Friday, May 2, 2014

Recept: ovsena kaša sa jabukama i cimetom

Danas ću imati dva posta, jedan kozmetički a drugi sa receptom. Pa da počnemo sa receptom:

Volim da jedem i gurman sam veliki, i na svu sreću ne odražava se na moju liniju ali na zdravlje i te kako.Pa sam napravila veliku promenu da umesto oblinog doručka na koji sam navikla jedem ovsenu kašu. Da se razumemo ukus im je nikakav pa sam morala da smislim vise dobrih varijanti uz to. Prvo, kupujem bilo koje ovesne gde nadjem, po 500gr, donesem kući i u multiprkatik ih sameljem ali ne u brasno ali u nešto između jer su mi odvratne onako krupne.Naravno vi možete i krupne..Stavim sve to u hermetički zatvorenu teglu i to je to. E sada, za doručak ja sipam 3 velike kašike ovesnih u činiju i dodam prokuvalu vodu. Dok se to steže i šta već počnem da radim na prelivu. Ja ih najviše volim sa mlekom ali godišnja rezolucija mi je pošto obožavam mlečne proizvode i pošto sam netolerantna na njih, da ću uzimaću mleko uveče jednu šolju uz večeru a ujtro ću ovesne uz vodu. Mada još bolje su sa bademovim mlekom ali nemam baš 300din da odvajam svaka 3 dana na mleko tako da voda mora da bude izbor volela ja to ili ne.
Smislila sam dosta soseva i preliva i danas ću podeliti jedan moj omiljeni



Uzmite jednu jabuku, oljuštite je i iseckajte na male kockice.
U tiganj zagrejani (po mogućnosti ako imate mali za jaja da ne bi prljali velik) stavite pola kašičice margarina ili putera i stavite jabuke. Nekih 5 min maksimum dinstajte jabuke i umeđuvremenu dodajte cimeta. Kada se sve to zgusne, u kašu koja se već stegla sipajte kašicicu meda, dooobro izmešajte. Dodajte onda jabuke i to izmešajte malo i uživajte :)
Meni je to divan i niskokaloričan doručak kojim se častim jednom nedeljno zbog putera koji je malo kaloričniji. Možete i bez dinstanja ako želite jabuke ili ih skuvajte malo. Tu nema mesta grešci. Ostalim danima jedem drugu verziju sa bananama i nema nikakvog prženja niti dinstanja ali to o tome u drugom postu. :)

Ovo uz soljicu zelenog čaja i limuna, biće prelep doručak...



No comments:

Post a Comment