Tuesday, July 7, 2015

Nega lica



Drage moje...

Evo mene kao što sam obećala, da ću češće da pišem....pa da ne bih dužila da počnemo.
Ahh, da i da napomenem da će u naredna dva-tri dana biti recenzije dve knjige što sam čitala, pa ako ste zainteresovane pogledajte moj blog ;)

I izvinite za slike. Moj nedostatak iskustva sa photo box-om je i te kako vidljiv i nažalost i slike su trpele te psoledice.
Obećavam da će od leta biti bolje slike. Imam neke slike koje sam sada uslikala i neke pre pa i na tome isto izvinite.Ova prva slika je krajnje katastrofa nažalost, to NIKAKO ne sme ovako da ispadne ali šta ću, na greškama se uči...







Ja sam o svojim problemima sa kožom pisala ovde http://101beautyy.blogspot.com/2014/05/jako-ozbiljna-tema-akne-i-accutane-kao.html

Eh sada posle vec nekoliko dugih godina, ja više problema sa aknama nemam, i ovo sada što pišem je nega lica posle ovog tretmana. Sada je koža normalna pa čak i mešovita više. Zimi mi se suši pogotovu u predelu obraza i T zone. A ako stavim kremu za suvu kožu onda ispadne kao da sam stavila neki fil preko lica i počne da se masti. A ako stavim neku kremu koja matira, onda mi se lice osuši. Pa sada vidite u čemu je problem, niti levo niti desno. Ali snalazim se. Shvatila sam da mi je koži potrebna jednostavnost i ka tome ciljam koliko god mi moja ženska znatiželja dozvoljava.

Prvo ja sam VELIKI ljubitelj Avene kozmetike. Ona je meni odgovor na sve. Cene i nisu baš pristupačne ali opet sve to krajnje dugo traje i ne izaziva iritaciju tako da se ne žalim.

1.AveneCold creme  ultra rich cleansing gel

Ovo sam kupila pre godinu dana i još mi traje. Ne koristim ga svaki dan jer se desi da ne stavljam šminku i onda se samo umijem i samo ga koristim uveče. Ali defitnitvno ako ga koristite dva puta na dan i to svaki dan trajaće vam mesecima jer ne treba puno, Dosta je koncentrovan i velika je tuba.
Tekstura je lagana i kremasta. Odličan je ali ne i previše nežan jer ako ga stavite na oči zažalićete. Ali ga i dalje toplo preporučujem. Jako lepo opere lice, i ostavi ga nežnim. Moja sestra je isto jako zadovoljna sa njim. Naprosto tu je da opere lice a da ne izazove iritaciju. I to je to. I ja sam zato zadovoljna. Ima jako blag miris da ga skoro i nema ...ne znam blag je. Ako želite nešto što će vam koristiti samo za čišćenje lica, onda je ovo odgovor. Ali nije za skidanje šminke, to nikako. Ako ste predhodno skinuli sve sa lica, onda je ok, a ako niste, zaobiđite ga.
I u mojoj nezi on se koristi samo uveče kada završim sa skidanjem šminke.

2. Biobody Lavanda tonic

Koštao je oko 300 din na sajmu i privuklo me jer je lavanda u pitanju i bez alkohola je. I baš sam zadovoljna. Nisam očekivala puno ali me je prijatno iznenadio.Ima onaj malo veštački miris i definitivno ne miriše na klasičnu lavandu. Nažalost nisam ga ponela sa sobom i nemam sada sastav. Ali znam da iza baš malo piše i to me je privuklo. Ali za300 din  rekoh ako nešto ne valja proslediću ga dalje i neću puno žaliti. Međutim moja reakcija na njega je krajnje dobra. Opet kažem taj miris me je odbio jer onda znam da nije 100% prirodan ALI učinak e bio vidljiv i odlučila sam da ga ostavim u dnevnu rutinu. Prvo lagan je i ne ostavlja nikakav osećaj fila na koži. Onda, osećate da stvarno dodatno čisti kožu i neguje je. Toliko je hranljiv da ga koristim nekada kada je baš vruće umesto kreme. Naravno ne zamenjuje kremu, ali ne znam stvarno učini kožu lepom. Zbog kilaže avionom nisam mogla da ga ponesem sa sobom i sada sa sažalila jer i nije mi puno njega ni ostalo, i mogla sam. Ali nema veze u svakom slučaju biće na mojoj listi proizvoda kojima uvek mogu da se vratim ako ne nađem nešto novo. Jer ja volim tako da menjam da mi se koža ne navikne. Ovaj lasion je stvarno prijatno inenađenje i iskreno bih ga preporučila svima. Imam osetljivo lice i nisam imala neku reakciju na njega još uvek.
Tonik stavljam ujtro kada se umijem i uveče. Čak se desi da kada me ne mrzi ili se setim da ga stavljam više puta na dan jer mi osveži lice lepo.

3.Avene thermal spring water

Ja ovo čudo imam  dve godine i nikako da ga potrošim. Pokvario mi se glupi špric i sada maletene jedva može i da se naprska. Ali volim da ga stavim uveče prek spavanje i ujtro i kupila bih novu bočiću samo manju. Ova je tada bila na akciji pa sam je uzela veliku. Ne znam sada pošto je, ali od nje apsolutno ništa ne može da vam bude, samo da vam osveži kožu i toplo je preporučujem svima.

4. Avene Gydrance Optimale light hydrating creme

Ja sam o ovome već pisala negde ili možda čak i više puta. Ja sam BAŠ zadovoljna ovom kremom. Nema jak miris, lagana je, hrani lepo kožu a da je ne iziritira. Lako se razmazuje i meni traje bogami već sigurno 6 meseci. Dugo traje ali opet ja se stvarno ne kupam u kremi, volim da natačkam na više mesta i umasiram u lice. Ne znam šta bih više dodala za ovu kremu. Baš hidrira kožu i kao stvorena je za letnje doba a i zimsko, jer sam uspela zimu sa njom da prepbordim. Mada opet za zimu ću uzeti jaču kremu jer sa ovom sam morala da dodam maaalo masniju kremu kao Becutan na obraze jer oni naprosto se meni mnogo suše tokom zime.

5. Ova dva ruska prouvoda su se slučajno našla na slici ali rekoh ajde kada su već tu da ih spomenem. ne znam kako se tačno zovu mada slika je dovoljno dobra da možete da vidite. Cene su im oko 2-3 eura ali nažalost mogu se samo naći u Crnoj Gori. Organskog su porekla i dobila sam ih. Meni baš odgovara ali sam tek počela da koristim. Imam mleko za čišćenje i tonik. Mleko je odlično i mogu vam reći uzela bih ga opet ali tonik je za mene baš jak jer je namenjen koži sa aknama. A ja to nemam i onda mi osuši kožu jer ima te biljčice za to. Iskreno koristim ga jednom nedeljno da samo dodatno očistim kožu ali jak je baš i ne bih ga opet uzela.


6. Floreint dvofazni serum  za lice i dekolte od ruže

Ovo sam sasvim slučajno uzela u onom poslovnom prostoru gde se sada prodaju ručni radovi i to, na početku Kneza. Uglavnom košta 900 din i nećkala sam se da li da uzmeme jer je ulje u pitanju. Međutim devojka je toliko divna bila da sam morala da uzmem i nisam sažalila. Ona tvrdi da treba samo da se naprska na lice i dekolte i da može da se koristi kao dnevna krema. Eh sada, nije baš za dnevnukremu  tokom ovih toplih dana jer jeste maaaaalo masnijeg tipa. Ali jeste divna za noćnu kremu. Ja nju stavim uveče kada lice operem. Nju sam ponela na letovanje jer je stvarno dobar eliksir i lično mi odgovara vidi se da je prirodna. sadrži ricinusovo, bademovo i koskosovo ulje, hidrolat ružinih latica,kolagen, elastin,  i etarično ulje ruže. Sve prirodno. Ujtro vam koža bude meka i lepa. Miris je prelep,prava ruža....tekstura jemasnija alikoža upije dosta toga i to je čini lepm i mekanom.


Ove dve kreme su Avene kreme za zaštitu od sunca. Ako kliknete na sliku rezolucija je jako dobra i možete da pročitate da maltene imaju isto ime ali sastav potpuno drugačiji.
Razlika je što na narandžastoj piše samo "creme" a na beloj "mineral creme" i što je prva za "dry skin" a druga za netolerntnu kožu.
Ova bela je jako gusta i ostavlja onaj beli kreč trag za sobom i to mi se ni malo ne sviđa i nisam je ni ponela sa sobom na letovanje. A kupila je....eh štete...

Ali ova mi je od predhodnog leta i iako ima malo sumnjičav miris stavljam je i nisam imala iritacije. Odlično štiti lice od sunca, lagana je, brzo upija i sve najbolje o njoj imam da kažem samo.
Faktor je 50 jer ja imam jako belu kožu i tanku i crnjenje mi nije cilj leti nego samo da ne dobijem rak kože.
Toplo preporučujem!


Eh sada mogu lepo da vam opišem moju negu ukratko:

Dan:
Umijem se običnom vodom ujtro, i to hladnom.
Stavim na tonik pa kremu za lice
Obavezno stavim i kremu za predeo oko očiju a trenutni favorit je Nivea Q10 roll on koji nisam uslikala uopšte i ne znam zašto....ali pisaću o njemu posebnu recenziju svakako jer sam baš zadovoljna.

Noćna nega

Skinem šminku miceralnom vodom ili kremom
Umijem se gelom za lice
Stavim tonik
Kremu za predeo oko očiju
I serum po želji

Eh sada nisam napomenula ni jednu miceralnu vodu jer me ni jedna nije oduševila i sve sam prosledila pa sam u muci najvećoj. Šminku skidam tako što kombinujem maslinovo ulje i neku sestrinu miceralnu vodu od Garniera. Baš sam nezadovoljna i nadam se da ću uskoro naći nešto što mi odgovara. Meni lično više odgovaraju kreme za skidanje šminke kao ona ruska navedena. Nju nisam ponela opet zbog kilaže i jako sam se pokajala. Ali leto je i ne šminkam se svaki dan pa ne žalim BAŠ toliko. Samo eto kada se našminkam i moram da skinem, onda prekukam. razmišljala sam se da li da uzimam neku kremu od Garniera ili Nivea proizvoda ali opet kažem sebi, imam u Beogradu tu jednu ...ali verovatno ću sutra uzeti da imam neku tokom leta.

Ovu rutinu sam vodila vec skoro 8 meseci sa izmenama tonika i mogu vam reći da mi jako odgovara.
Pošto je sada leto i pola stvari sam ostavila u Bg, sada su mi proizvodi izmenjeni skroz pa ću vam i o tim utiscima pisati za dve nedelje kada vidim rezultate










Što se tiče maski za lice, jako sam lenja. Imam dugu kosu, pa onda tražim izgovore...ili me mrzi da tražim traku za glavu ili rajif i trakicu za kosu....ili me mrzi da čekam....ili neću da dajem pare za to. Međutim sa vremena na vreme sam sebe čašćavala sa maskom od gline što ima da se kupi u apoteici i košta oko 500 din. I pokazala se odličnom, ali o njoj više sledeći put.
Sada počasno mesto zaslužuje ova maska a to je Origins Drink up intensive.
Prvo da nagalsim, nažalost ova maska nema kod nas....uglavnom je možete naći na pojedinim aerodromima i naravno u Americi. Ja sam je uzela u oktobru na aerodromu u Nemačkoj. Koštala je oko 25 eura. Ja sam o njoj čula sve najbolje preko stranih blogerki i morala sam da je uzmem. Nisam se pokajala. Prvo ovo su prirodniji proizvodi i namenjeni su za više tipova kože. Ja sanjam o njihovim kremama i tonicima za lice, već im osećem snagu negovanja hahahaha
Krema ima voćkast miris, i dosta je hranljiva. Uveče pola sata pred spavanje je treba u tanjem sloju namazati na lice i ostaviti je preko noći. Ujtro vaša koža će je skoro celu upiti i biće vam fantastična. Ja sam zaljubljena u ovo malo čudo. Ne znam kako je moguće naručivati u Srbiju ovo ali čim saznam a moram uskoro ja javljam......krza me hvata ua još nekim proizvodima iz njihove linije. Meni koža bugkavlno bude preporođena ujtro, sveža i elastična.


I za kraj i s obzirom da je vrelo leto uveliko počelo, u prilogu vam je muzika da se opustite uz neki koktel ili hladnu kafu ...ja sam veliki ljubitelj strane muzike iz ranih 90-ih, 80-ih, 70-ih pa i niže...ali ova prva dva su mi favoriti najveći. I shodno sa tim evo vam i muzikica da uživate



https://www.youtube.com/watch?v=1tJEd7FEHts

3 comments:

  1. Haha, upravo sam i da izbacila post o nezi lica. Znaci o istim temama smo ovih dana razmisljale

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo čitam hahahah kako smo se potrefile samo svaka nam čast :)

      Delete
  2. Super post,ja sam takodje bila na roakutanu ali meni avene ne prija osim termalne vode. Meni Eucerin mnogo vise prija, pristupacniji je a rezultati nakon 6 meseci nege su fantasticni :)

    ReplyDelete