalnu kožu pa mi je maaaalo masna za moj tip pa je neću uzimati jer ako ću već kupovati kupiću onu drugu koja mi savršeno odgovara. Toplo preporučujem ove kreme, verujte mi nećete sažaliti.Ima još mirisa i nisu jaki. Ja ih isto volim jer su blagi mirisi toliko da mogu bilo koji Body sprej što imam da poprskam po telu u mirisaće samo taj sprej a ne neka čudna mešavina kreme i mirisa.

7.Dahlia uljani skidač laka za nokte-sa mirisom ruže
Još jedan proizvod u koji se kunem. KUNEM! Najbolji aceton svih vremena hahahah...prelepo miriše i baaaaš je uljan. Teže skida lak ali iskreno od njega mi samo jačaju nokti i ostaju zdravi tako da ne marim. Ovo je mala bočica jer nigde ne mogu da nađem veće, pa sam u panici išla po DM-u da vidim kada će dobiti nove, misleći da su prekunli sa proizvodnjom (pu, pu ne daj Bože), međutim čekaju novu dostavu :)
Još ako imate prirodne nokte ne razmišljajte dva puta

Sada ćemo malo na neke ne kozmetičke stvari

1. Tonus štanglice sa susamom

Pošto sam na nekoj dijeti kao i ako mi ne treba, mada leto je blizu i svi smo se zapostavili tokom zime, ove štanglice su spas. Njih jedem uveče oko 7 kao večeru sa paradajizom...njaaam. Odlični su, možete i sa pavlakom. Mnogo su ukusni, i bez trans masti, holesterola i posno je.

2. Fructus beli čaj sa grejpom i limunom
Samo ću vam reći, da sam navukla već 8 ljudi na ove čajeve, među kojima je imoja draga drugarica koja je ludak za čajevima kao i ja i koja ima i pije mnogo skuplje čajeve i "kvalitetnije" .....ovaj čaj je kao zeleni, samo je beli jer nema kofeina a po strukturi je isti zelenom. Blaži je po ukusu i može više puta na dan da se pije pa čak i uveče. Prelepog je ukusa i trenutno isprobavam ovaj ukus ali onaj koji mi je favorit je od dinje. Uzmite i oduševićete se. Odličan je za zdravlje i pomaže pri mršavljenju. Lwti možete od njega ledeni čaj da napravite....

3. Čaj od nane
Moj omiljeni čaj na svetu :) posle ručka je obavezan i ujtro uz zeleni čaj...

4. Glade miris za sobu sa mirisom zamrznutog  bobičastog voća "balckberry frost" , zimska kolekcija

Zadovoljna sam sa ovim proizvodom jer je miris dosta upečatljiv i jak, i ne treba ga puno. Prelepo miriše, onako voćkasto. Svi kada mi uđu u sobu pitaju koji je taj miris i oduševe se. Imam takođe  i onaj za struju i iste reči hvale imam.

No comments:

Post a Comment