Wednesday, December 25, 2013

Nega kože

Mislim da je sasvim razumljivo da posle posta o rešenju problema sa bubuljicama i upalama, napišem i post o tome šta trenutno koristim za negu lica.
Moram da vam se izvinim jer nisam postovala ništa dugo. Nažalost bila sam u nekoj frci sa ispitima koji se nažalost nisu završili dobro, tako da em nisam dala ispite em nisam pisala ništa a nedelju dana pred novu godinu. Zato mi je novogodišnja rezolucija da budem realna po pitanju mogućnosti i da od više opcija odradim barem jednu a ne ostanem praznih ruku....
Elem, što se tiče moje nege....kao što sam nagovestila u predhodnom postu, imam specifičnu negu jer je koža čista i nije sklona bubiljicama više. Verovali ili ne teže je naći kozmetiku za to. Mnooooogooo para potošeno i previše razočaranja, ali uspela sam da nađem favorite i želela bih da ih podelim sa vama. Probaću da budem što verodostojnija po pitanju opisa proizvoda a i kratka.


Prvo da objasnim kako ide moja rutina. Ne menja se već godinama uglavnom isti pricnip ali drugi proizvodi

Ujtro:

Umijem se samo hladnom vodom, jer su mi preporučili to ujtro i ništa drugo da ne radim. Obrišem se i stavim hidratantnu kremu i andtirid. I nastavim sa šminkanjem

Uveče
Prvo sa mlekom za čišćenje lica skinem puder i senku ali ne i maskaru.
Onda sa toplom vodom istopim maksaru i sa bebi sapunom je operem ali ga stavljam samo na oči ne na ostatak lica. Pa sa gelom ili proizvodom koji u tom momentu koristim očistim lice pod mlazom vode ali celo lice.
Potom uzmem lasion i sa njim potvrdim da je svaka sitnica skinuta do detalja sa mog lica
I za kraj mineralnom vodom ili nekim drugim sličnim proizvodom poprskam lice pred spavanje i stavim antirid ali bez kreme na lice.

1.  Mixa Optimal Cleanising Milk Optimal Tolerance for reactive and senstivie skin with rose extras.
 Košta oko 500 din ili čak možda okruglo toliko. Ja sam više nego prezadovoljna sa ovim proizvodom. Možda ću na proleće i leto koristiti onu vodicu ali otom potom. Ovo je odličan proizvod za osetljivu kožu. Jako je nežan a odlično skida šminku. Prelepooooo miriše i jako malo parfema ima u sebi što je još jedan plus. Nikako ne bih preporučila da ostavite ovo na koži nego ga isperite, iako piše da može meni je to čista glupost i ne razumem zašto žene to rade. U svakom slučaju prezadovoljna sam! I dugo traje a ja i sestra ga koristimo.

2. Dr. Hauschka Cleanising Cream
On me je koštao oko 1500 din. Dosta skupo iskreno, ali je najbolji proizvod IKADA za čišćenje lica. Da imam para na pretek nakupovala bih ovoga i prala lice tri puta na dan sa ovim koliko je dobro. Prirodno i prelepo mirise.  Treba ga malo staviti na prste i umasirati polako po licu. U sebi sadrži neke sitne grudvice i jako su nežne sa lice. U sebi kao da ima neko ulje jer posle toga meni je koža nahranjena, čista i sveža. Nisam verovala da jedan proizvod može sve to da uradi i našla sam ga. Vredno je odvajati svaki mesec po 1500 din za ovo. Samo reči hvale. Oni imaju najbolje proizvode na tržištu po meni ali su dosta skupi i ne mogu da priuštim da svaki mesec kupujem ceo asortiman za lice, ali da mogu samo bi njih kupovala.

3. Weleda Iris intezivna hidratantna krema.
Eh sada,za ovo nemam reči hvale baš toliko. Stvarno j prirodan i hidratantna i nemam nikakve iritacije od nje tako da što se tiče proizvoda kao proizvoda ispunio je sva očekivanja. I dosta su slični Dr Hauschka proizvodima. Ali meni nije omiljeni proizvod i neću da uzimati opet jer je dosta skup oko 1500 din mislim i pošto nije jeftin a nisam imala onaj wow efekat, neću ga uzimati. Ono što mi se ne sviđa je to što previše je prirodna hahaha a kada to kažem mislim na onaj masniji efekat koji ostavljaju te kreme. Ne utče to na kožu ali utiče na to da me nervira i ne sviđa mi se miris. Ako pak u jednom momentu ostanem bez kreme a ništa mi ne ostane od izbora mojih omiljenih tada bih je uzela. Tako da sve u svemu odličan proizvod ali ja ne volim taj miris i taj efekat neki pa ne znam...

4. Caudalie Beauty Elixir
Ima jak miris. Dosta je skup, ali traje dosta iskreno....ja sam zadovoljn sa ovim, ne čini ne znam kakva čuda ali je lep proizvod. Pošto ja pratim savet Dr. Hauschka da se uveče ne treba stavljati krema, moram nešto da stavim jer nekako osećam da joj joše nešto nedostaje. Pa sam smislila da ovaj eliksir će biti dličan! I jeste! koža bude sveža i nekako dovoljno nahranjena....popriska se po licu i ostavi da lice upije. Meni se sviđa. Neću ga uskoro kupovati jer nisam baš u situaciji da dajem tolike pare za nešto što je više luksuzno nego neophodno. Ali čim se dohvatim nekih parica za " bacanje" na ovakve stavri uzeću ga.

5. Lasion sa čajevcem
Pošto sam ja iz Crne Gore imam uvek priliku da skoknem do biljne apoteke u Baru gde imaju odlične proizvode i to prirodne. Među stvarima koje sam isporbala je i ovaj lasion koji kupujem već drugi put. Postao je moj deo svakodnevnice ali samo uveče. On je od pantenola i ulja čajevca,baš je jak po mirisu ali najbolja stvar za čišćenje lica. Pošto prvo očistim lice  mlekom, pa mlekom za pranje, onda sa ovim uveče pređem da skinem višak kojeg uvek ima ali ovaj lasion odlično ga ukloni. Protiv bubuljica je pa eto i plus efekat iako ih nemam. Košta 3 eura samo ....ako imate nekog u cg naručite pogotovu za mlade je odličan. Posle toga stavim onaj sprej i kreme oko očiju i spremna sam za spavanje.

6. Avene Eu Therminal
Savšen proizvod. Predugo mi traje i misilim da me je koštao 800 din na nekoj akciji. Uglavnom, dugo traje ako ga koristite jednom na dan kao ja hahaha. Ja ga koristim na primer ako mi nema onog spreja Caudile uveče i kada dodjem iz grada a još nije vreme za spavanje a želim da skinem šminku ali ne da stavljam kremu jer ću u krevet sa koji sat, e tada onda mi ova voda pomogne. Odlično hidrira kožu i preporučila bih je da je imate kod sebe.

7. Soda bikarbona
Ja ovo koristim za piling. Stavim je u dlan malo i malo vode i protljam lice jednom nedeljno. Odlična je zamena za momente kada nemate para za skupe pilinge ili bilo koji. Iskreno piling mi je nešto što je prelako napraviti kući i ne želim da kupujem dok mogu ovo da korsitim. Prezadovljna sam i već mesecima ga koristim.

8. Glina maska
Nje nema na slici jer je trenutno nemam kod sebe treba da je kupim. Ali odlična je stvar za čišćenje lica i posle pilinga uvek stavim masku i to radim nedeljom uveče. Jeste da sam pila lek za bubuljice ali to ne znači da ne treba da čistim dubinski lice od svakakvih hemikalija i šminke.

9. Sapun bebi po želji ali ja korisitim Beccolino
On nije na slici isto jer mi je nestalo u tom momentu a nisam ga imala u šteku.Sa njim skidam maskaru. Odličan je i jako blag i prelepo miriše.

10. Nisam stavila antirid iskreno jer korisitm neki iz neke apoteke pa pošto sam ga istrošila a nisam se oduševila sa njim uzela sam danas neki novi pa ću naknadno pisati o njima.

Eto nadam se da sam vam pomogla i ako imate bilo koja pitanja odgovoriću čim budem mogla.
sada dolaze praznici pa ću biti slobodnija da pišem svaki dan postove i jedva čekam!

 Važno je znati!
Ja nisam doktor niti farmaceut i sve što sam preporučila je nešto što ja koristim i volim da svoje mišljenje i iskustva podelim sa drugima. Ako imate nekih ozbiljnijih problema obratite se stručnom licu.

Pozdrav!








No comments:

Post a Comment