Tuesday, May 27, 2014

Novi proizvodi i pregledi i pokloni za rođendan

Pa eto mene opet. Nije mi se pisao blog usred onog nereda što nas je zadesio a i zbog ličnih problema u kojima sam pisala u predhodnom postu. Ali toliko se toga nakupilo, pa sam shvatila da moram što pre napišem nešto. I ovo će biti dug post jer imam svašta novo da podelim sa vama i da preporučima  bogami i kritikujem.

Pa da krenemo

Ovo će biti favoriti meseca a uglavnom su sve i pokloni sa rođendana. Da, da, 16-og maja sam napunila 26 godina, pa sam pozvala najbližnje da obeležimo taj dan koji je i pored vesele atmosfere bio tužan dan zbog poplava. Dobila sam prelepa poklone i sviđa mi se što su od srca i što su se svi baš potrudili da kupe ono što volim.


 Ovo su kozmetički pokloni i ne svi jer su neki došli u kompletu pa nisam htela sve da stavljam.
Prvo sam od dečkove mame dobila komplet Oriflime kozmetike pod imenom "Silk beauty" koji sam i pre koristila jer sam ga dobila kao poklon i baš sam zadovoljna. Dobila sam kremu za ruke, sapun za kupanje, stik, gel za tuširanje i kremu. Ja sam najviše oduševljena  njihovom kremom i najviše volim da ih stavljam na noge. Baaaš ih volim jer ih čini brašunastom i nikako masnom ili lepljivom. A i lepo miriše. Sa njima sa zadovoljna i trenutno koristim njihov sapun i kupku isto. Pošto ja prvo moram sapunom da se dobro oribam pa ide preko gel za tuširanje radi suvoće i mirisa. Jedino se tako osećam čisto....
Onda sam dobila ovu veliku teglu što vidite, " Dairy fun" sa mirisom karamele i jabuke. To je sve što znam a znam da ih možete naći u Lilly. Auuuu koliko je ovo dobra stvar! Kako dobro mirišeeeee. Dečko je hteo da me pojede hahahaha a i ja samu sebe. I dugo drži miris. Baš sam zadovoljna. Miriše na jabuku i karamelu baš. Kremasta je tekstura ali ne previše iako je buter i naravno nije masna.

Onda sam dobila  C-thru komplet dezodorans i parfem. Malo su jači za moj ukus ali su odlični onda kada ne znate šta ćete a želite samo da izletite do prodavnice ili u kratku šetnju i kaficu u bloku.

Onda dolazi na red karmin iz MAC-a pod nazivom " Angel". Preeelep je karmin  i dugotrajan i boja je toliko neutralna a opet se vidi. Oduševljena sam i zahvalna za divan poklon od sestre. Test samog karmina ćete videti kada budem radila post o mojoj rutini za šminku :)

Isto sam dobila, ali sam zaboravila da uslikam Evelin sjaj za usne za efekat napumavanja usana. Auuu kako pecka da samo znate hahaha i znam da to nadraži usne ili šta već pa iszgledaju veće. Zadovoljna sam :)
Još jedan od poklona je Pandorin privezak od moje sestre gde piše "Sweet sister" a narukvicu sam dobila od tate za rođendan. Sve u svemu prelep poklon. Mislim da o tome nema šta da se piše :) A od dečka isto ogrilicu i minđuše a ne volim da slikam puno vredne stvarii nakit, previše mi je naduvano i kao da se hvalim, pa ćemo ostaviti na ovome :)


E sada lakovi. Dobila sam lakove iz OPI Brazil kolekcije ali one mini verzije i baš sam se oduševila jer sam oduvek htela da isprobam te 4 boje a skupe su bogami i eto dobila ih :) Najviše me je oduševio Amazon Amazoff tj ova tamna tirkizna boja koja više vuče na taaamnu zelenu, baš kao što mu je ime :) Tekstura je odlična, trajao mi je čitavih PET dana a čistila smai prala kuću. Ide u svaku kombinaciju i baš se nisam obazirala na lak koji nosim tih dana jer je uz sve išao. Možda kupim veću bočicu bogami jer me je baš oduševio. Ostali tako-tako bogami. Na primer ova narandžasta boja je predivna i zove se "Where Did Suzis Man-go?" Ono što mi se nije svidelo kod ovog laka i zato ga neću kupiti u većoj bočici iako mu je boja PREDIVNA za leto.Sastav je užasan, ne znam, mnogo je gust i ostavlja tragove za sobom i teško se maže. Baš sam se razočarala :(
sledeći je roza boja " Kiss me I am Brazilian" ...boja je prelepa ali ne koju bih nosila svaki dan jer kada me vidite uživo izgledam 10 godina mlađe i sva sam piskava i fina kako me zovu ali lakovi mi nisu izbor takav hahahah i izbegava roze boju iako je volim ali izgledam previše mlađe za moje prave godine. Strašno. Što se tiče teksture meni je isto previše gusta ali može da prođe jer je boja lepa. Za one koji vole rozu neka izvoli :)
Zadnji ali ne i poslednji jeste " Next stop Bikini Zone". On je dosta redak jer je onaj koji je više tu da ide preko nekog laka i ima jako lepu boju. Možete i da ga stavite samog ali mnogo slojeva. Ok je i ne bih ga kupovala u većoj ambalaži jer ću ga ređe korisiti.




  Sledeća stanica su ne kozmetičke stvari :)
Najviše sam dobila šolja, jer ljudi znaju da volim da pijem čaj kao luda i da sam za to ludak kao i za nokte. Neću detaljno o šoljama jer slike same objašnjavju koliko su lepe. Mada ova u sredini ima slike mafina i kapkejkova tako da će biti savršena kada budem pravila moje divne kapkejkove. Staviću ovih dana recept mojih omiljenih i ljudi lude za njima. Pogledajte jer neću moci da stavim to na Serbian Bloggers.
Dobila sam i ovaj prelepi čaj iz Turske od drugarice od koje sam i dobila zadnju šolju. To je neka mešavina Rooibusa Karanfilića, Cimeta iako ne znam dobro mislim Lipe. Mmmm preleeep :)

 Takođe zadnja šolja sa desna je isto prelepa i ima u sebi staklenu cediljku mmm....i uz nju volim da pijem ovaj prelepi čaj iz Small Tree zove se " Stranac u noći" i to je mešavina zelenog čaja sa ostalim biljčicama. Pogledajte etiketu i sve će vam biti jasno. Ja ga uzimam ne znam koji put. Savršen je. Skuplji je ali ja ga ne pijem svaki dan jer ujtro generalno pijem moju tj njihovu mešavinu zelenog čaja sa nanom koja mi dugo traje, a ovo mi je posalstica. Imam dosta njihovih čajeva i o njima ću poseban post, pa ako vas interesuje proverite blog jer opet ne mogu to da postujem na serbian bloggers :)




  I naravno šta bi bio rođendan bez knjiga :)
Dobila dve knjige a to su " Insomnija i bele noći" od Bognara, koju sam dobila sa potpisom pisca od moje drage drugarice i to sa preporukom što pre da je pročitam i da će mi njegove pesme otvoriti novi pogled na svet i rešiti dosta životnih problema. Nažalost od problema nisam ni stigla da je čitam ali bogami hoću uskoro. Mada sam dobila savet po malo da je čituckam ne po ceo dan, nego kada poželim po malo jednu-dve pesmice, da bih  je doživela kako treba.

Druga knjiga je " Purpurni hibiskus" o  kojoj ćete morati više u Laguni da pročitate jer ja je  još nisam pročitala pa ne bih ništa da govorim. Pisateljka je iz Afrike i radnja je smeštena tamo. Jedva čekam jer mi je bila na listi želja. I o njoj ćete dobiti recenziju


A ova zadnja nije poklon nego iz moje biblioteke.Radi se o "Žabe" pisca i nobelovca Mo Jen. Dugo je čitam jer je velika podosta ali i prelepa. Sa razlogom je pisac dobio Nobelovu nagradu.Ukratko radnja se dešava u Kini u periodu kada su počeli naglo da dobijaju na stanovnsištvu i kako je donet i primenjivan zakon o jednom detetu. Period je uglavnom 50-ih,60-ih,70-ih,80-ih godina jer je više priča. A ovo piše čovek koji se priseća svoje tetke koja je bila babica i to jedna od najboljih u njeno vreme ali je bila zakleti komunista i  zakon o jednom detetu je primenjivala na koje kakav način. Istinita je priča izgleda i sviđa mi se jer sam naučila o " dobu krompira" i značenjima iza njihovih imena. Takođe sam naučila dosta o njihovoj kulturi i pogotovu o tom periodu koji mi shvatamo olako. I ja sam do sada govorila " Ahhh koliko ih je i neka im se zabrani više od jednog"  ali verujte mi posle ove knjige mišljenje će vam se promeniti. Ovde su tužne životne priče o ljubavi,ratu,bedi, nadama, prinuđenim abortusima u 7 mesecu trudnoće zbog zakona i želje za muškom decom pošto poto.
Za stil kojim se piše knjiga  se ne razumem. U tom smislu jer nisam studirala književnost iako sam želela a školu nisam ovde završila, pa ćemo ostaviti na tome. Ima dosta likova i stranih imena da se zapamte, i pisac obožava da skače sa priče na priču pa u još jednu i onda se vraća na početnu. Tipa  ja pričam o mojoj babi i kako je srela nekog prijatelja Marka i onda krenem o tom Marku pa onda krenem nešto o njegovoj porodici pa se vratim na prvobitnu temu. Ali zanimljivo je. Topla preporuka za nešto novo i nesvakidašnje. Uvidećete i stranu te jadne tetke koja je uradila preko 2000 abortusa koliko i stranu onih koji su osakaćeni time.
Ja sam htela da napišem i po koji recept pa recite ako biste voleli :) Veliki sam gurman a i obožavam slatkiše pa imam svašta da podelim :) i Takođe da li biste voleli preglede i preporuke dobrih čajeva, s obzirom da dolazi leto onu su krajnje preporučljivi onako prohlađeni :)

Do sledećeg posta
Maja :)


2 comments:

  1. Ovu oriflajm kremu koja je na prvoj slici,koristim godinama!! I jako sam zadovoljna,a volim i njihovu kolekciju sa medom i mlekom!!
    Lepi pokloncici!! :)

    ReplyDelete
  2. E imam cak i nju med i mleko i isto sam prezadovoljna. Moram im priznati da nemaju losu kozmetiku barem za telo sto sam probala :) a cene jos lepse :)

    Hvala i meni su se svideli bas jos su mi od najdrazih ljudi od srca, pa nista lepse :)

    ReplyDelete