Monday, June 2, 2014

Recenzija Eucerin Anti Rose kreme za lice

 Dobila sam sinoć ideju da uradim recenziju iako nikada nisam uradila jednu ovog tipa. Mada sam tek počela sam ovim blogom pa mi se prašta, ali sam se sve bojala da li ću uspeti da prenesm iskustvo.
Pa da krenemo od uvoda. Ovo je dnevni fluid za nadraženu kožu i kožu sklonu crvenilu i zove se Eucerin Anti redness daily fluid. U sebi ima 50ml  i lepu bočicu sa pumpicom.Namenjen je da smiri upaljenu kožu i da zaštiti kožu od daljeg crvenila i pucanja kapilara. A moj jedini problem sa kožom je upravo taj. Sama krema je zelene boje kao što možete videti dole i tako vizuelno umanjuje crvenilo. Ima i  UVA zaštitu i SPF 15 što je sasvim ok i dovoljno.

Ja ovu bočicu imam već dve godine jer je ne koristim kada zahladni, jer već tada gubi po meni na svojim dobrobitima. Tada mi je potrebna jača i bogatija krema i ovu zimu sam odlično preživela sa ROC hydra plus rich cream o kojoj ću pisati jednom post, tj na jesen jer mislim da je prejaka za leto.
Moja koža je normalna, niti previše suva niti masna ali može oba da bude ako ne stavljam dobru kremu. Kreme za matiranje mi isuše kožu a kreme za suvu kožu mi je učine užasno masnom i fuj. Tako da sam shvatila da moja koža je dehidrirana i to je to, nema velike filozofije. Koristim one vodene sprejeve, kiseonike i čuda tokom dana i to mi spašava kožu, a kremu biram izuzetno laganu za leto. Želim samo da mi hidrira kožu posle sunčanja i štiti je od samog sunca. Tražila sma kao luda i uvek budu ili suve ili masne. Smatram da postoji savršena krema koja će imati sve što mi treba a to je od Origins Gin Zing koja ne može kod nas da se nabavi i koja košta 30dolara što je sasvim ok.Nisam je probala ali sastav i sve ovu marku čini savršenom. Puna je vitamina i za za normalnu i dehidriranu kožu je. Ali to je van mog domašaja i morala sam da se ograničim na Srbiju.
Ova Eucerin krema je odradila sve navedeno skoro...osim vitamina hahaha. Tekstura je vodenjasta i nije ni malo masna skoro. Nanosi se krajnje lagano i bez problema, ostavljajući blagi zelenkasti trag na licu koji koža ubrzo upije i time vizuelno smanji crvenilo. Koža brzo upije ovu kremu i ostaje vam izuzetno hidrirana koža sa blaaaaagom dozom masnog. To je ona doza koja je potrebna i toliko mala čisto da da elastičnost koži. Ne ostavlja nikakav sjaj za sobom ali ni ne matira. Bukvalno samo hidrira.
Moje lično mišljenje je da ova krema nije za one sa suvom kožom jer smatram da im neće dovoljna biti. Ali za ljude sa masnijom kožom ili dehidriranom, odlična je jer nije jaka uopšte. Za leto je stvorena, jer ako nešto mrzim jeste kada izađem na sunce i osetim da sam stavila kao neki fil na kožu koji čini da mi se koža još više znoji i ne diše, a to sve isto najviše osetim (možda ovo zvuči čudno) ali kod nozdrva i iznad gornje usne. Znam da zvuči ludo ali ako tu osetim da mi je nešto teško i ne znam kako da objasnim, ja tu kremu više ne koristim jer mi tu baš smeta. Zašto i kako ne znam ali to je moj tester hahahah. uglavnom ova krema je odlična za podlogu za sminku i po meni sa dobrim tečnim puderom biće par stvoren u raju.
Opet kažem ovo je sve moje lično iskustvo i sasim je moguće da nekome možda neće odgovarati.
Što se tiče sastojaka, ja neću da pametujem jer se ne razumem u hemiju ni malo i ne znam da dešifrujem svaki sastojak kao neke blogerke, a njima svaka čast :) ja ću vam samo prekopirati šta ima pa sami procenite koliko vam je ok a koliko ne.  A sastojci su sledeći:

Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Dimethicone, Titanium Dioxide, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Butyrospermum Parkii, Lauroyl Lysine, Squalane, Alcohol Denat., Sorbitan Stearate, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Magnesium Aluminum Silicate, Glycyrrhiza Inflata, Xanthan Gum, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Trimethoxycaprylylsilane, Iodopropynyl Butylcarbamate, BHT, CI 77288, CI 77289, CI 77007.

Ovo nije organski proizvod nego medicniski i ja sam sasvim zadovoljna. Pošto mi je ova krema pri kraju kupiću još jednu opet i isprobaću možda i neku drugu koja je organska ako nađem dovoljno dobru za leto ali otom potom ova je još tu.
Da se razumemo iako su naveli da će smanjiti crvenilo i kapilare popucale, to se nije desilo u tom smislu. Barem ne za kapilare, ne postoji krema za to. Samo bolan laser i to je to :(
Ima UV zaštitu,nema parfema. Ne komedogena je što znači da nema u sebi sastojke koji izazivaju akne i upale tog tipa.  I ima ekstrakt sladića koji smanjuje crvenilo.
Pošto sam je davno kupila mislim da sam je platila oko 2500 din ali možda i manje ne mogu da se setim. Za cenu trenutno ne mogu da nađem a ne javljaju mi se na telefone apoteke neke koje imam u telefonu, pa recimo da je do 2000din ne verujem manje...
Moja lična i topla preporuka ako baš nemate ništa drugo da je dobro a dolazi leto i treba vam nešto lagano.
Opet svako će imati svoje iskustvo i sve je od osobe do osobe ali ja sam zadovoljna i želim da je preporučim svima koji imaju problem sa crvenilom i dehidratacijom.
Do sledećeg posta
Maja :)

P:S
Lajkujte FB stranicu, stavila sam sa desne strane link. Izgleda retardirano jer i dalje me Blogger bojkotuje za direktan link i ikonu za to, pa ako možete prekopirajte link i lajkujte ako želite :)

3 comments:

  1. Jel znas dal postoji tester ove kreme?:)

    I molim te iskljuci verifikaciju komentara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valjda sma iskljucila pa proveri i javni mi da li je to skinuto :) hvala na savetu :)
      Nemam pojma da te ne lazem, ali morala bih da proverim po apotekama ovih dana da pitam...ko zna mozda i ima pogotovu u Lilly prodavnicama, Oni su mi i dali gomilu testera zimus samo da me se otarase jer sam bila dosadna pri izboru kreme hahahahaha :) proveravam i javljam :)

      Delete
  2. Neverovatno mi je što krema protiv crvenilasadrži alkohol denat koji je među najgorim supstancama za rozaceičnu kožu. Stvarno diletantizam Eucerina.

    ReplyDelete