Tuesday, May 13, 2014

Pregled moje kolekcije za negu noktiju

Neću da dužim sa uvodom, samo ću ukratko obajsniti ovu malu opsesiju na ovoj slici.....u decembru sam se prvi put posle mnogo godina susrela sa problemima sa noktima. Ranije sam ih isto imala ali su se brzo rešavali, jer sam promenila isharnu ili dodala vitamine i to je to.
Ali u decembru su se stvari pogoršale. Od tada do skoro kraja marta nisam imala duge nokte, užasno su se lomili  i baš iz tog razloga sam se bacila na kupovinu raaaznih krema, lakova i vitamina. I kombinacija svega urodila je plodom, uglavno sam zahvalna lakovima ali i ishrani. Takođe ću preći preko nekih TOP COAT lakova koje imam i ostalih stvari za negu.

1. Sally Hansen nail growth miracle
Bio je na sniženju da se zna i mislim da sam ga platila oko 700din. Puno bogami ali morala sam da probam jer sam čula dosta dobre stvari o njemu. Moje iskustvo je sasvim ok. Da li vredi te pare? Ne,nikako. Nije baš bačena para ali nije ni uložena....ok proizvod u svakom slučaju.

2.Eveline SOS
E ovi proizvodi već imaju sve što tražim. Ja sam toliko oduševljena njihovim proizvodima da se iznova i iznova oduševljavam. Moram da naglasim da i nisu najbolji bazni lakovi, a to je delom jer imaju svoju svrhu ali ja ih i dalje koristim jer su mi spasili nokte. Ovaj SOS je odličan ali moj omiljeni je sledeći. Svaki radi po istom principu: tri dana po jedan sloj i četvrti skinuti i ispočetka. Ja lično stavljam prvi dan dva sloja ali to je opcijonalno.Cena im je ista oko 270 din, mislim? Ali znam da nije više!

3. Eveline Diamond
E ovo je the best of the best! I naziv mu baš ide :) Oduševljena sam ovim proizvodom. Napravi jedan debeo sloj na mojim noktima i time ih štiti od lomljenja i čini vizuelno jačim. Takođe boja je jako lepa pa i nemate neku potrebu za lakom. Meni je posle nedelju dana bilo bolje a ne već mesec dana. L-O-V-E. Znam 4 drugarice koje su doživele istu sudbinu i svaka mi se zahvaljivala za preporuku. sada imaju jake i duge nokte.

4. Evelin Growth
I ovaj je sledeći na listi. Posle Diamond, ovaj je drugi po redu najbolji. Sve reči hvale kao i predhodnom i plus videla sam da mi nokti barem malo brže rastu. Maaloooo ali dovoljno da me uteši

5.Essie Milllionare
O ovom sam čula sve naj naj na stranim blogovima o noktima. I rekla sam sebi da ću probati, ali mi se nije davalo 900 din. I tako sam čekala siniženje i dočekala ga. Ok je, opet kažem nije oduševljenje i neće učiniti nikakvu promenu kao Evelin ali mi je extra kao bazni lak i kao " čuvar" noktiju ali ne i unapređivač. Fin je kao podloga i zato mi je treći na listi. Ali da li je vredan 900din? Nikako! Premala je bočica za takvu cenu.

6.Evelin Oil
Meni su sva ulja ista, ovaj je bio na sniženju pa rekoh pošto moram da koristim ulja dok koristim ovako jake lakove, odlučila sam se za njihov. Lep miris, odličan učinak. Ja to namažem i ostavim desetak minuta pa dooobro umasiram i skinem. Pa ide lakiranje, i na kraju kremica za zanoktice.

7. Colistar Top coat
Dobila sam ga uz olovku za šaranje noktiju o kojoj ću posebno pisati. Ovaj je odličan proizvod ali sam ga dobila na poklon i čula sam da su skupi pa smatram da nisu vredni tih para. Ali ovako lep je, četkica je odlična i zadovoljna sam :)

8.Rimmel base and top coat
Ovaj me nije oduševio jer se brzo zgusnuo. Ok je ali ne i nešto što me obara sa nogu.

9.Rimel finishing touch 3D plumping top coat
E ovaj je malo drugačija priča. Opet i on se brzo zgusne ali je odličan i jefitn. Koliko tačno ne sećam se uopšte :) Mislim da su do 400din ali ću slagati. Znam da su im lakovi dosta jeftini a bičica ogromna. I naravno imaju najbolju četkicu na svetu :)

10.Dahlia uljani skidač za nokte ruža
Moj AMIN za nokte i tvrdim da mi on obnavlja i spašava nokte. Nokti su počeli da mi se lome u decembru tačno kada sa ostala bez ovog laka. Još ga nema i počinjem ozbiljno da paničim!

11.Essentials Scrub wash gel
Ovo sam dobila na poklon i pošto mi je lice osetljivo odlučila sam da ovo koristim za ruke :) duuugo će ovo trajati i oduševljena sam. Miriše na breskvu i baš odradi odličan piling ruku.

To je to narode. Nadam se da sam vam pomogla barem malo. Opet svako iskustvo je drugačije i ništa ne čini čuda. Na kraju dana za zdravlje noktiju je najvažnija ishrana i što manje stresa pa sve ovo ostalo.

Do sledećem " viđenja"
Ćiaoooo :)

11 comments:

  1. Imam ove evelin tretmane,i zaista sam zadovoljna!! :) Odlican post,ovo je trebalo mojim jadnim nokticima!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala [uno na komplimentu za post :)
      DRago mi je da sve vise zena koristi ove proiyzove jer su stvarno j eftini a korisni :)

      Delete
  2. Eveline 8in1 je vrhunski, oporavlja nokte samo tako :) ..kao osoba koja je grickala dugo nokte, jedino me je ovo spasilo da ih imam :) ..sad su dugi ali ne tako čvrsti, ali je to razumljivo posle dugog grickanja..trenutno koristim Aura hranljivi tretman za jačanje slabih noktiju i odličan kao i neprevazidjenu Diklu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jha sma grickala nokte do k raja srednje. Uzas i znam kako je to odvratna navika, osecala sam se kao narkoman bez droge. ALi sada vise nemam tu potrebu sem sto znam da pojedem zanoktice okolo i napravim rane. Fuj!

      Ja sam prezadovoljna sa Evelin proiyzvodima i jos vise sa cenom. Svaka im cast! I Dikla je meni isto odlicna krema bila. Moram opet da je kupim bogami...zato je nisam stavila na post ali bice jos o ovome. Ja koristim Auru tretman za omeksavanje zanoktica ali o nezi i manikiru cu sledeci post posvetiti i o svemu cu pisati :)

      Delete
    2. isto, do kraja srednje ko narkoman, ništa nije pomoglo dok mi samo nije u glavi kvrcnulo da treba da prestanem :D .. e super za taj post, jedva čekam :) .. zato sam sad postala zaludjenik za lakove, i to većinom neon boje :D ..xaaxax valjda kad prestaneš sa grickanjem, greneš sa lakiranjem ko nenormalan :D

      Delete
    3. isto i kod mene :))) onda je istina :))) Ja volim generalno boje tako da sam shvatila da nema lak koji mi se ne svidja sto je problem za moj novcanik. Hahahaha :)))))

      Delete
  3. Ja sam isprobala Eveline 8u1 i SOS (koji mi je bolji od ovog prvog), a sada me mamiš i sa ovim Diamond :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini što sada tek odgovaram, bila sam u haosu nekom. E meni je Diamond odličan iskreno čak i bolji, ali opet o je individualno hahaha u svakom slučaju čine mala čuda :)

      Delete
  4. Odličan post, pola od ovoga ću kupiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izvini što kasnim sa odgovorm, oko cele ove frke u Srbiji a i ličnih problema skroz sam zaboravila. Hvala puno na komplimentu i nadam se da ćeš biti zadovoljna. I naravno strpljenje i noktima treba vremena :)

      Delete
  5. POMOC.... KAKO DA DODJEM DO EVELYNE KOZMETIKE????

    ReplyDelete