Thursday, May 22, 2014

Poplave

Samo da se oglasim, da ne pišem nikakve postove u vezi kozmetike zbog trenutne situacije u Srbiji. Kada prođu dani žalosti vratiću se na te teme. Pored toga ove nedelje mi je bio rodjendan i završio se katasrofalno jer sam pokradena od bliske osobe u sopstvenom stanu gde mi je uzeto skoro  sve vredno a da nisam ni primetila.  I naravno već danima generalno čistim stan i odvajam da odnesem garderobu onima kojima je sada potrebna.Iovako sam godinama planirala da odnesem višak stvari u crveni krist, nema boljeg momenta nego sada. Tako da je nedelja aktivna ali ne finim stvarima.
Oduševljena sam uspehu našeg naroda da pomogne onima kojima je pomoć trenutno najpotrebnija.
Za sve one koji su poginuli i čiji se broj svakim danom povećava neka nađu mir i iskreno saučešće svim osobama koje su izgubile drage osobe u ovim poplavama. Iskreno se nadam da će država po prvi put ikada da pare koje su prikupljene da iskoristi da obnovi koliko može domove i živote oštećenih i da nam ovo bude nauk za buduća vremena.

Ne zaboravite da pošaljete na broj 1003 za pomoć osobama i 1005 za životinje, koje iako nekima nisu prioritet opet su živa bića i svaka humanost se ceni.

Do sledeće nedelje....
Maja


No comments:

Post a Comment