Thursday, December 26, 2013

Higijena-trenutni favoriti


Perfekcionista sam i minimalista, ali tipično žensko za količinu proizvoda koje sakupljam,....što kada realno pogledate je jako neobična pa čak i nemoguća kombinacija. Ali eto.....volim da imam i ovu i onu kremicu, i gel za tuširanje i svega i svačega!!! To me mnogo nervira i pokušavam da se borim sa tim, tako što imam samo 5 proizvoda na polici u tuš kabini. Ova slika nije baš najbolja po tome šta ja imam u tuš kabini jer ovaj zadnji šampon ne znam šta radi na slici ali ajde.....i nedostaje maska koju sam u to vreme istrošila pa nisam kupovala novu. Nego da počnemo:



1. Balea Šampon za sjaj kose od smokve
Odličan šampon, i preleeeepo  miriše. Košta samo oko 160 ili 170 dinara u DM prodavnicama. Ja imam prirodnu kosu koju sam od 13-te godine farbala i blajhala i uništavala, pa sam zadnje tri pustila da priroda odradi svoje. Sada je moja prirodna pa mi šamponi ovakve vrste za sjaj i tome slilčno najviše odgovaraju, jer bilo koji drugi sa uljima ili intezivnom negom mi otežavaju užasno kosu i bude masna posle nepunih nekoliko sati. Odličan proizvod i nemam ni jednu zamerku. Čisti i hidrira kosu.

2. Balea regenirator od Manga i aloja vere.
Uffff kako ovo savršeno mirišeeee....dođe mi samo sebe da pojedem hahaha. N e preporučujem kada ste gladni da ga koristite hahahaha verujte mi iz ličnog iskustva bude vam jako loše . Ovaj proizvod nije skup pa dodje isto kao i šampon. Čini kosu mekšom ali ne čini čuda. To sam i želela, jer opet kažem, moja kosa je prirodna i sve jače od ovoga mi je učini da izgleda prljavo. Ovo odradi onaj deo posla za koji je i namenjen- da rasčešlja kosu i malo omekša i to je to.

3. Felce Azzura gel za tuširanje
Bio je oko 250 din sada je možda skuplji jer je bio na akciji. Volim nekada da ga uzmem i napravim sigurnu promenu malo.

4. Sapun
E sada pre same kupke ja MORAM da se prvo istrljam sapunom i uglavnom preferiram bebi sapune u ovom slučaju uvek Beccolino bilo koji. I onda uzmem lufu i gel za tuširanje da potvrdim da sam sve prljavo sa sebe skinula :)

Naravno tu je bio brijač, turpija i tome slični rekviziti ali smatram da kao i stopala te stvari ako su korisšćene ne bi trebalo da se nalaze na slikama, bljak.... :)

Ćiao i do sledećeg posta!

No comments:

Post a Comment