Wednesday, December 11, 2013

Dobrodošli ...

Ćaos svima   :)
Ukratko ću jer ne želim da dužim
Moje ime je Maja i već dugo sam želela da napravim blog o svemu, a više bi se okarakterisao kao blog o životu tj više poznat kao "life style blog" . I odlučila sam se napokon! Međutim želela sam  i na engleskom, pa sam prvih mesec dana probala ali nije išlo jer su mi proizvodi uglavnom odavde pa nema smisla. Tekstovi su predugački na engleski pa na sprski. I da ne bih objašnjavala i gubila vreme na to, odlučila sam se da jedan bude na engelskom a drugi na srpskom. Ali sve mi se čini da će ovaj biti češći sa postovima, opet šta ja imam da preporučim strancima a da je iz Srbije a da oni već nemaju bolje kod njih? :)
Proverite i taj blog nekada ako želite link je odma u opisu u desnom delu bloga.
Ja sam apsolvent Fakulteta političkih nauka smer novinarstvo. Volim puno da pišem i još više kozmetiku i ovo je odličan način da iskoristim sve to :)
Ovde će biti svega i svačega, od preporuka i analiziranja koje kakvih proizvoda pa sve do preporuka knjiga i recepata, kako bi se reklo "life style" blog. Imam dosta toga da podelim i preporučim :) 
Uživajte :) i naravno ostavite komentar i probaću uvek da odgovorim <3


No comments:

Post a Comment