Thursday, December 4, 2014

Kratko obaveštenje

Opet kasnim. ALi šta ću, jače sile. Mada mogu sada sa zadovojstvom da kažem da sam uspela da uzmem i novi telefon,i tak sada imam ceo arsenal tehnike koji će mi ulepšati a i olakšati pravljenje bloga.
Želim da vas obavestim da sam posle dužeg planiranja odlučila sledeće:
1. Da će svakog ponedeljka biti post o nekim kozmetičkim proizvodima ili porizvodu.
2. Da će svakog četvrtka biti jedan post o mojim putovanjima. E sada, ovo su putovanja od kada sam krenula da putujem a da se sećam i da je verodostojno da se prenese na druge. Ja sam promenila oko 12 škola i 4 zemlje, plus sam putovala dosta između toga pa imam i dosta da podelim. To su iskustva is moje srednje škole pa sve do sada...pa čak i osnovne! Opisaću vam ljude, kulturu, neke zančajnsoti i iskustva. Neće svuda biti mojih slika, što zbog činjenice da sam ja na njima a želim još uvek nekako da ostanem anonimna...a i isto jer nekada su se koristile slike na aparatu gde su one morale da se razvijaju a neke sam i negde ćušnula u staroj kući po starim CD.....ali nadam se da vam se sviđa ova ideja?

3. Nedelja će biti kao neka vrsta osvrtanja na prošlu nedelju ali kroz slike, a to sam videla već kod nekih blogerki pa sam odlučila da iskoristim tako sjajnu ideju, jer dosta olakšava deo sa pisanjem a i bude zanimljivije. Još se bakćem sa Instagramom šta da radim a da sačuvam neku intimnost i identitet...pa od njega još ništa, ALI ću sa vama podeliti izabrane slike i staviti ih u taj post.

E ovo je neka moja ideja koja se razvijala već neko vreme....nadam se da ce uspeti da se prenese u delo....

Sada odoh da završim post o Kini, ovo je samo kratko obaveštenje :)

1 comment: