Thursday, December 26, 2013

Preporuka laka

Mnogo sam ja pisala o kozmetici ovde ....malo da se dohvatim i svoje omiljene teme :)
Imala sam jako loše period sa noktima i to baš u inat kada sam pokrenula svoja dva bloga...šmrc....ali nekih mesec-dva sam pokušala da ih oporavima, zdravom ishranom, vitaminima i lakovima sa dodacima vitamina i minerala ali slaba vajda....pa pošto sam svesna koliko sam učinila za njih a koliko malo dobila, počinje ova situacija ozbiljno da me zabrinjava.
Ali zaboravimo sve to, želim da se pohvalim svojom novom bojom koju sam dobila na poklon od dečka. Merkala sam ovu boju ja još od kada su najavili božićnu kolekciju, ali sam znala da je 1100 dinara za lak previše (mada sam ih kupovala pre ali sam se opametila) Ali pošto ova boja ne može nigde da se nađe pa ni  najmanje slična replika, mislim da je 1100 din opravdano jer sam opsednuta ovom bojom. Što je još dobro u vezi ovog laka je to što je jako gust i kao pesak efekat i to vam omogućava neverovatnu zaštitu za nokte! Tako da je savršen za period puštanja noktiju!

Plava je, jarka plava, sa malo šljokica. Ovo su dva sloja i dosta je gust i jako lep i brzo se nanosi. Zove se "Kiss me at midnight"  od OPI iz Christmas Collection 2013.
Formula je odlična za ovakav lak, jako se teško skida,ali čini čuda za zaštitu. Potreban je samo jedan sloj za ovakav efekat i ne sme preko njega da se stavlja Top coat. Pare dobro utrošene. Preporuka od srca.





2 comments:

  1. Hvala :)
    Jeste i jako je postojana, mislim da će za proleće biti savršenna. Mada kakvo je vreme kod nas u zadnje vreme mogu zvanično da proglasim da je proleće :)
    srecni praznici! :)

    ReplyDelete