Saturday, May 31, 2014

Majski favoriti

Pa ljudi, došao je kraj još jednom mesecu. Znam da zvuči kliše, ali ja stvarno ne mogu da verujem kako vreme brzo leti. Kao da sam se juče spremala za novogodišnju noć....ali ajde. Naravno sa krajem meseca dolaze i majski favoriti. Pa da ne dužimo ....
P.S da naznačim napravila sam fb stranicu mog bloga pa lajkujte ako želite da dobijate vesti i još neke stvari koje ne idu uvek na blog. Stavila bih sa desne strane ikonu ali trenutno me Blogger bojkotuje nešto  pa evo vam link :)





Sveća Brookside candle " Birthday cake" 

 I miriše na rođendansku tortu. Jako je slatkast miris kao šlag...mmm...Prvo da naznačim, ja sam debil koja nije obraćala pažnju na ime dok sam naručivala i mislila sam da sam naručila lepo Yankee candle. Tek kada sam je dobila primetila sam sopstvenu grešku i baš se smorila. Ali kada sam osetila intezitet mirisa i postojanost kada se zapali, prebolela sam. Naručila sam preko fejsa na Komšinica Sikret,ukucajte i naćićete je na Facebook. Devojka daje odlicne stvari u ponudi i sve iz Amerike.. 27 eura je što je 3000 din i postarina mi je bila iznenađujuće 500 din što me ŠOKIRALO jer nisam znala da će toliko biti,mislim da su me pokrali u pošti. Da se razumemo, dati 3500din za sveću je ravno debilizmu tenutno i ja sam to znala, ali već mesecima kukam i molim za svecama tj velikim teglama Yankee candles ili Bath and body works i ovo je bilo suđeno da se desi. . I isplatilo se!. Ima Yankee sveća u Zagrebu ali nemam nikoga tamo  :( šmrc....Ja sam opsednuta mirisima, i konstantno mora kuća da mi miriše. Kada se kuva i kada je minus veliki ja otvorim pola stana, smrznem se ali važno da nema mirisa drugog osim onog što ja želim. Takođe imam opsesiju sa garderobom, ne mogu da je nosim ako je dugo stojala u ormaru pa je poprimila onaj miris od stajanja. Džaba nema šanse. A da e krenem od sebe same i higijene...jako sam osetljiva na miris i to mi je čak baš "unapređeno", jer ne vidim dobro a i ne čujem pa predpostavljam od toga hahaha :) šalu na stranu ovo što ja imam se u drugim zemljama zove blaži oblik OCD tj opsesivno komuplsivnog poremećaja.
Probala sam, platila dobru cenu. Da li je previše za sveću? Pa znate kako,  količina je baš velika skoro pola kile i dugo traje i baš je postojana pa sam u čudnom odosnu sa tim da li je vredna ovih para ili ne. Po meni jeste jer je ne mogu naći nigde drugde u Srbiji i odličan kvalitet...Dugo će trajati a neću je paliti svaki Božiji dan jer imam i druge preparate za miris. Da živim tamo bilo bi ekstra, ali ne živimo i snalazimo se.

 Nivea Powder kolekcija antiprespirant u stiku i u tečnom stanju plus Neutro Roberts dezodorans sa mirisom pudera. Ovo je jedan savršen i nežan kombo. Ja sam oduševljena ovim proizvodima i to odma ide na mene posle svakog tuširanja. Tečni nivea korisitim odma posle tuširanja a kameni koristim kada treba napolje da idem, opet jeste jači. I naravno sve završim sa dezodoransom. Ja obožavam ovakakv puderast miris  i ne verujem da će mi dosaditi. Cene su onako pristupačne da se kaže, svaki proizvod je oko 300 din.

Dove shower cream sa mirisom kokosa i latica jasmina

Od svih  njihovih ovaj mi je najlepši. I bio je na akciji za 300din ili tako nešto možda 250 ne znam. I odlučila sam se opet za Dove. Ostavlja kožu nežnom i ono neverovatno miris na koži mi ostaje baš dugo ako ne koristim kremu.

Panten pro-ve aqua light

Lomila sam se samo tako između moja tri favorita i sva tri su bila na sniženju. Ali sa kraćom i ne tako dobrom matematikom uzela ovaj jer je velika boca i davno ga nisam koristila. Meni je ovo odličan šampon. Nije uopšte težak za kosu i baš je lepo hidrira i pere. Sa tim da prelepo miriše, ja sam baš zadovoljna sa cenom, preformansom i čak i pakovanjem. Ne znam koliko je dobar za farbane i tretirane kose, jer ja moju niti peglam niti farbam i onda mi odgovara.

Balea piling za telo cimet i jabuka

WOOOOOOW sve sve sve sve što želim u mirisu jednog gela za tuširanje a i kreme  je ovde hahaha...ne ozbiljno, svaki put kada ga koristim razmišljam o tome kako bi trebalo taj dan baš da napravim apple crumble ili mafine sa ovim ukusom ili pitu sa jabukama. Za miris i užitak tokom tuširanja svaka čast. Ali za efekat i ne baš...mnogo je blag piling a možda sam i ja previše navikla na jake. Ko će ga znati a i ne interesuje me, jer je miris savršen :) Kupiću ga čim potrošim ovaj. Ovo je bio poklon za rođendan.

Freeman piling za lice od kajsije.

Ako ćemo iskreno ovde ima više hemikalija nego bilo koji moj proizvod ali je cena bila sasvim ok i kupila sam ga jer trenutno nisam u situaciji da kupujem skupe medicinske i organske pilinge,a  bi rado. Bojala sam se reakcije moga lica ali reaguje sasvim  pristojno. Što se tiče utiska, prelepo miriše i odlično čini posao, ali ostavlja mi neki sloj na koži kao da je kremast osećam da su pore možda začepljene ili ne znam ni sama, naprosto kao neki fil da je stavio okolo dok ga ispirem imam osećaj...kada očistim tog efekta nema više puno. Ovo će mi dosta dugo trajati pa ga neću uzimati uskoro jer predpostavljam da će mi se dok se ovo istroši koža naviknuti na njega.

Eucerin krema za lice anti rose
Korisitim ga već tri godine iznova i iznova. Ima faktor i zastitu od pucanja kapilara. Čuva mi lice i baš hidrira za leto. Nije za zimu ali za leto je savršen.

Balea urea krema za ruke

Jako jeftina i jako dobra. Nemam šta drugo reći jer sa prezadovoljna i prelepo miriše.

Oriflime Silk Beauty

O ovome sam već pisala, i samo ću reći da mi je favorit i da imam takvu zelenu koja je pri kraju i već jednu koja je prazna....odlična mi je za noge wow...baš ostavlja kožu brašunastom.

Florabotanica parfem
       
Izutetno intezivan i cvetan parfem. Baš je velika bočica a koristim ga već mesec ipo dana pa vi vidite. Dovoljna su dva šprica i cela mirišem satima. Oduševljena.

OPI "Amazon amazo off"

Boja i lak koji su ostavili jak utisak na mene. Postojanost, formula i istrajnost su me oduševili da vredi dati 1200 din za ovo, em će trajati bočica em sam lak na noktima i boja je univerzalna. Može i na leto i na zimu :)

I za kraj uvek neka knjiga kao što sam obećala. U pitanju je knjiga "Kada je Niče plakao" od Irvin D. Jalom. Odlična knjiga i topla preporuka. Više će ona vas čitati nego vi nju. Ozbiljno, bez šale. Priča je smeštena u Beču i to su razgovori između čuvenog Junga, Frojda i Ničea. Ja ih sve OBOŽAVAM, tako da mi je ova knjiga lako pala. Tema je fantastična a kraj još više! Neću ništa reći, sem da ćete se pronaći u knjizi i sve naše svakodnevne i unutrašnje demone i misli koje ne delimo sa drugima jer su i previše konfuzne i pesimistične, a ovde će uvideti svetlost dana. Kažem vam, čitaće ona vas. Naše opsesije o tome da naš život nije dovoljno dobar i da uvek može bolje. Da je druga stvar uvek bolja i da želimo više i da ovo nismo mi...ova knjiga će vam dati šokantan ali iskren odgovor na sve to.
Uzmite je i uživajte, obećavam da ćete se zaljubiti u ceo koncept.

Do sledećeg posta!
Maja

4 comments:

  1. Volela bih da citam vise o Eucerin anti rose kremi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna ideja! Bas sam danas razmisljala o tome jer sam ga danas stavljala....sutra ce biti post o tome :)))

      Delete
  2. Nivea stick sam nedavno kupila i iako prije nisam bila zadovoljna zaštitom koju Nivea pruža, ovaj mi se jako sviđa. Nadam se da će do kraja biti dobar :) I da, miris je baš kako volim, nije napadan, a opet se lijepo i svježe osjeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako. I ja nisam njih volela u ove svrhe iskreno, vise mi je odgovarao Dove jer je bas jak ali ostavlja bas bele tragove...pa sam se odlucila za malu promenu, koja me je prijatno iznenadila :)

      Delete