Wednesday, June 11, 2014

New in :)

 Ja prvo da se izvinem za kašnjenje sa postovima. Kao što možda znate trenutno su krenuli ispitni rokovi a ja treba da diplomiram pa sam dala kompjuetr da mi ga sakriju a telefon andorid nemam više i izolacija od tehnologije mi odgovara da bih mogla da učim. Pa ću do početka jula biti malo ređa nego što bih volela. Ali imam dosta toga da podelim, i  baš mi žao :( ali ne odlazim tako da biću ovde barem jedno nedeljno :)
Napraviću blog i o tome šta nosim na more jer idem  u Crnu Goru.Tamo porodični dom u Baru, pa ću duže ostati nego većina ljudi. Mada to mi je zadnje leto u životu da ću tako moći jer čim se vratim ako Bog da da diplomiram, moraću da tražim posao i nema više mesec dana po moru nego godišji odmor od ako sam sreće 10 dana ;((( šmrc....ali dobro nisam jedina. To je život.
I da uglavnom tražim proizvode koji će mirisati na kokos i videla sma dosta stvari već u DM :))) mada me i mame novi proizvodi od Palmolive baš slatkasto mirišu :)
Takođe radiću na svom logu uskoro ali ne mogu sada, trenutno izgleda retardirano. I lajkujte moju FB stranicu, sa desne strane piše sve dok ne dovedem u red direktan link. I biću aktivnij atamo vremenom samo da mi prođe rok sada :)
Pa da počnemo...




Prvo mackalice :)
1. Sun dance trasparentni sprej za sunčanje faktor 30. oko 500-600din ne više

Dvoumila sam se oko ovog ili Niveinog istog....ali me je cena ubedila u sekundi. Znala sam da želim 30 faktor i po mogucnost ovaj proziran ali me je mučila cena Niveinog koji je u DM sada oko 1100 din na akciji! I otišla sam sa parama i namerom da kupim Nivea. I onako nevoljno sam gunđala i gledala cene svih i odlučila se da provirim u asortiman DM-a kada sam već tu.....i oduševila se! Em veći em jeftiniji. i dosta sam opsednuta delom kada čitam odakle je uvezeno. Ne interesuju me puno sastojci jer od toksina ne mogu da pobegnem ali od informacije odakle je i te kako mogu. I naravno ovo je iz Nemačke što je bilo još dodatni plus. Kada sam došla kući samo sam našpricala na ruku. Odlčan je, lepo miriše, nije lepljiv puno tj izuzetno malo, što je prihvatljivo s obzirom da je u pitanju zaštita od sunca i uvek su lepljive barem malo. Oprala sam ruke i osetila da je još tu, tako da je istina i da je vodootporan. Iskrena preporuka svima i dosta jeftina mogu reći:) za utiske o samom učinku ću morati kasnije jer još nisam imala priliku da probam ali ne sumnjam da je odlična.

2. Balea Sun Dance Fresh spray after sun. do 400 din
Mmmm miriše na tropsko voće i odličan je. Piše da ima after cooling efekat tj efekat hladjenja. Meni a koži je dosta svež i prelepo miriše i blago i vidim da će bti dobar posle sunčanja. Svidelo mi se to što je u jako lepom i praktičnom  pakovanju i praktičnoj pumpici. Cena, miris, lepo se nanosi i dovoljno kremasto...opet cena....
Za cenu jednog Nivea proizvoda ja sam kupila dva proizvoda i plus ako gledamo originalnu cenu Nivea spreja, mogla sam još nešto da kupim za 300 din. Toliko o tome. I ja volim Nivea proizvode i imam neki glupi trip u glavi da je kvalitetnije ali nije i svi to znamo. takvom logikom nam uzimaju pare ali ajde.


3.Felce Azzurra gel za tuširanje nešto od Karite hahaha na akciji sam uzela za 140din u Veru.
Wow kakav miris! Nega đene-đene ali čisti pa je to najvažnije, ali miris je fenomenalan i dugo traje i miriše na Roberto Cavalli parfem onaj novi rozi. Moja setsra ga ima pa ne znam ime jer je kod nje trenutno a nije kući.Uglavnom fina stvarčica :)

4. Balea balzam za kosu 2 min lek od pomorandže.
Čula sam recenzije o ovome na drugim blogovima i odlučila da odem i isprobam. Izuzetno sam prijatno iznenađena. Miris se nešto ne oseća u kosi i to mi nije ni važno jer iovako koristim ulja i čuda pa nema ni smisla o tome da mislim....ali učinak wow. Ne mogu da se setim cene ali znam da ovaj proizvod i sledeći sam za 500din maltene uzela što je wow! Ja to stavim na kosu ali ne celu tj ne na deo koji zahvata teme, stavim šnalu i onda krenem sa mojim ritualima za tuširanje (sapun pa gel za tuširanje). Ja sam baš fino inenađena. Joše ne znam da li je ovaj proizvod ili sledeći taj koji daje učinak ali ću istestirati jer stvarno je divan. Ne čini čuda ne znam kakva ali daje odlične rezultate. Nekako čini kosu mekšom, nahranjenom i ravnijom....kupiću ga opet kada ovaj potrošim tj pustiću kosa  da se malo njega uželi ali definitivno ga uzimam opet i koristiću ga sa zadovoljstvom.

5.Balea Krema pre feniranja od Manga
Sve je ekstra i divno samo meni je toga potrebno baaaaaaaaš malo. Mislim da će mi ovaj proizvod trajati godinama hahaha...dosta je redak i poprilično jači, i ovo malo što stavim zahvati mi dosta. Ne znam kako da objasnim, ne masti kosu daleko od toga ali jeste lepljivije teksture pa kada ga stavite na ruke videćete da ne biste baš punu šaku stavili nego baš malo . Učinak po meni je odličan i ne kajem se što sam ga uzela. Biće savršena stvar sada za leto posle plaže kada neću da sušim kosu fenom. Preporuka topla i nije ni skupa a valja je imati u kući.Idite i uzmite .)

6.Labello soft rose
najbolje labelo ikada :) znate već pominjala sam mali milion puta

7.Lakovi za nokte
Tu je China Glaze  "I sea da point" o kojem ću pisati detaljnu recenziju i boja je FANTASTIČNA! I "Dont be a flake" je ovaj sa interesatnim šljokicama.  Takođe žuti"Malena" lakovi za nokte iz Francuske boja br 50 uzela sam ga u apoteci na novom Beogradu kod Arene za 79din. Izuzetno postojan i lepo se nanosi :) čim saznam adresu ovih dana napisaću recenziju o njihovim lakovima i staviću adresu.
Takođe imam za vas i lak  koji obožavam da nosim u zadnje vreme pogotovu sada kada je ovo vreme :) U pitanju je China Glaze "Too yacht to handle", je jedna prelepa tirkizna boja koja maaalčice vuče na zeleno više. Sastav je maaaalo gušći za moj ukus ali preživeću jer je postojana boja već posle dva sloja i dugo stoji. I univerzalna je. Zamislite sada na leto kada pocrnite i obučete se  neku belu kombinaciju ili haljinu, i ova boja na rukama i nogama....pun pogodak! :)

Do sledećeg posta ako preživim učenje :) Uživajte :)
Maja

8 comments:

  1. CG lak je predivan, baš volim takve boje na noktima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) jeste divna boja imau stvarno tih boja svakakvih, jako sam zadovoljna sa njihovim proizvodima pa čak i sa cenom (mada su je u zadnje vreme povećali i to je počelo da me nervira) :)

      Delete
  2. Jako mi se dopada ovaj Malena žutać, mada nešto imam averziju prema tim lakovima. Ja sam jedna od retkih kojima ova maska iz DMa nije ništa posebno, ali mi je miris oduševljenje, i meni se baš dugo zadržava u kosi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sasvim slučajno naišla na njih, a pošto su bili jeftini rekoh što da ne. I uzela sam jedan maslinasto zelene boje i to je to. Ostale boje su ok za novčanik ali već ih imam dosta i mogu kod kineza da nađem slične a možda u većoj količini. Ove boje su mi zapale za oko i zato sam ih i uzela. A za masku ću još da vidim jer koristimnju i mleko u kombinaciji pa ne znam kako zasebno funkcionišu....moraću da proverim . Mleko je vredno svake pare i ok je imati u kući baš mi je must have iskreno, jer mu je nega sasvim solidna i cena još lepša. :)
      a tek miris :))))

      Delete
  3. lakovi su divni <3
    Sundance sprej s faktorom mi je odličan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga još nisam istetirala ali verujem da jeste. Baleini proizvodi uglvnom daju pozitivne rezultate ili nikakve ali nikada do sada loše, ao vo je zaštita od sunca ista je filozofija samo lepša cena :)ja ih baš volim i odjednom sada imam uglavnom njihove proizvode hahaha :)

      Delete
  4. Morat cu si kupiti Sundance sprej , bas trazim nesto takvo :D odlicni noviteti ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala :)) biće ih još ali polako, da vidim koja mi je sudbina za ovo leto, hoću li diplomirati ili ne :)
      i Obavezno da uzmi opet mu je cena mnogo realnija od drugih marki za sunčanje a ja barem mislim da tu nema neke ogromne filozofije...fktor koji volim, transparentan, vodootporan i plus lepo miriše :)

      Delete