Friday, June 13, 2014

Omiljeni mirisi #1


Eto mene pre nego što sam mislila da će biti moguće :) ma od ove vrućine ne može ni da se uči a i generalno mi se ne uči više u životu ali ajde.  Uglavnom preturala sam nešto po ormarima za kozmetiku i shvatila da moja opsesija mirisa o kojoj sam pisala u jednom postu ukratko, je prešla sve mere. Od omekšivača, mirisa za kuću pa sve do mirisa za telo.....blago rečeno bolest. Ali onda sam odlčila da napišem post o parfemima, i kao što možete da vidite ovo je broj 1 što znači biće još :)))) Pa da počnemo :)



1. Fruttini Cherry Vanilla- ovaj ću  uzimati iznova i iznova, podeća me na miris moje lutke iz detinjstva i na jedan divan period što sam provela sa mamom, tako da pored sentimentalnosti ima i jako privlačan miris i dosta pozitivnih komentara pogotovu od strane muškaraca :) ne oseća se baš miris višnje i ne znam kako da ga objasnim ali je baš intezivan i gust ako to ima smisla.

2. Fruttini  Milky Orange- sa njim nemam toliko sentimentalnu vezu ali je njaaaam miris :) baš miriše kao što kaže, mada meni više miriše na mandarinu ali ajde :) postojan je relativno dugo na koži i sladak. Ne ostavlja gorak trag ukusa na koži, da znate da se dečko ne brine hahaha tj ni jedan od ovih :) to prvo pogledam uvek :) postojan miris i meni se dopada :)

3. Avon Naturals Breskva i kokos-ovaj miris sam dosta koristila prošlog leta i dosta ga je ostalo. Baš miriše kao i naziv i dosta je sladak i baš mi se sviđa. Postojanost svim ovim sledećim avon proizvodima i nije jača strana, ali za cenu za koju se dobiju odlična su alternativa :)

4.  Avon Naturals Kupina i Vanila- dosta sladunjav i ok miris. Nije me oduševio puno ali je u svakom slučaju lep. Dobila sam sve ove kao poklon od babe i bili su davno na akciji po 200 din pa eto :) Ne bih ga uzela ponovo jer nije po mom nekom ukusu.

5. Avon Naturals Jabuka- obožavam miris jabuke baš baš i ovaj nije izuzetak. Na svim ovim njihovim proizvodima se dosta oseća alkohol moram priznati ,ali opet sve je to razumljivo uz cenu koju nude :) ovaj miris mi je skoro omiljeni od tih i volim posle tuširanja uveče pred spavanje na čistu spavaćicu i krevet da naprskam jer baš sveže miriše i na jabuke :)

6. Avon Naturals Jagoda-meni na sve miriše ali ne na jagodu hahaha....nisu ga baš dobro odradili iskeno i doooosta se alkohol oseća, barem po meni...

7 Avon Naturals Cherry Blossom- prijatno me je iznenadio iskreno i baš sam ga volela preko leta. Jer iako mi je krivo imam dosta skupih parfema kao poklon što sam dobijala i greota mi je da ih nosim leti puno, jer izgube svoje čari, pomešaju se sa znojem i počnu da isparavaju i baš bude fuj. Kao da ih kažnjavam tako...pa ih izbegavam kada otopli kao sada preko 35 stepeni. Sve hladnije mi je savršeno, sve preko ne. Zato koristim ovakve alternative koje su osvežavajuće i dovoljne za sparne dane. Takođe koristim i ulja ali o tome ću posebno uskoro :) Što se tiče mirisa dosta je cvetan ali ne i previše. Nije me oborio sa nogu ali je jako prijatan i fin. Postojanost je kao na svim, relativno ok za nešto što je sprej za telo

8. Avon Perceive -to je valjda neka parfemska kolekcija ovih sprejeva za telo. Baš interesantan miris i opet kažem divan za leto i tako po kući ako će neko doći. Odlična alternativa i krajnje dugo postojana za jedan sprej za telo, za razliku od ovih ostalih avonovih. Vidim da ga ima ali u malo drugačijem pakovanju za 500 din koliko sam ga i ja platila koliko se sećam.Možda manje bogami hmm....

9. Avon Naturals Sprej za kosu- isto miriše kao i sprej za telo a da nešto čini čuda kosi i nije baš ali ide odlično kao komplet uz miris i stvarno daje lepu i prijatnu svežinu mirisa.....ne žalim što sam kupila jer mi leti dobro dođe barem za kratko da mi osveži kosu :)

Većinu od ovih mirisa nisam videla u brošuri sada ali verujem da će se vraćati. Ima Cherry Blossom. .Predpostavljam da je univerzalno za sve njihove mirise za telo, da im je postojanost sasvim ok i da se oseća alhokol malo više i eto :) mirisi kao mirisi su im uglavnom odlično :) mnogo bih volela ovu novu kolekciju ovih sprejeva za telo da probam p ako zna možda i naručim neke jer vidim da su sada na akciji za 200din :)
do sledećeg posta sa mirisima :)

p.s
Da li želite da napišem post o mirisma iz amerike kao što su Victorias secret i Bath and body works? Možda neko ima nekoga ko može da mu donese nešto pa ako želite ja sam voljna da napišem recenziju svim tih proizvoda koje imam. Takođe da li biste želeli neke lepe ideje za zdrave recepte i sladolede ili pak kapkejkove za koje mogu master da dobijem :)?

To bi bilo to narode, pa do sledećeg posta :)
Takođe lajkujte FB stranicu na desnoj strani ekrana u uvodu i ostavite komentare sa željama i slično :)
Biće i šminke naravno ali jako sam specifična tu i ne puno zanimljiva :)

2 comments:

  1. Mene Cherry Vanilla podsjeća na trešnju, a vjerovatno su na to i mislili, vjerujem da bi napisali "sour cherry" da su mislili na višnje. osim ako "naši" nisu preveli tako? Imala sam losion za tijelo, nisam sprej, i obožavala sam ga :D stvarno predivno miriše. Avon breskva i kokos divno zvuči, vjerujem da bih ga obožavala jer volim miris breskve a i kokosa, mogu samo zamišljati kako je kada se pomiješaju. Super ideja za post, čekamo drugi dio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj haahah skroz sam pomešala hahahahaha izvinite, sluđena oko učenja pa ne znam ni šta pišem :) hvala što si me opomenula drago mi je jer sama ne bih primetila razliku :)
      Joj videla sam da nema viš avona brskve i kokosa jer je to bila kao letnja kolekcija ali sigurno sada ima nešto sa kokosom :))) pogledaj i prati sigurno naprave...madaaa imaš i Fruttini od kokosa koji isto lepo miriše pa eto cool alternativa. A imaš i da naručiš preko ja mislim Komšinica Sikret na fejsu Victoria secret sprejvi i lasioni za telo coconut passion tako nešto se zove. mislim da je sprej 15 eura ali neću da lažem....ali taj miris je prelep i ja ga obožavam i razmišljam se da ga naručim ako ga imaju :)
      Hvala ti na divnom komplimentu i ja ću se potruditi da sledeći budu još zanimljiviji :)

      Delete