Thursday, June 19, 2014

Neke kremice koje polako sam pri kraju...

Nažalost razočaraću vas jer je post možda dosadniji i kraći od običnog. Imam dosta novih proizvoda koje nikako da uslikam i stavim pa ćem to posle srede kada se malo razrede ispiti. Pa da počnemo  :)


1. Johnson's baby lotion lavanda
Što se isključivo ovog mirisa tiče, znam da mi je miljenik i kupovala sam ga više puta i više puta trošila. Ovo je krema za koju znam da neću pogrešiti. Miris je božanstven i ja znam barem tri devojke koje ovo koriste kao svoj "signature" miris kako se kaže. Što se tiče nege, samo reči hvale. Meni hidrira kožu odlično, nežna je za kožu i miris kao što sam rekla je prelep. Dugo traje i odlična je....uveče posle dugog dana kada se okupam natopim se ovom kremom i ušuškam se u pidžamu, legnem i uživam u mirisu :) još neka mirišljava sveća, dobar čaj i film...mmm....

2. Johnson's roze miris
Hahah ne znam kako se zove tačno, ja bih to nazvala originalni miris. Koji je divan, podseća me na detinjstvo i sve ali neću ga uzimati opet, previše me podseća na detinjstvo i na bebe...a tek mi je 26 godina pa mi sve to ne zvuči trenutno wow :) ali nega je odlična mada dosta jača od ove prve iskreno. Masnija je i teže se razmazuje. Ali nema greške u njoj :)

3.Dove winter collection

Po meni Dove proizvodi su odlični od stikova,gelova,sapuna za pranje.....ali kreme i ne baš. Po meni su previše masne, ali preeeviše....meni imam osećaj 70% kreme ostane na koži jer  neće da upije kao da nema mesta više hahaha to je to, zatvaramo :) verovatno za izuzetno suvu kožu ova krema je Bogom data ali meni je svaka njihova krema jaaaaaaaaaakooooooo jaka :)
Prelepo miriše samo eto nikako ne odgovara...

4.Garnier Beauty Oil
Wow...miris,nega..wow...ali prejaka :( mislim mogu samo leti da ga koristim i jako malo...ali kada uradim dobar piling tela  i namažem ovo, nema spa centra koji mu je ravan :) videla sam da je došlo i krema za telo i piling za telo. Verovatno ću uzeti kremu, jeste skupa ali za leto odlična...videćemo još :)

5.Flomar Hand and body cream Mango
Sećam se da je bila jeftina nešto i prelepo mirisala. Odlična je za za ruke i za telo...mada ne za celo telo, tipa ruke i vrat i fino miriše pogotovu ako stavite posle neke više hranljive kreme, jer ova i nije baš za telo hranljiva...divno miriše i sasvim je ok stvar :)

6.Bioten krema za telo dinja
Woooow kakav miris, nažalost ne drži se najduže moguće, ali jeste voćno pa i ne čudi me. Izuzetno lagan i hranljiv i moja sestra se oduševila sa njim :)

Ehh ovo su kremice koje smo sestra i ja istrošile u roku od 6 meseci...tj ja sam nakupovala svega toga i držala i odlučila sa sestrom, jednu po jednu da trošimo osim ove Flomar i ulja za telo koje još imam :) a kremica će biti još :)))))

Samo da se nakanim da napunim kameru i uslikam sve novo što sma uzela :)

Do sledećeg viđenja drage  :)

7 comments:

  1. Auuu, baš si me zainteresovala za Garnier ulje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mei odgovara jer imam normalnu kožu pa mi nije zahtevna :)

      Delete
  2. Meni Garnier ulje ne radi nikakav posao :(
    Suva koza, namazem uvece nakon tusiranja, ustanem ujutru kao da nista nisam mazala, sva isperutana :( Za mene, nazalost, razocarenje.

    Ali me bas interesuje krema od manga!
    Proslog leta sam bila luuuda za kokosom, a sada ne mogu bez manga.
    Preporucujem Bath & Body Works losion od manga iz spa kolekcije. To je PREsavrseno. Nega perfektna, miris neverovatan - danima mirise posteljina posle njega!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Pa lepo je znati, eto vidiš za eveiln lak za nokte, onaj za jačanje u koji se svi kunemo, moja drugarica je pre neki dan uzela i dobila užasnu alergijsku reakciju na njega.... :)
      Stvarno? Ja sam u kokosu ove godine ali bih i u mangu da budem :))))) a gde si uzela bath and body works kreme? :))

      Delete
  3. Meni Garnier ulje ne radi nikakav posao :(
    Suva koza, namazem uvece nakon tusiranja, ustanem ujutru kao da nista nisam mazala, sva isperutana :( Za mene, nazalost, razocarenje.

    Ali me bas interesuje krema od manga!
    Proslog leta sam bila luuuda za kokosom, a sada ne mogu bez manga.
    Preporucujem Bath & Body Works losion od manga iz spa kolekcije. To je PREsavrseno. Nega perfektna, miris neverovatan - danima mirise posteljina posle njega!!!

    ReplyDelete
  4. Baš me je privukla ova Bioten krema, nju kupujem nakon što potrošim ovu koju trenutno koristim. :) I da znaš da sam mislila da si mlađa. Mnogo. :P

    tara-blunt.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Hvala, nisam imam 26 godina hahaha iako mi postovi možda imaju detinjasti prizvuk :( a želim da izgleda mladoliko i veselo :)

      Lepa je ta Bioten krema, lagana i lepa cena :)

      Delete