Saturday, January 3, 2015

Favoriti 2014

Evo mene opet. Baš mi je 2014 bila baksuzna, od krađe telefona, crkavanja lap topa i prinuđenosti da kupim novi i onda taman donesem lepe odluke za blog, kada ono i fotoaparat je odlučio da bojkotuje. Jooj....plus sam se bila prehladila i trajalo je čitave dve nedelje. Što se mene tiče ova godina se ne ponovila, jer je bila puan smrti, nesrećenih slučajnosti i jako loših momenata. Ali 2015 je tu i nadam se da je sve krenulo ka bolje za sada, pa sam odlučila da napokon krenem ono što sam i htela.
Kao što znate, napravila sma plan a mi nedelja bude posvećena "Moja nedelja u slikama", ponedeljak o kozmetici i cetvrtak uglavnom o svojim iskustvima na putovanjima. Krenula sam o Kini da pišem i eto nisam nikako završila ali hocu u narednih nekoliko dana taman kada je ovaj raspust kako bi se reklo.
Shodno sa time da počnemo i ovaj post, kao i sam naziv odlučila sam da podelim sa vama pojednu stvar iz kategorije koja mi je ostavila najjači utisak tokom 2014 godine. Pa da počnemo:

(nažalost, slike nemaju neki lep red)


1. Krema za ruke
Ovde imam dva favorita, koja su mi se pokazala odličnim tokom godine,  a koristila sam i jako skupe. Prva je već poznata iz Oriflime "Silk" roze boje. Miris je ok, to me možda i najviše nervira jer je previse cvetan i puderast u isto vreme, ali je nega odlična.
Druga krema je neverovatno otkriće a to je Fitosal "Krema za ruke" sa glicerinom i kamilicom. Prvo miris je predivan i ne oseća se kamilica ni malo, a ja ne volim miris kamilice. Nega je fantastična, prava krema, hidrira i nije previše uljana. I košta 100 dinara! Najtoplije je preporucujem.


2. Preparati za negu lica

 Najbolji od najboljih otkrića! To je Avene Hydrance Optimale Light. Košta oko 2500 din ako se ne varam, ali ja sam je uzela na nekoj akciji sa drugim Avene proizvodima pa ne mogu da se setim. Kao što sam pisala, moje lice je osetljivo i sklono crvenilu. Ova krema to nije uspela da spreči, ali ni ne izaziva veće crvenilo. Hidrira savršeno i ne ostavlja nikakav fil. Koža je negovana i neopterećena hemijom. Mada, sada tokom ove velike hladnoće i zime, moja koža je zahtevala dodatnu negu pogotovu na T zoni koja mi se sušila nenormalno ma koliko stavila ove kreme, pa sam tu stavljala Bekutan kremu u manjim količinama.
 



3. Nega za telo

Ovde imam dva favorita pa mislim da je ok da ih oba nabrojim. Prvi je za čišćenje tela a drugi je za negu tela. Odma ću nagovestiti da ne znam za koji pre da se opredelim.
Prvo krećem od najnovijeh otkrića a to je SenMi sapuni. Sapun kao sapun rekoh sebi, ali neeee.....prvo da naglasim da znate da ja se tuširam prvenstveno sapunom pa gelom za tuširanje. Sapun po meni čisti mnogo bolje iako isušuje kožu, uz pomoć dobre hidratantne kreme, vaša koža će da blista. Pošto ova devojka pravi sapune samo nekoliko puta godišnje, odlučila sam da naručim više njih, tj šest dok je šesti bio gratis :)
Naručila sam "Cocounut Lime Verbena", " Honey Boney", "Caramel Pear", "Vanilla Lavander", "Apple Lavander i ovaj uadnji nešto Dragons...ne znam ni ja, izgubila sam celofan.
Prvo sam krenula sa Vanilla Lavander koji me je oduševio!
 Prvo sve su poprilično prirodni sastojci.
Drugo, neverovatno lepo i dobro očisti kožu
Treće, neguje je
Četiri, prelepo mirišu
Kremaste je teksture, ne peni puno što je odlično i dokaz da nije puno hemije. Miris na koži ostaje, ali ja uglavnom stavljam kremu posle pa nisam stalno proveravala.
Ovaj Lavander Vanila predivno miriše i lepo se troši i meni je mesec dana trajao, i ostalo je još malo, a svaki dan ga koristim.
Ovaj drugi Dragon i nešto sam uzela jer ima neki zlatan sedefasti sjaj na sebi, pa kao jer su novogodišnji i božični praznici, odlučila sam da njega isporbam jer je dosta prazničan po izgledu, Moram da priznam da me miris nije oduševio, ne znam ni sama šta sam očekivala, ali ovi ostali mirišu predivno. Jedna cekam Caramel Pear da koristim i Honey Boney, ali sve u svoje vreme. Kupovaću kod nje kada god mi se ukaže prilika, ali za sada imam zaliha do proleća i na proleće opet ;) Verujte mi, osećaj negovane i čiste kože je neverovatan, a ovi sapuni su odlični u tome. Jer sam dosta sapuna probala i mogu sa pouzdanošću da kažem da mi odgovaraju samo tri: Beccolino, jedan italijanski što ima da se kupi u apotekama ali ne znam im sada ime, i ovaj. Htela sam da probam i Loccitane ali polako. Za sada se ovi više isplate i znam sigurno da su prirodni. Od srca ih preporučujem!
Koštaju oko 4 ili 5 eura, ali se isplate iskreno.
Evo i njena FB stranica

 https://www.facebook.com/senmisoaps



Eh sada je na red moja omiljena marka za telo, famozna L'occitane. Probala sam mnoge kreme, skupe i jeftine, ali retko me ijedna ikada ovako oduševljava kao ova marka. Vredne su svake pare koju sam dala. A dala sam poprilično. Zadnja tri sam platila 19 eura na aerodromu a Lavandu sam kupila u Beogradu za 2800 din. Spašava tokom stresnih dana!
Pa da krenemo
Nega je kod sva tri najbolja. Kremasti su ali sa malo ulja. ne previše, nego taman dovoljno da koža bude hidrirana i nahranjena. Po meni dosta brzo ih koža upija i jako se lako razmazuju, pa vam nije potrebno puno da bih namazali celo telo. Evo na primer ovaj drugi koristim već dva meseca, mada ne svakodnevno ali poprilično češće. Koža je posle njih nekako oporavljena, negovana i oseća se da ste stavili nešto sasvim drugačije na nju, nešto lukusuzno...ne znam, ali imam osećaj da je moja koža meni dosta zahvalna. E sada mirisi:
1. Lavanda, i već sam o ovome pisala u postu o favoritima u Novembru. Miris je pravi miris Lavande :)
2.  Cherry Blossom - ovo je moj najomiljeniji miris na celom svetu posle Palmolive Relax Therapy i Lancome Hypnoze parfema. Božeeee kada bih mogla da ovaj miris da stavim svuda da miriše bila bih najsrećnija na svetu! Tako je cvetan a opet nekako puderast, ne znam, ali jako je lep i moja koža odlično reaguje na njega.
3. Roses. Eh sada, ovo mi je omiljenim miris ali ne najomiljeniji jer sam ih malo pre sve nabrojala....ali ovaj miris je prelep. Ne miriše kao bugarska ruža niti ono tipično staro ,nego kao prava kombinacija ruža, i vaša koža će mirisati faaaantastično! Ova krema sa kombinacijom onog mog parfema na leto, bukvalno svakoga ostavlja bez daha, jer me svako na ulici pita koji je to parfem! Znala sam da je pun pogodak kada me je moj dečko pitao da stavim opet i opet da mirisem na to.
Ja sam sa njihovim proizvodima oduševljena, mada za lice i kosu i nisam baš, a to je iskustvo staro već 7 godina, a tada sam imala problema sa licem o kojem sam pisala i izuzetno blajhanu i oštećenu kosu, pa verovatno sada bih imala drugačije mišljenje, mada još nisam probala.

3. Mirisi
Pa nisam mogla baš u ovoj kategoriji da izaberem samo jedan jer je dosta opširna kategorija, ali mogu vam reći da su ovo tri fer podele.
Prva je moj veliki favorit i mnogo bih bila srećna kada bi Nivea napravila jednu celu liniju ovih mirisa, od gela za tuširanje i kreme za telo. Mislim da bih se onesvestila. Ali neće, i to me mnogo nervira. Nivea Powder touch kolekcija je vrhunska,miris je predivan i nega fantastična. Moram samo da priznam da je Dove stik malo jači od ovog a to je bio moj predhodni favorit, ali ovaj je podjednako dobar i sa tom manjom zamerljivom manom. Kupila sam već treći put od kada je izašao. Ovaj u tečnom stanju koristim uveče posle tuširanja a stik tokom dana.


Parfem koji me je ostavio bez daha i mene koliko i druge oko mene je od "Florabotanica" od marke Balenciaga. Cena mu je isto jako fina bogami, znam da kod nas nema a da sam u Beču videla da je oko 100 eura....ali ovo je bio poklon od mog tate. Ja ovo koristim od Marta meseca i evo vidite koliko se istrošio, jer je bukvalno potrebno dva šprica i mirisaćete kao najlepša bašta. Ovaj miris treba da osvoji nagradu za najlepši parfem veka hahahaha. Nažalost kod nas ga nema, ali ako budete što u novčanoj prilici da ga poručite po nekome, uradite to!



Drugi miris je više miris za telo, od marke Bath and body works "Cherry Blossom", kojeg  kod nas nažalost nema, ali možete da poručite preko Komšinice iz Amerike o kojoj sam već pisala i evo vam još jednom njena FB stranuca 

https://www.facebook.com/komsinicasikretdrugiprofil?fref=ts

Ja sam ovaj miris koristila još kada sam živela u Americi i mnogo mi se sviđa uveče kada legnem ili kada idem negde a ne želim da mirišem previše jako, nego više suptilno i usputno. Miris je lep, cvetni i malo vočkast. Ne miriše na konkretno voće ali se meni baš sviđa. Cela njihova marka je jako dobra i najtoplije je preporučujem.

4. Omiljeno od šminke

Naked paleta I . O ovome još nisam pisala puno, a sve kao hoću jer ih imam sve tri tj moja sestra ima preostale dve. Ovo je najboljih 45 eura uloženih. Meni je ovo bio poklon ali znam koliko koštaju. Više o ovome posle, ali sam izuzetno  zadovoljna sa bojama, postojanošću i kvalitetom ovog bredna. takođe da ne zaboravim da pomenem i četkicu za senčenje kapaka iz Sephore. To je sve što piše o njoj nažalost. Koštala me je oko 1500 din pre dve godine ali ne znam da li je sada skuplja...

5. Nega usana
Ovde nedostaje još jedan omiljeni primerak moje kolekcije a to je Labelo Velvet Rose o koje sam pričala i pričala i koje je najbolje na svetu. Ali sam ga izgubila i u panici sam uzela da koristim Labello Lip Butter plavo koje je odlična zamena za ovo rozo i daje odličnu negu, barem meni. I EOS balzam koji sam uzela od Komšinice iz Amerike na nekoj akciji. Ovo je miris Mente i vanile i porpilično je lep ali ono što je mene oduševilo je to što je jestiv! Ima sladak ukus jer kažu da je od prirodnih sastojaka i pčeljinjeg voska.....njam!
  

5- Omiljeni prozvod za kosu
Kerastase Ciment thermique i ja sam oduševljena sa ovim! To je krema za kosu, pre šušenja i mnogo je dobra. Potrebno je veoma mala količina i namažem je po celoj dužini kose. Moram reći da sam prmetila da mi kosa posle tri meseca od kako sam se šišala i počela ovo da koristim se nije ni namanje oštetila. Čini mi je mekom,živahnom i spremnom za feniranje. Ima citrusni miris i ne ostavlja uljani fil na kosi. Koštalo me je mislim 2700 din, ali iskreno shvatila sam da mi je bolje da uložim ako mogu u jednu dobru kremu nego za više jeftinijih i lošijih proizvoda. Kerastase stvarno prave vrhunsku kozmetiku za kosu, i jesu skupi ali bolje izabrati jednu dobru stvar od njih. 





 Omiljeni lakovi

Jako mi je teško bilo da se odlučim za 6 najboljih, ali sam uspela :)
1. OPI Queen of the road 1200 din
2. OPIDS Magic 1400 din
3. OPI KIss me at midnight   1200
4. China Glaze Just'be claws 430 din
5. China Glaze Glitz n pieces 430 din
6. China Glaze In a lilly bit     430 din
A dole imate i sliku primera, mada jedan ovaj Sand plavi imam vec u svojim predhodnim postovima. Izvinite za nokte, u zadnjih nekoliko meseci imam ba[ problema sa njima, lomljivi su, koža mi je suva i peruta se na licu, kosa mi odpada više nego prosečno da imam zaliske....pijem već dva meseca vitamine B grupe, ulje ajkule,magnezijum....hranim se jako dobro, ali dzaba kao da moje telo ništa od toga ne upija. Ne znam šta se dešava.....

 I morala sam da odam posebnu počast najboljem izumu godine a to je OPI Glitter off lak, namenjen za lakše skidanje laka sa šljokicama. I o njemu sam pisala.Nikako ne uništava kvalitet nokta, verovatno je toksičan jer ima u sebi sastav lepak ali mene baš i ne zanima to jer je savršeno za osobe kao ja koje mnogo vole šljokice :)
I naravno izum veka od kojeg imam ukupno vec 10 devojaka koje su mi do nebesa zahvalne jer sam im preporučila lakovr Evelin...moj lični favorit je Diamond hard ali svako ima svoj.

I za kraj knjige....favorite nisam imala jer stvarno sve što pročitam je odlično pa sam izabrala moje favorite za ovaj mesec. Planiram da čitam "Miris kiše na Balkanu", "Maja" (a to je moje ime da se zna, pa me je dodatno privukla) i "Kradljivica knjiga" koju sam počela da čitam i za sada je sasvim ok, videćemo još. Sviđa mi se perspektiva iz koje je pisana a to je od strane Smrti.
 


I za kraj malo i o čajevima u kojima sam uživala zadnjih nedelja uz dobru knjigu ili seriju...
svi su savršeni i stvarno ne znam koji mi je omiljeni, jer svaki ima svoj momenat.





I za kraj sveća.....imam ih mnogooooo, nakupovala sam sada na akciji Glade koje sam neke i istrošila i ovo je poklon od moje sestre za Novu godinu zajedno sa još jednom koju ću slikati za sledeći post i još neke neke stvarčice iz Yankee sveća. nažalost nema ih kod nas jedino u Hrvatskoj :( ali trajuuuuuuu....neverovatno dugo! 


 
Uskoro i do sledećeg posta, i proveravajte blog za priče iz Kine i iz drugih zemalja :)

M.

2 comments:

  1. Super favoriti:D Jel znas dal se negde mogu u Bg uzeti Yankee ili se naruciti iz Hr?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej ;) hvala puno!!!
      Ja sam njih yvala nekoliko puta da vidim da li salju i ne salju nayalost, i ovo je meni sestra bila do yagreba jednom prilikom i uyela mi i kostaju 25 eura jedna..tj kada prebacujes sa kuna na dinare pa u euroe tu negde dodje 23-24 eura, ali traaaaje mi evo od sredine decembra odusevljena sam sa odnosom kvaliteta,duyine trajanja i cene.
      Ako imas nekoga ko ti ide u Hrvatsku ili Madjarsku ili cak i Rumuiju tj glavne gradove poruci, jer svida ima sem kod nas i u CG ;(

      Delete