Sunday, June 29, 2014

Kozmetika za leto :)

Došlo je i leto i sa njim nove  ideje za post. Pošto ja na leto u stvari idem kući kod familije u Baru u CG , potrebno mi je dosta stvari jer ostanem minimum mesec dana. A opet, ne smem ni da preteram :)
Biće post  uskoro i o garderobi i nezi lica  ali za sada je ovo :)
Opet se izvinjavam na kašnjenju, u sred sam ispitnog roka pa sam jako retka, ali biće lepših dana nadam se. Kao što i sami vidite, promenila sam izgled bloga i planiram još promena, ali verovali ili ne, nije uopšte ni malo lako. Pogotovu ako imate već neku ideju u glavi. Nažalost tenološki apsolutno sam osakaćena, jer mi kompjuter jedva radi, telefon android nemam pa sa time nemam ni instagram a ni postove puno na fb stanici. A sve te naloge imam od predhodnog telefona. Čim nešto sredim počinjem sa mnogo aktivnijim i kreativnijim radom. Planiram da unesem priče o mojim putovanjima jer sam zbog tatinog posla obišla pola sveta, i želim to da podelim sa svima. Pored svega toga imam dosta divnih recepata i saveta. I za sve to treba bolja tehnologija koju trenutno nemam ai vreme , ali se snalazim. Uglavnom biće promena, polako :)
Pa da krenemo:



Pošto je slika retardirana od samog početka kada je napravljena, jer fotoaparat je odlučio isto da me bojkotuje i neće da se fokusira, pa evo i do same krivine slike.....počećemo od vrha sa leva na desno pa sve do dole.

1. Nivea stik u tvrdom stanju i tečnom "Powder touch" 
O ovome sam pisala i više sam nego zadovoljna, stvarno nemam zamerki, osim da ovaj tečni nikako nije za veće dnevne poduhvate, nego više za po kući ili za negde gde se nećete puno znojiti....u suprotnom gubi igru. Ovaj tvrđi je već mnoogo bolji :)

2. Lakovi
Pošto ću ovih dana napraviti veliki post o lakovima koje nosim na leto, neću sada detaljno ništa o njima nego sačekajte dva dana i videćete ih mnogo više. Samo ću staviti imena
China Glaze "Flip-flop"fantazy
China Glaze "Highlight of my summer"
China Glaze " Pool party"
OPI "AmazON...AmazoOFF"
OPI "Where Did Suz's Man-go"
Essie "Lovie-dovie"

3. Kerastase Soleil kolekcija Šampon za kosu i sprej za kosu
Ja sam uvek govorila i nikada neću poreći da su sa razlogom najbolja marka za kosu. Jesu nabili cene bespotrebno ali ajde. Znam da mi je njihovo ulje koje sam ovde zaboravila da slikam, pa ću u sledećem postu da pišem, da je najbolje od svih. A probala sam ih dosta i najviše se isplati. I naravno, ova kolekcija u koju se kunem. Ovo je Solei kolekcija koja je namenjena svim tipovima kose da je čuva preko leta. Šapon je za posle izlaganja kose suncu i može da se koristi svaki dan. Izuzetno je lagan, prelepo miriše i odlično čisti i povrh svega neguje kosu. Malo je potrebno da se stavi jer je dosta koncentrovan i sa tim dugo traje. Sprej je namenjen za kosu dok se sunčate ili je bilo kako izlažete suncu. Pravi neku vrstu fila tj zaštitnog sloja od sunca. Ne ostavlja nikako masne tragove, niti masti kosu. Čak staviše, nista ne čini tog tipa, samo je neguje i štiti. Zato me je oduševio. Ne znam kako će kod drugih biti ali ja sam prošlo leto samo ovo koristila dva meseca i još ga ima za ovo leto. Jesam plaitila sve ovo oko 6000 din ali me ne stresira, jer bi me toliko koštalo svi ostali proizvodi plus frizer pre i posle leta puta dva. A posle ovoga nije mi ni trebao frizer. Otišla sam pred leto i do decembra se nisam šišala jer su mi ovi preparati čuvali kosu. Ja sam oduševljena njima i možda neko nema takvo iskustvo ali ja sam se zaljibila. Kupovaću ih dokle god budem mogla da na dve godine izvodjim 6000 dinara za ova dva preparata. Naravno koristim i neki regenerator ali to već menjam po potrebi i o tome posebno. Ja sam proizvode kupila u City Spa evo i link

http://www.cityspa.rs/

4. Mirisi " Arapska noć" , " Habibi" i "Alexandria"
Ja nažalost ne mogu iz kuće da izađem zbog učenja pa neću moći lično još da proverim ali ne držite me za reč što se ove prodavnice tiče. Nalazi se u Golsvortijevoj odma kada u nju uđete ali iz Bulevara sa desne strane ulice. Popnite se samo malo i naćićčete je ako je još tu. Ja sam je videla u decembru, ali posle nisam išla i ne znam da li je zatvorena. Nema ih na netu, mada ih nikda nije ni bilo. Zove se nešto tipa "Miris orijenta" tako nešto....obožavam ih. Ovo su eterična ulja i koštaju 500din, i meni traju već dve godine. Ja sam izabrala ova tri mirisa i svi su orijentalni i ne previše jaki. Stavim ih na pulsne tačke posle tuširanja sa nekom kremom, i nastavim svoj dan. Nemaju alkohola i u pitanju je čisto ulje, uvezeno ne znam odakle. Meni se lično više sviđa ova varijanta leti jer od vrućine svi skupi parfemi koji imaju alkohol, počnu da smrde i mislim da je to greh raditi im. Ima ih ja mislim tamo mali milion i pogubićete se od mirisa. Topla preporuka kao neko bude išao :)

3.Balea Sun Dance after sun spray sa mirisom tropskog voća
Ovo još nisam imala priliku da probam onako kako mu i doliči, da bih sada mogla da dam neku recenziju. Ali moram priznati da je miris jako lep i prijatan, ne lepi se koža posle njega, i mislim da je za 300-400 din ekstra stvar, pa ako ništa drugo barem za plažu kao miris i osveživač kože.

4. Balea Sun Dance faktor 30
E ovo sam već isprobala dva puta po Beogradu i moram reći da sam zadovoljna. Odlično izdržava, koža mi je samo malo masna posle nanošenja a miris je stvarno divan i dugo se zadržava. Zaštitio me, nije mi uništio garderobu ili tako nešto i jako lepo miriše :) oko 500din u DM imate da kupite.

5. Body Shop kreme za telo od Manga i Breskve
Ehhh....kupila sam ih u Beču ove godine i kostale su oko 10 eura jer sam ih kupila na nekom sniženju. Imam i od jagode ali sam jako razočarana mirisom i nisam ga slikala jer sam naravno zaboravila. Miris jagode je običan i nije lep, ali je krema kao krema odlična. Butere ne koristim jer su mi jaki za moju kožu, ali lasioni su mi odlični. Što se tiče ova dva mirisa, više nego zadovoljna. Bukvalno mirišu kao naziv i miris se duuugo zadrži na koži. Ja sam oduševljena njima :)

6. Brook side candle "Birthday cake"
O ovoj sveći sam već pričala i palim je kako stignem i prezadovoljna sam. Kuća mi miriše na tortu posle nje i baš je lepa za lep ambijent i miris, kada se osećate da želite malo mira i tišine. Najtoplija preporuka, jesu malu skuplje tj 3000 din  ali ova je od pola kila i ne vidim razlog da se pravi buka, jer pola kila odlične sveće koja u stvari miriše? Zašto da ne. Kada pogledate Glade sveće koje isto cool mirišu (ali ne kao ova) košta oko 400-500 dinara i traje malo barem po meni. Ova je namenjena koliko znam za 70-80 sati. Ne znam, neću je paliti svaki dan jer mi i nije do sveća i opuštanja svaki dan, ali je vredna za duži period i uživanje :) Dole se nalazi link za naručivanje. Link je ovde

https://www.facebook.com/komsinicaviki?fref=ts

7.Avon Nature's body spray Breskva i kokos
I o ovome sam pisala u predhodnom postu, pa ću sada samo naznačiti da je više nema u ponudi ali imaju neke druge nove, i zadovoljan sam sa ovim mirisima njihovima u svakom slučaju :)

8. Victoria's secret body mist " Coconut passion" i krema za telo mala
E o ovome mogu do sutra. Imam mnoooogooo body mistova i ovaj mi je jedan od omiljenih. Krema je bolja od mirisa za nijansu samo jer nekako nema alkohola pa koža jako lepo je upije. Miris je kokos i vanila i savršen je miris. SAVRŠEN! Ja sam to lepo spakovala u torbicu za leto i ne koristim je sada. Ja ne mogu više da nahvalim ovaj proizvod. Ali ako niste ljubitelji jakih mirisa kao što su kokos i vanila onda ne uzimajte jer je poprilično jak i koristim ga kao i parfem. Ma savršen je! Pošto sam živela u Americi pre 8 godina, do tada sam već potrošila moju prvu bočiću. Ali sam zato našla odličan sajt na fejsu, gde se za dobre cene nabavljaju original proizvodi iz Amerike. Devojka živi tamo i šalje na nekoliko meseci u Beograd stvari, odakle vi i naručujete. Cena je ista kao i na sajtu u dolarima samo u eurima sa poštarinom našom ispalo mi je 1650 din :) Baš sam srećna i najtoplija preporuka da naručite i druge mirise ako volite. Od nje sam i naručila ovu ogromnu sveću.  Evo i linka:

https://www.facebook.com/komsinicaviki?fref=ts


Vidimos se uskoro i uživajte u danima koji dolaze! :)

7 comments:

  1. Gde si kupila Kerastase u Bg? Volela bi da citam o njima

    ReplyDelete
  2. Napisaću ja još posebnu recenziju za njihove proizvode koje imam :) Ja sam ih kupila u City Spa evo i link

    http://www.cityspa.rs/

    :)

    ReplyDelete
  3. CG Highlight of my summer nam je zajednički, ali rado bih ti i sve ostalo pokupila :D Baš želim da probam Kerastase proizvode, ali stvarno su preskupi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesu, ali ako te tesi barem dugo traju. Ja bih ti jedino preporucila barem ovaj sprej ako mozes jer sampona na istu foru ima sada da se kupi, pa moze da se iskombinuje :)

      Delete
    2. Hahha drago mi je za cg :) Meni samo da je more u koje mogu da se kupam i zadovoljna sam :) dok drugi idu u Grcku ja idem na barske plaze :D

      Delete
  4. A jel se secas cene Kerastase spreja samo?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je sapon tipa 2700 a ovaj sprej 3000...MADA moguce i jefitnije pa da sam ja se zbunila jer je bilo pre dve godine. Ne verujem da je skuplji ali jetiniji za 100-2--din moguce :)

      Delete