Friday, May 2, 2014

Spring and summer nail polishes- Lakovi za proleće i leto

Pošto lakov imam sramno mnogo, moram nekako da ih rasporedim pa to radim jer ih delim u tri grupe:
Jesenje (tu stavljam najviše tamne zemljane boje a to su mi i uveliko najomiljeniji lakovi u godini. Bude dosta braon, sive,bordo...pa čak i žute i roze ali sve su sa zemljanim podtonovima i kako bi se reklo malo mrtvim...
Zimske: sve boje sa božičnim temama i sljokicama. Tu su i zelena,crvena, zlatna,roze....sve sa sjajem nekim i sljokicama i uglavnom tada radim neki nail art.
letnje i prolećne: sve ostale boje, vesele i jarke :)
Nekoliko napomena:
Essie ne volim ni malo, kao ni Chanel i Dior marke za nokte. Chanel i Dior su mi najgore bačene pare u životu jer im je kvalitet užasan, svi koji su oko mene probali lak im je trajao do prvog pranja ruku, tako da tih lakova kod mene nećete gledati.Boje su im odlične tu m skidam kapu. Ali više o tome u drugom postu. A essie ne volim jer je za kvalitet precenjen i previše skup. Ove boje imam jer sam jednu dobila a druge dve kupila pre tri godine kada su tek došle kod nas ali ne u Lilly nego sam ih našla na sajmu. Pa od oduševljenja uzela tri i razočarala se. Mada su im boje vrhunske, ali da dajem 800din za boju stvarno ne...
I sada pošto je juče bio 1 Maj odlučila sam da izvadim sve prolećne i letnje boje pa da podelim sa vama moj izbor:





Krenućemo prvo od svetlijih boja (sa leva na desno)

1. Essie "Lovie dovie" 873 broj- prelepa boja, ne i najbolja formula laka. Ali boja je nesvakidašnja i ne mogu da nađem nigde jeftiniju verziju te bubble gum boje a da je baš dobra. Kvalitet laka i ne baš. Ali učiniće svrsi ove sezone jer ima savršenu boju

2. Essie "Mint apple candy" 702 broj-  isto prelepa boja ali sada China Glaze pravi odlične minty boje, i nisam ih uzela jer imam ovu ali sam ih videla i nećete pogrešiti. Takodje možete naći kod Flomara. Ova boja je baš jarka i i lepa ali kvalitet laka ne i baš jer jedva mogu na namažem a da mi ne ostanu tragovi četkice.

3. Essie " Van D'go" 710- prelepa jarka boja breskve. Žao mi je što joj je gustina ista kao i ostalima i jedva da izvučesš da ti ne ostanu tragovi četkice.

4. Kiko 328- prelepa boja, savršena formula, ne ostavlja tragove, dugo traje lak....ja ih obožavam. Treba da počnu da ih uvoze jer su baš jeftini a baaaaš kvalitetni. Moja sestra  mi  ih je donela iz italije kupila ih je za 1,50 euro.

5. Kiko 330- prelepa lila boja isto sve reči hvale kao za predhodnu boju. Imate da nađete u China Glaze repilike lile boje istog kvaliteta.

6. Flomar 423- pre neki dan u DM sam pored kase videla ove zapostavljene boje ja 100 din. Tj nisu zapostavljene jer su nestale u roku od dan, ali su prelepe i čudi me što su tako jeftine jer im je kvalitet formule među boljima, i boja je savršena. Uzela sam više njih ali ću o tome drugi put. Ova boja je savršena za ovo doba godine. A plava je moja omiljena boja, pa možete misliti mog oduševljenja.

7. OPI "I think pink" - dobila sam ga na poklon. Zadovoljna sam jer se sa 4 sloja dobija ista boja kao u bočici a ovako može da se koristi za frenč manikir i imate u stvari dva u jedan.koristim ga i za "gradiranje" boja.

8. OPI "Dont pretzel my bottons"- pored savršenog imena, ova boja oduševljava. To je ta boja koja ide u sva godišnja doba i koja je prelepa. Ne znam gde možete naći istu zamenu jer nisam tražila ali znam da Flomar i China Glaze imaju prelepe krem boje za manje para. Što se tiče ovog laka, formula je savršena, pokrivenost isto, sa dva sloja sam gotova. Samo reči hvale. I ide odlično za poslovne prilike i onda kada želite jednostavan manikir.





 A sada pređimo na jarke i tamnije boje:

1. OPI -"Flower to flower"- kupila sam ga na sniženju za 500 din na sajmu predprošle godine. Prelepa PINK barbi roze boja. Oduševljena sam i i skreno bih je preporučila. Ali ne znam ima li je. Ima male šljokice u sebi. Lepa letnja pink boja i potreban je jedan sloj za savršenu pokrivenost. Ako nađem neku zamenu za ovu boju odma ću da podelim sa vama.
2. OPI " OPI...eurso euro" NL E72 broj- MOJ OMILJENI LAK! Napraviću i post o o mojim omiljenim lakovima svih vremena i ovaj će biti na listi. Ista je boja kada se stavi na nokat. Ide odliččno uz moj ten i ne znam, naprosto ga obožavam. Treba mu dva sloja da dobijem žellenu pokrivenost, nije gust puno i dugo ostaje. Ima u China Glaze duplikata, naćiću kako se zovu i  podeliti sa vama

3. Neću ova dva crvena jer ću njih posebno uporediti

4. China Glaze "Heli-Yum"  -864  prelepa tirkizna boja za leto, dobra formula, dva sloja potrebna.

5. China Glaze " To yach to handle" 1216- Poklon od sestre, prelepa mint boja, malo tamnije boje a nije baš bebi zelena, nego nešto kao tirkizna. Obožavam je, ide savršeno uz moj ten, ističe se i ide u svaku kombinaciju skoro. Odlična formula i pokrivenost

6. China Glaze " Flip flop fantasy" 873- isto sve kao i za ostale China glaze, samo je ovaj maaaalo gušći  i treba mu tri sloja. Jarka boja da privuče i muve i prelepa je za leto. Ja ne volim florescentne boje i ovo je moaj sestra uzela, ali ispostavio se cool za neke prilike.


Eh sada, svaka sezona mora da ima u sebi crvene nijanse....
Ove dve su maltene iste i to sam shvatila kada sam dosla kući. Ali sam sa obe isto zadovoljana i ne mogu da kažem koja je bolja samo da je China Glaze jeftinija za pola ako ne i više. Pa kako vam je po želji. Obe mogu da prođu sa jednim slojem, ali ja stavljam dva. Obe su baš jarke crvene a opet i tamnije, kako ja kažem baš prava crvena boja. Ide uz moj ten odlično i zakamuflira mi crvenkaste zanoktice oko nokta.
Prvi je OPI klasik "Big Apple Red" a drugi je China Glaze "Paint the town in red"
Omiljene nijanse crvene i obožavam ih :)

Za sve ove ću imati i primere na noktima ali vremenom i pisaću postove o njima.

Sada napravite vaš izbor letnjih lakova, napravite ledeni čaj i uživajte u lepom danu i odmoru.
Do sledećeg posta!
Maja

4 comments:

  1. Većinu lakova bih ti ukrala, stvarno su svi divni, pogotovo Essie :)

    ReplyDelete
  2. haha hvala :))))
    Joooj essie rastura sa pastelnim bojama stvarno a bas mi je zao jer im je formula teza ya nanosenje i jer im je mala cetkica. Greota za takve boje....

    ReplyDelete
  3. volim tamne lakove!! :) svi ovi tvoji su divni!! :)

    ReplyDelete
  4. Hvalaaa :)))))) i ja ih više volim iksreno, ali kao proleće je a ima divnih pastelnih :)))

    ReplyDelete