Friday, May 30, 2014

Manikir dana

Evo i jedan kratak post o trenutnom manikiru koji imam. Pre dva dana sam otisla u Depil prodavnicu da kupim neke zalihe, i kupila sam onu stvarčicu za zkrašavanje noktiju crtanjem krugova .....i odma sam znala koju šaru želim da probam. Za ovo vam treba vreme sigurno 15 minuta i ono najvažnije MNOGO strpljenja. Ali uživo izgleda još lepše  i baš interesatno. Verovatno ću imati dosta ideja sa krugovima sledećih postova hahahaha jer sam se baš zagrejala za ovu ideju a našla sam dobre ideje i po netu.

Uglavnom jednostavan je proces sam po sebi. Prvo sam stavila bazni lak a trenutno koristim moj najomiljeniji Evelin ali za rast noktiju. Pukao mi je nokat pre neki dan slučajno i morala sam sve da skratim...šmrc. Elem, posle ovoga sam stavila dva sloja Golden Rose kreč belog laka i prezadovoljna sam sa njihovim lakovima. Em 1 euro u Crnoj Gori, em kvalitet na mestu. Posle toga dolazi taj zeznuti deo. Prvo sam debljim delom šaralice natapkala zlatne tačke i za to sam koristila Flomar koji može da se nađe trenutno i u DM. Onda sam sa manjim delom šaralice crnim lakom natapkala crne šare ali preko zlatnih, pritom vodeći računa da budu baš male ne bi li se zlatne videle. Moram da naznačim da ima većih ali to je jer mi se ruka tresala nešto. Lak koji sam koristila za crnu je China Glaze " Liquid leather" i mnogo mi se sviđa i tekstura  i postojanost. Posle 15 minuta sam stavila Top coat a to je trenutni što imam od Colistar marke i sasvim je ok. 
Nadam se da vam se sviđa to je nešto sasvim novo i drugačije :)






No comments:

Post a Comment