Friday, July 17, 2015

Noviteti na moru....



Kao što vidite, malčice  sam izmenila izgled bloga, ali polako vremenom će to još bolje da bude.
Danas ću biti krajnje kratka jer ću da pišem ukratko o novitetima. Ja sam trenutno na moru i ovu kupovinu da napravila u Cosmetics prodavnici, koja je izuzetno dobro snabdevena dobrom kozmetikom.

Pošto je leto i na plažu se ide maltene svaki dan, sve je moralo onda da bude i blaže. Nažalost ove godine nisam kupila moju omiljenu liniju za kosu Kerastase Solei kolekciju za sunce u koju se i dan danas kunem..... ostalo mi je malo šampona i to je to nažalost.

Pa da krenemo...







Prvo je tu moja omiljena Fitogal krema za ruke, koju obožavam i ovo mi je drugo i veće pakovanje. Jeftina je ovde oko 1 eura a u Beogradu oko 120 dinara veće pakovanje. Meni se miris mnogo sviđa a nega me oduševljava i celu zimu sam sa njom pregrmela. Mada nažalost i nije za vruće dane. Za uveče jeste, ali za preko dana je neću korititi. Nažalost nisam ponela svoje druge kreme za ruke koje bi sada bile odlične a to su iz Lilly drogerija, koje obožavam.
Becolino puder, koji je najbolji od svih i uvek sam bila zadvoljna sa cenom,kvalitetom i učinkom njihovim proizvoda.
Pošto sam sve za negu lica morala da ostavim u Beogradu , ovde sam se okrenula manje "luksuznim" kremama i iskreno sam zadovoljna. Tu su:
Garnier essentials od grožđa gel za umivanje, koji me je oduševio koliko je praktičan sa ovom pumpicom. Jako je lepog i blagog mirisa, mnogo dobro čisti lice i neguje i za sada evo dve nedelje koliko ga koristim nisam videla nikakve kontra efekte. Nastaviću i u Beogradu da ga koristim definitivno. Cena je bila ovde na akciji oko 3 eura.
Aktivni kiseonik sa dodatkom čajnog drveta sam uzela jer Jovana (Jovanin blog) ga toliko hvali da sam morala da vidim o čemu se radi. I iskreno nije za džabe. Nemam problematičnu kožu više, ali prljava voda, znoj i sunce učine svoje pa dobijem sitne iritacije po licu, koje su bezbedno sanirane uz pomoć ovog malog čuda. Koštao me je 3.80 eura i jako sam zadovoljna. Koristim ga ujtro i uveče sa tuferom kada se umijem i tokom dana ga naprskam. Topla preporuka!
Becolino mleko za telo je moje najomiljenije, što zbog nege a što zbog mirisa. Morala sam da ga uzmem i posle dugog dana na plaži uglavnom njega stavim na telo, dok one mirisne i skuplje kreme koristim ako ću negde izaći.

Šampon Ultra Doux sam uzela po preporuci  drugih blogerki i ne mogu da se setim da li je devojka koja piše na portalu Zdrava kosa ili neko drugi preporučio ovaj šampon...hmmm...uglavnom po preporuci je uzet jer ja Ultra Doux šampone mnogo volim pogotovu onaj od Lavande se pokazao kao jedan od omiljenih. A pošto svaki dan perem sada kosu zbog slane vode, trebalo mi je nešto lagano kao ovo. Miris je travkast i poprilično fin, ali je i učinak odličan, jako lepo neguje i jako lepo pere kosu. Košta me je oko 1.2o eura ali bio je na kaciji i manje je pakovanje jer sam htela prvo da vidim kako mi se sviđa
Tu se isto našao Honey treasures od Ultra Doux isto, koji prelepo miriše mada učinak i nije neki da me je oduševio, ali je dovoljan za letenje dane
Uzela sam Ultra Doux ulje za kosu, i to greškom uzela jer su pakovanja skoro ista. Uglavnom miris je očaravajuć i voćkast. Nije puno masan i jako lepo neguje kosu. Ali o njemu posebna recenzija dolazi samo malo još da ga istestiram. Koštao je oko 4 eura

Tu se nalazi i Sholl sprava za skidanje tvrde kože ;) ne znam joj ime celo, Ali specifičan izgled ima, i o njoj ću posebnu recenziju da napravim samo još malo da je istestiram. Za sada sam sasvim zadovoljna

Naravno kamen za pete je neophodan ali ovaj ne znam koja je marka ;( mada svaki je dobar ;)











Tu se nalaze i sunđeri koje ja koristim za  pravljenje obre efekta na noktima. koštali su me svega 2 eura i jako sam zadovoljna! Slika dole će vam pokazati kako to izgleda a na instagramu i FB profilu ima više slika noktiju.

Merz spezial vitamine sam uzela kao zadnju nadu za nokte i kožu. Međutim malo pre nego što sam njih počela da pijem sam primetila poboljšanje pa sam uverena da je meni od stresa i hormona sve to bilo a ne vitamina....ali sam ovu kutijicu verno koristila do kraja i iskreno baš sam zadovoljna. Neću uzimati novu jer nema potrebe ali defitnitvno ću se njoj vračati. I o njoj detaljna recenzija se sprema u naredna dva-tri dana. Košta 15 eura i taje mesec dana

Maybelline BB crema koja mi je tokom zime farbala belu kožu na licu pa je nisam koristila, ali sada za letnje dane i kako sam dobila malo boje odlično mi služi. Ne sećam se cene ali miris je užasan hahaha, baš se nisu potrudili da ga dočaraju malo. Ali sam učinak je jako dobar pa se neću žaliti

Sholl Velvet Smooth krema za pete koja me je privukla jer piše da u roku od 60 sekundi upije koža. I stvarno je tako! Nega je tu i tamo ok, ali za cenu koju sam platila od 5 eura i nisma zadovoljna baš. Mada opet nije ni loše

Color expert od Golden rose lakovi su me očarali bojama i kvalitetom. Koštaju oko 1.50 eura i uzela sam još kreč belu boju koja nije na slici jer nije kod mene. Baš sam zadovoljna i nastaviću da ih uzimam...jedva sam se iskontrolisala da ne uzmem sve.....mnogo je tu snage bilo uloženo da izađem sa samo 4 laka ;)




I za kraj da naglasim da sam trenutno udubljena u knjigu "Inferno" od Dan Brauna i da je gutam! Savršena knjiga za leto!
Završila sam "Kradljivicu knjiga" i "Veštica iz portabela" i o njima očekujte recenzije :)
Mada verovatno ću napraviti poseban blog za knjige i putovanja, ali svakako ćete biti obavešteni.

Ovo je za sada....uskoro ću napravti obećanu recenziju dve knjige, Q10 kreme za predeo oko oćiju, šta nosim na plažu, šminka preko leta.....biće svačega još.

Pozdrav do sledećeg posta!

Maja







<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12379763/?claim=6m7cyus9ukk">Follow my blog with Bloglovin</a>

3 comments:

  1. Ja sam pre dve godine pila Merz i Centrum multivitamin i rezultati su bili odlicni i sto se tice koze i noktiju i kose :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oba u isto vreme? koliki period si pila?
      ja sam za sada zadovoljna ;)

      Delete
    2. 3 meseca i rezultati su bili savrseni :)

      Delete